Makkelijk en correct

Altijd in orde.

Goede service !

Betrokken organisatie. Klantvriendelijk en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader !!

Gewoon goed

Leuk spaar te goed.

In een woord geweldig

Heb al bijna onze vakantie bij elkaar gespaard, lekker hoor GRATIS op vakantie.

100% Top organisatie!

Geniet van de vele voordelen die United Consumers biedt!

Fijne behandeling bij de pomp

Goede ervaring ermee

Betrouwbaar gebleken

Na mijn korting op het tanken sloot ik hernieuwd telefooncontract af via United Consumers. De kosten van mijn pasje vervielen daarmee. Geen 5 euro na aantal maanden te betalen.

Tanken niet echt goedkoop

Net getankt bij Haan in Arnhem 1,809 Bij ons om de hoek tinq 1,779 dus 3 cent per liter meer. Spaar dus niks uit.helaas

Dit getuigt van meedenken met de klant, geweldig

Ik ben erg blij met United Consumers. Overzichtelijke site ook. Zo blijf je goed op de hoogte van je producten en nieuws.

Gezellige vriendelijke medewerkers.

Mooi spaarpotje

Heel leuk en fijn om zo te sparen. De korting die je krijgt komt overeen met de laagste benzineprijs die er op dat moment is. Wat je dus “te veel” betaalt, spaar je. En zo heb je aan het einde van de rit wat leuks opgebouwd. Wij laten het gewoon staan! Maar je kan er ook cadeaus van kopen of gewoon laten uitkeren.

perfect

Goede begeleiding en telefonisch goed berijkbaar.

Grandioos

Gewoon goed

Ik gebruik nu al meer dan 12 jaar de United Consumers tankkaart en de korting loopt lekker door

ik vind het geweldig om tankkorting te ontvangen via united consumers

Na iedere tankbeurt ontvang ik een mail met een overzicht van de behaalde tankkorting en dat geeft mij heel veel vertrouwen in United Consumers.

Correcte informatie en respons!

Wij worden goed geïnformeerd over de juiste standen van ons energie verbruik.

Duidelijk en informatief

Zie hierboven

Te weinig plekken

Er zijn er veel te weinig deelnemende stations.

korting loopt lekker op

Fijn om regelmatig een extraatje te krijgen. Het wordt keurig verwerkt bij UnitedConsumers

Ik ben altijd goed geholpen

Nooit problemen gehad en altijd antwoord gekregen op mijn vragen

Geweldig bedrijf met scherpe prijzen en mooie beloningen

We zijn al jaren klant bij United Consumers en zeer tevreden. De prijzen zijn laag en je krijgt ook nog eens elk jaar een extra korting uitgekeerd over je jaar verbruik. Klantenservice is goed te bereiken en denken met je mee. En vriendelijke mensen dus wij blijven lekker zitten waar we zitten

prima, nooit problemen

zie boven

goede prijs ten opzichte van andere tankstations

goede service, goede prijs en een leuk spaarpotje!

UnitedConsumers is helemaal top.

Ben zeer tevreden met UnitedConsumers. Alles wordt duidelijk aangegeven en uitbetalingen worden keurig op tijd gedaan.

ik tank alleen en dat loopt prima.

zie boven.

Luchthavenweg 20