SUPER GOED GEREGELD EN EEN SPAARPOTJE OVER !!!

UnitedConsumers maakt waar wat ze beloven. Lekker sparen aan het tankstation, dit maakt het autorijden net iets leuker.

Dit kan je geld kosten!

Op het eerste gezicht lijkt het aanbod van UC heel gunstig. Forse kortingen op de prijs per liter. Maar toen ik de pas eenmaal had en keek naar de "korting" bleek dat ik die prijs altijd al betaalde bij de pomp (ik tank altijd bij kleine pompstations, niet aan de snelweg). Dat kleine beetje extra korting wat UC er bovenop doet lijkt nu bovendien volledig op te gaan aan de bijdrage van 5 euro. De pas gaat me gewoon geld kosten! Ook wrang is dat die bijdrage van 5 euro gekoppeld is aan hoeveel liter je tankt, niet het daadwerkelijke bedrag. Ik moet voor januari nog 110 liter tanken, maar ik tank altijd Euro98. Dus ik doe langer met een tank maar betaal er wel fors voor. Update: er is mij een schappelijk voorstel gedaan door UC. Toch laat ik de beoordeling staan omdat ik vind dat de site onvoldoende duidelijk is. Als er staat "Totale korting" of "Korting aan de pomp" dan wekt dat toch de indruk dat dat dankzij die pas is? Terwijl ik dus alleen wat heb aan die 1 cent per liter die de pas er bovenop doet. Nee, als je met dit soort passen rondloopt dan weet je donders goed dat je niet aan de snelweg moet tanken. Dus heb je een pas die je 1 cent per liter oplevert en waar je binnen een half jaar voor duizenden kilometers moet tanken wil het je niet ook nog geld kosten. UC, bedankt voor het aanbod, maar ik laat de lezer beslissen. Hou het geld maar, doe er iets leuks mee.

gooedkoop tanken is niet 100% waar

Ik ben blij lid te zijn (Energie) maar waarom heeft UC Tanken de duurdere bemande pompen . Als men naar zo'n bemande pomp gaat dan is men nog veel duurder uit ook als de extra korting er af is.

Super geregeld alles

Leuk om mee te doen en het levert je wat op

Mijn ervaring is prima maar ik heb ook twee pompen in de buurt, zodat ik makkelijk plaatselijk kan tanken........

Misleidend

De "korting" is echt alleen interessant als je bij de allerduurste tankstations langs de snelweg tankt. In de praktijk krijg je op de reguliere tankstations 1 cent korting, wat het geheel niet interessant en overbodig maakt.

Goede service alleen jammer dat men bij een onbemande tankstation op geen andere manier kan sparen op een tankbeurt

zeer slechte ervaring met united consummer, ze komen de afspraken niet na

De e-mails worden niet beantwoord, zeer slechte comnucatie. met vriendelijke groeten G. de Krieger.

leuk sparen voor een vakantie

geen korting meer met benzine pasje!!!

bij verschillende tank stations,geen korting ,dus niet meer sparen!! jammer. Zowel BP station als Sakko gaven geen punten en zeiden dat deze in deze tijd van corona stop waren gezet!!!

goed getankt

Ik ben verhuisd van Den Bosch naar Weert. Nu zou ik willen weten bij welke tankstations in de regio Weert ik terecht kan?

Tankstation kan mijn krt niet invoeren

Bij het tankstation waar ik altijd tank kan ik nog steeds mijn krt niet gebruiken, volgens hun moeten jullie langskomen om het te herstellen.De serveuse van jullie zelf is wel correct handmatig zijn de tankbeurten op mijn account bijgeboekt

Waardeloos

Het pasje werkt voor geen meter bij Gulf tankstation te Putten.

Te weinig extra korting

De laatste tijd niet meer getankt met de pas. De eindprijs voor de liter benzine blijft nog aan de hoge kant, ondanks de extra korting. Dus eigenlijk niet interessant genoeg !

geen echte besparing

Brandstof blijft gemiddeld 4 a 5 cent duurder dan Tango of Tamoil ook de rest van de "kortingen" zijn een lachertje met een beetje googelen kom je verder

Heel te vrede

Ik heb UC-Tankpas al een paar jaar, leuk voor je portemonnee einde van het jaar.

Prettig

Vriendelijk én correct. Ik had een keer teveel betaald en bij een vlg.tankbeurt is dit alsnog verrekend. De medewerkster kende mij als trouwe klant. Zó fijn.

Zonder problemen worden de tankervaringen genoteerd. Ik spaar meestal de resultaten tot ik een gewenst bedrag heb gespaard

Goeie Ervaring handige spaarplan met extra korting !!!

Goeie zorgverzekering goeie service !!!

de service is vlot en klantvriendelijk

Je kunt er zelfs bijsparen

Gewoon eenvoudig en voordelig

Eenvoudig aan te melden. Correcte, vlotte en overzichtelijke informatie van je besparingen. Regelmatig updates van nog meer tankstations die meedoen met deze prima actie. En.......geen opdringerige berichten!

Ben blij met de korting op het tanken.

leuk om voor iets extras te sparen

als die bon weer komt is het leuk om dat weer te besteden

Makkelijk

Een simpele manier om iets te sparen.

Kan niet beter super tevreden!!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven