Heel gemakkelijk sparen, pasje laten zien na tanken klaar.

Bij het tanken nooit geen probleem, bij het afrekenen. Het pasje laten zien en er wordt gespaard voor je. Wanneer je het overzicht krijgt kun je in 1 oogopslag op de PC zien wat je hebt getankt en je wat je hebt bespaard ook het totaal bespaarde bedrag is makkelijk te zien. Ik ben er heel blij mee.

Zeer tevreden over het gehele systeem en een leuk spaar systeeem wat ook op verzoek snel wordt uitbetaald. Een aanrader voor andere auto bezitters.

prima organisatie

ik ben dik tevreden

Jaren lang onbewust gespaard via mijn zorgverzekering. Daardoor had ik een bonus van 1025 euro.,wat wel heel fijn was net voor de kerst!

Ga zo door

Top acties

al jaren tevreden klant

al jaren tevreden klant

Voordeel

vlotte afhandeling en goede communicatie

vlotte afhandeling van zaken die gedaan moeten worden.

Geweldig al jaren lang

Wij zijn jaren bij U C

Korting met tanken.

Ik heb eens wel eens geld terug gehad met tanken. Het is wel steeds een beetje. Dit komt omdat ik een brommobiel heb. In deze brommobiel gaat er niet zoveel. Ik wacht een poos en dan vraag ik het aan om geld te stortte op mijn rekening.

Heel tevreden klant

Wij zijn zeer te vrede klant

ga zo door in 2022

Perfect geregeld

Vind het fijn om af en toe iets onverwachts te krijgen

Zeer tevreden over de toekomst

Is goed.

Mooi korting en spaarprogramma.

Altijd prima en vriendelijk geholpen, Fijne feestdagen

Het werkt perfect

Ik wordt altijd op een correcte en plezierige manier geholpen bij de Haan tankstation

Goede info en snelle uitbetaling.

Leuk om te doen

Minder leuk is als ik wil inloggen gaat t miet en ww veranderen dan kom ik op pagina a van m'n man. Dus ww veranderen foe ik voor gas electric en verz. Dat is niet dr bedoeling.

heel goed ga door nu

zou niet anders meer willen

Alleen niet alle tankstation accepteert United Consumers pasje. Sommigen weten zelfs niet dat dit bestaat , wel jammer omdat ik weleens buiten mijn regio tankt ( bv : tussen Den Helder - en Nieuwegein/Utrecht enz. Misschien dat United Consumers meer bekendheid door reclames of tankstation van het bestaan doorgeven !. Daardoor meerdere tankstation zich aansluiten bij jullie Succes en mvg, Leny Hanggi

Ik doe alleen maar tanken. Prima.

Altijd goede service

Hartstikke goed

Kaartje laten scannen en korting krijgen. Geweldig toch?!

Ik had dit veel eerder moeten doen het sparen

Het sparen is leuk en gaat snel

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven