uitstekend

ben erg tevreden met avia en zal altijd mijn tank voldoen bij jullie

Echt geweldig

Gewoon goed

Dank voor ALLE service

Tevreden ga zo door!!!!

Klantvriendelijk

Nemen de tijd voor je.Al is het er druk blijven altijd klantvriendelijk tevens houden ze goed aan corona regels.

Goede ervaring

Zeer goed sltijd korting met tanken en na een tijdje kan ik van mijn gespaarde geld Weer tanken zeer fijn

Prima tevreden !!!

Tevreden

stik leuk voor de Sint

leuk spaaren

Heel fijn, het extraatje

Dat ik het heel prettig vind dat ik dit terug krijg voor mijn tanken

Slecht

Haha... Als je bij tanken de verkeerde slang pakt en weer terughangt zonder te tanken, moet je 8 cent betalen. Dit terwijl op de pomp zelf 00,00 staat. Fantastisch tanken bij Schippers in Rotterdam Alexanderpolder. Daar tank ik nooit weer. en dan de stelligheid van de medewerker van dat bedrijf. Alsof ik niet zou toegeven als ik echt getankt had voor 8 cent. Probeer uberhaupt eens voor 8 cent te tanken. Wat een but service. Wat een wantrouwen voor 8 cent ! En dan ondanks mijn uitleg zonder blikken of blozen een rekening van 8 cent presenteren. Wat een schandalig bedrijf ! Jammer dat United Consumers met zo'n bedrijf zaken doet en aangeeft niet te weten hoe een bedrijf met dit soort zaken omgaat. Niet netjes !!!!! Voor mij geen united consumers meer !

ik ben erg tevreden

prima service houden zo

Nergens te gebruiken?

Ik woon in Noord Holland, Amsterdam. Reis veel voor mijn werk,..kaart bij vele tankststions geprobeert, maar word nergens geaccepteerd? Voordat ik de kaart bestelde leek het alsof de kaart daadwerkelijk korting gaf bij verschillende tankstations in de buurt ... Nooit korting gehad

Onverwacht geld

Gedurende jaren gebruikte ik soms wel mijn pas en soms niet. Deze week toch maar eens verder gekeken dan mijn neus lang was én ik bleek ineens 25 euro te kunnen claimen. Dat maar gedaan. In deze tijd is dat toch een meevaller.

Tankpas ie sprookje!!!

Ik heb een tankpas aangeschaft op basis van de rekensom die de site van United Consumers voorschotelde. Mijn redenering was: voor 5 euro wil ik de gok wel eens wagen. Nou, volgens mij kom je van een koude kermis thuis. Kortom: Volgens mij belooft U.C.erg veel, maar kan dat alleen maar waar maken als je bij de duurste pomp in je omgeving gaat tanken. Ik neem het verlies van de 5 euro als een beetje dure les voor een "sprookje". Bij de U.C. aangesloten pomp in mijn woonplaats betaal je €1,539 incl. U.C. korting. Bij andere merkpomp in mijn woonplaats betaal je €1,47 zonder U.C.pas Verschil 6,9cent Dus éénmaal 60ltr. tanken bespaard €4,14 !!!!!!!!!!!!!

Geen pomp te vinden die mee doet

Geen pomp te vinden die mee doet, erg jammer

belachelijk dat ik me niet kan uitschrijven

U bent reeds uitgeschreven voor de nieuwsbrief van alle producten. LET OP: u ontvangt wel nog servicemails, hiervoor kunt u zich niet afmelden. Bovenstaande uit jullie eigen informatie. IVM de privacywet moeten jullie mijn gegevens verwijderen. Is wat jullie zelf schrijven, omdat ik te lang geen gebruik van de kaart heb gemaakt. De uitbetaling heb ik binnen, daarvoor dank, maar waarom kan ik me dan ook niet gewoon uitschrijven van de servicemails?? Valt dat dan niet onder de privacy??

Geen ervaring

Ik heb de kortingskaart nog niet gebruikt omdat ik nooit bij de Esso tankt

uitstekend.

als ik getankt heb krijg ik de volgende dag bericht dat het bedrag is bij geschreven.

Ik kan niet overal tanken

Ik kan niet overal bij shell enz tanken. En dat is te lastig

Dat het niet gaat zoals ik had verwacht.

Er zijn verschillende reden o.a. leeftijd,maar het belangrijkste is dat het met mijn gezondheid niet goed gaat en ik daarom geen gebruik kan maken van mijn auto. Mijn kaartnummer 12.321.821 waar ik mee zou willen stoppen met Uw medewerking.

Maak er minder gebruik van

Af en toe gebruik ik de kaart nog wel. Maar als je goed oplet vind je makkelijk tankstations die veel goedkoper zijn dan de aangesloten united consumer stations. Dan is de 1 cent korting niet echt interessant meer. Maak er steeds minder gebruik van.

Lekker sparen

Ik moet wel zoeken naar BP benzine in de buurt. En dat valt niet mee, want Shell benzine ben ik niet tevreden over

geen nut nooit gebruikt of kunnen gebruiken

xx

niet goed

Tankkaart 5 euro afgeschreven staat pas achteraf aangegeven dat dit zou gebeuren nadat alles was ingevuld als ik het aantal liters niet zou halen

Woon nabij de duitse grens en daar tank ik meermaals

Gebruik weinig mijn United Consumers kaart. Tanken over de grens is goedkoper. Heb een heel eenvoudig mobiel abonnement Mijn zorgverz. is goedkoop. Dus over het algemeen nauwelijks voordeel voor mij !

Te weinig pompen kan ik mijn pas gebruiken

Gebruik de pas amper omdat er niet veel tankstations op mijn route liggen qua wonen en werken

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven