Geweldig betrouwbar. Mvg

het is in een woord geweldig

het is fijn dat je kan sparen .want ik tank al jaren bij Berkman mijn tankstation en ik vind het geweldig van United Consumers dat je kan sparen .nu wens ik jullie ook mooie dagen en een goed gezond nieuwjaar 2021

Schone shop

Schone locatie en vriendelijk personeel.

Duidelijke communicatie over de relevante zaken

Veel voordelen zoals extra korting bij het tanken en veel goede aanbiedingen!

Echt geweldig

Mijn ervaring met UnitedConsumers-Tanken is echt geweldig ik raad het ook aan iedereen een.Tanken is al duur en nu dus een stukje goedkoper en gelijk een spaarpotje

Blij met de korting !!

Ik tank altijd bij mij om de hoek en ben blij met de korting op de brandstof !!

Leuke besparing

Voelt toch lekker n leuke besparing

PRIMA

Altijd prima bijgehouden!

Waardevolle organisatie

Doen wat ze beloven en altijd voordeel

kortingskaart levert snel extra korting die op verzoek snel uitbetaald kan worden.

prettige manier om korting te krijgen op de hoge brandstofprijzen. Ik heb maar een 30 liter tank maar toch kan ik meedoen en verdienen besparen door het hele land bij heel veel tankstations..

Leuk extra spaarpotje

Sparen bij elke tankbeurt

welkome besparingen

het is jammer dat de benzinepomp waar is altijd united consumers korting had overgegaan is op automaten en geen lid meer is. ik heb nog wel korting o autoverzekering en ziektekosten. Dat is een leuke korting en het voordeel is dat je ongemerkt bij U.C. spaart

Sparen zonder besef

Het leuke hiervan is dat je gaat tanken, betaald en toch nog wat centjes apart houd om te sparen.

Zijn vlug met de korting erbij te zetten en ook snel met uitbetalen

Werkt zoals het moet werken geen klagen

Al jaren een zeer tevreden klant. Altijd snel geholpen bij problemen. Een echte aanrader!

Korting op tanken. Deze wordt altijd keurig bijgeschreven en je krijgt een overzichtje na elke tankbeurt met je opgebouwde / gespaarde saldo. Het laten uitbetalen van je gespaarde korting werkt ook vlekkeloos.

Zeer goede ervaring

Na het tanken wordt de korting bijgeschreven, kan niet makkelijker.

Goede service en mooie korting op de brandstof.

Te gek dat ik ook mee mag doen om te tanken met mijn brommobiel.

Regelmatig tank voor mijn brommobiel. Helaas gaat het niet zo hard met sparen. Maar ik zeg altijd beter iets dan niets en alle beetjes helpen. Gelukkig kan ik wel overal tanken in mijn buurt waar ik woon om toch nog wat korting kan krijgen. Dus mensen met brommobiel tanken met en het is dus mooi meegenomen.

Ontzettend goede service bij Gulf in Elst, Gelderland. Zo zie je het graag.

Op welk tijdstip ik ook kom tanken. Bij het betalen is er altijd een positieve ontvangst, een blij gezicht en een prettig afscheid. Ik voel me thuis bij Gulf tankstation Elst. Ook al weet ik dat de benzineprijs bij het tankstation ernaast regelmatig net iets goedkoper is. Blijf toch bij Gulf tanken dankzij de medewerkers.

Professioneel

Duidelijke communicatie

tevreden

geen problemen

Leuke besparing op brandstof tanken

Het de gratis tankpas van UnitedConsumers kun je tanken bij aangesloten tankstations en is een leuke besparing op het tankbedrag. Het gespaarde tankbedrag wordt kun je op een voldoende gespaarde bedrag terug vragen en laten storten op je bankrekening. Altijd fijn om een extraatje voor te kopen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven