Nooit geen problemen

De informatie die mij aan gaat komt altijd correct en op tijd binnen.

Prima systeem , en leuke kortingen

Prima systeem leuke kortingen. Wat ik uitspaar zet ik weer apart leuk voor bij de kosten van kersteten.

goede service

vriendelijk en goede service

geweldig

helaas mag ik geen auto meer rijden in verband met een hersen infarct

Lekker goedkoop tanken

Ik heb via internet gezocht ,kwam op de site van U.C. na alles eens goed bekeken te hebben mij aangemeld om te besparen op tanken en mobiele telefoon. En zorgverzekeraars. Het levert onderaan de streep allemaal een mooie korting op. Welke je door de jaren heen leuk kunt sparen. Ik ben er zeer content mee. Evenals het contact met United Consumers

Prima systeem

nu te ver weg nu om rijen

Goede informatie, goede service.

Aantrekkelijk kortingen op wezenlijke zaken.

Al jaren een zeer tevreden klant

Prima bedrijf om mee ze in zee te gaan. Altijd bereikbaar bij vragen en altijd scherp in prijs.

ik ben tevreden

Niets meer niets minder

Met UnitedConsumerpas tel je mee.

Ja leuk dat je de hoogte wordt gehouden, mooie info gratis in de mailbox steeds een verrassing. Iedere getankte liter getankte brandstof telt mee.

goed werk

de ervaringen zijn goed

Goede korting

Goede korting, alle beetjes helpen. Fijne feestdagen

Ongemerkt sparen

Makkelijk

heel goed

goed en makkelijk te gebruiken de kaart....

Ik ben bijzonder tevreden met de service. Hartelijk dank

Betrouwbaar

Klantvriendelijke klantenservices

Prima leverancier

Ik ben tijdelijk gestopt ivm nieuwbouw, de acties hiervoor genomen zijn prima verlopen.

een leuk spaarpotje

ik heb korting op Benzine, autoverzekering en bij de VGZ Basis verzekering en aanvullende verzekering.

Ja fijn, een centje extra gespaard!

Iedere keer als ik ga tanken, kaartje afgeven, die dan opgewaardeerd wordt! het gaat bijna vanzelf!

Ze doen wat ze beloven.

Geen pratende computer aan de lijn maar meteen een vriendelijke mens.

Geweldig.

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Bedankt daar voor. En wens jullie medewerkers ook fijne kerstdagen en een voorspoedig 2022 toe.

Ich tanke nur mit meinem Pas an tankstellen wo ich ihn Benutzen kan . Frau Stam Sablotny.

geweldig zoals het afgewerkt wordt top.

zeer goed geregeld en afgewerkt

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven