Je kan de pas niet gebruiken

Er is wel een pompstation, die meedoet volgens jullie,maar je kan de kaart nergens activeren bij het tanken. Alleen een pinpas kun je gebruiken.

geen

ik tank niet via united consumers daar vlak bij mijn woning een pomp staat die aanmerkelijk goedkoper is

Betrouwbaar

Betrouwbaar en komt onpartijdig over. Goed gevoel bij

UC geeft alleen korting bij de duurdere bemande pompen

Ik ben blij lid te zijn maar waarom heeft UC de duurdere bemande pompen in hun portofuile zitten.... Als men naar zo'n bemande pomp gaat dan is men nog duurder uit als de korting er af is dan een onbemande pomp...soms als een bemande pomp korting heeft ,ja dan wil ik er nog wel eens heen gaan...

de vrije pompen zijn aanmerkelijk goedkoper momenteel

Het prijsverschil is momenteel te groot

Gaat niet met deze tijd mee

Gelukkig is er een pomp in de buurt, graag meer plaatsen. Als ik de korting op de kaart wil zetten, kan ik dit niet met de telefoon doen, waar ik mijn pasjes heb opgeslagen.

Slecht

Na jaren sparen er achter komen dat je maar € 36.- hebt gespaard. En vervolgens ook nog geld verdwijnt binnen een week van €36 naar € 27 maar niemand weet van iets. En ik gemiddeld €4 gemiddeld per keer tankkorting heb volgens hun en dat een paar jaar, ra ra waar is dat geld?? Voorbeeld Uw tankkorting Bedrag Korting Omschrijving € 6,67 Pompkorting Aan de pomp ontvangen korting € 0,62 Extra korting Extra korting via UnitedConsumers in uw persoonlijke kortingstegoed € 7,29 Totaal korting

De zegels bij de pomp leveren meer op

De prijs aan de pomp is al laag en als ik de UC kaart gebruik krijg ik geen zegels. De zegels leveren meer korting op dan de UC kaart.

Zijn teveel tankstations in de buurt die goedkoper zijn zonder pas.

Bij het tankstation van Dalhuizen in Epe krijg ik geen aanbiedingen als ik het pasje gebruik.

Onbekend

Te weinig onder de aandacht en andere partijen doen dit via een app op een eenvoudige wijze waarbij je direct korting aan de pomp krijgt

Goedkoop tanken maar niet met Unitedconsumers

Helaas kan ik hier in Winschoten nog steeds goedkoper tanken zonder Unitedconsumers pas dan met de pas dus nog niet gebruikt en dan ook nog het gedoe met 2 pasjes, misschien na de corona crisis als we weer naar het buitenland kunnen.

Pomphouders dienen een veel actievere rol te spelen om de actie aan te prijzen!

Ik maak te veel mee dat als jij als klant niet zelf met het pasje komt dat men dan slechts afrekent en de kortingsactie niet ter sprake brengen. Ik heb ook al een keer meegemaakt, dat ik 65,00 liter had getankt en dat er 6,50 liter ingegeven was. Jij zou na het verwerken van de United Consumers transactie een ticket ter controle moeten krijgen!!!! Het handmatig invoeren kan heel gemakkelijk fraude in de hand werken. Met andere woorden dan boek ik die liters toch op het pasje van een vriendje!! Dus koppeling aan de kassabon!!!! Bovendien worden de brandstofprijzen in Nederland door oliemaatschappijen via een soort kartelvorming kunstmatig hoog gehouden!

Moeite niet waard

Geen toegevoegde waarde. De deelnemende tankstations behoren tot de duurste Tankstations. De maximaal paar centen korting leveren je niks op. Ik moet o.a. E5 tanken. Het scheelt € 0,20 per liter dat ik bij een niet deelnemend station goedkoper uit ben. Voor E 10 zit dat meestal tussen de €0,05 en 0,15 cent. Per liter !! Door even goed om je heen te kijken kun je veel meer besparen dan bij UC !!

klote oplichters

als je pas niet bij je hebt verrotten ze later als nog te registreren ondanks dat je bon hebt.

Liever kwijt dan rijk

Ik heb helemaal niets aan alle kortingen omdat de tankpunten ongeveer 20 k m bij mijn vandaan liggen daar om kost het meer dan ik aan kortingen terug krijg als ik daar ga tanken zo doende heb ik niets aan UnitedConsumers

Zeer kloten geen tankstation in de buurt

Zeer slecht geef aan welke tankstation ik hier heb in klazienaveen krijg ik een kaart van de tankstations waar ik nooit kom en dat ook nog buiten klazienaveen ook nog dat is meer dan 20 km bij mij vandaan ook nog dis die kaart heb ik vernietigt w Ant ik had er totaal niets aan die K kaart

Te weining deelnemende stations

Positieve ervaring, maar helaas weinig stations die deelnemen.

Geen ervaring.

Ik heb nog geen een keer de pas kunnen gebruiken bij het tanken.

Slecht

Kan niet mijn kaart gebruiken omdat ik een tankpas heb

Weinig nut

Het lijkt of je veel meer korting krijgt dan dat je werkelijk krijgt en er zijn weinig tankstations die mee doen en ook daadwerkelijk goedkoop zijn. ook kan ik geen één shell in de buurt vinden die mee doet.

Ik heb niets aan mijn kaart

De drie deelnemende tankstations in mijn buurt zijn zo duur, dat ik zonder korting elders in het dorp nog een stuk goedkoper uit ben.

De uiteindelijke prijs is per se niet de laagste in de buurt.

Het voordeel per tankbeurt is zo klein. U bent met uw acties zeker niet de goedkoopste. Mijn ervaringen zijn in Enschede en Drunen. Shell is vaak lager in prijs dan uw station met uw afslag.

te veel onnodige aanbiedingen

Ik vind het prima om te besparen op bv tanken. Goed om daar een helder overzicht van te krijgen. Maar alle aanbiedingen van andere zaken, dat wil ik niet.

Men berekend de korting v.a. de adviesprijs

De zgn korting is uiteindelijk maar 1 cent. De adviesprijs wordt nergens gehandhaafd.

als ik goedkoop wil tanken, moet ik 50 km rijden

Ik woon in het land van Maas en Waal. Hier in de buurt zijn geen tankstations die aangesloten zijn. Dus ik kan niet goedkoop tanken of ik moet een eind rijden. Daardoor heb ik te weinig gebruik gemaakt van de kaart en deze dus moeten betalen. Kortom, dit kost mij geld ipv dat het wat oplevert.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven