Echt iets voor lease en/of ZZP'ers. Niet echt voordelig voor privé rijders

Het werkelijke voordeel, zoals bij concurrent Tango,Skippy, etc, valt mij eigenlijk wat tegen. Het voordeel op je pas loopt pas goed op als je veel rijdt.Maar als je 5000-6000 km p/jr rijdt is het voordeel niet de moeite waard en kan je vaak voordeliger en direct voelbaar bij een concurrent tanken.Ook valt de rest van de concurrentie aanbiedingen en z.g. hoge kortingen bij mobiele telefoon,maar ook bij verzekeringen mij tegen. Als u een echte prijsvechter wilt zijn, zal er toch iets veranderd moeten worden,helaas voor u. U vraagt naar mijn eerlijke mening nu die heb ik bij deze gegeven.

niet goed

de benzine is in de omtrek goedkoper te verkrijgen dan dat jullie met korting kunnen aanbieden

tanken alleen voor b brandstof

E10 is slecht voor je moter, tank VPower bij Shell, of een andere Premium brandstof

Korting stelt niks voor je krijgt dan geen air miles

Als dat van te voren wist was ik er niet aan begonnen

Vervelend!

Net 54 ltr. getankt in Haaksbergen bij Shell, daar namen ze de tankkaart niet aan! Vandaag een keurige e-mail met verklaring gekregen.

er zijn goedkopere pompen zonder u.c. korting.

Het idee van goedkoper is goed, was het niet dat je bij diverse pompen in de buurt veel beter uit ben zonder UC korting.

Vindt de prijs niet voordelige

Ik vindt prijs voor het tanken niet voordelige heb 1 keer getankt en het viel mij tegen. De pas moet je ook nog €5,- betalen. In heb spijt dat ik die heb aangevraagd en helaas was ik te laat om het te annuleren.

Red je niet

Als je niet veel reist of als je een zuinige auto hebt red je het niet met de aantal liters die je moet vullen voor de voorwaarden. Het zijn best veel liters die je moet tanken. En je betaald 5€ voor een pas.

Autoradam Almere Stad is duurder dan menig tankstation aan de snelweg. Jammer!

Ooit begon Autoradam als prijsvechter in Almere. Dat beeld klopt al lange tijd niet meer. Zo is de prijs van LPG en Benzine al meer dan 0,10 euro per liter duurder dan veel tankstations aan de snelweg. Wellicht komt dit door onzinnige investeringen als een hondenwasmachine.... Jammer, zelfs met korting van UnitedConsumers ben je bij Autoradam in Almere Stad nog steeds duurder uit dan bij andere tankstations.

buurlanden leveren meer op

In Limburg hebben we het geluk dat de redelijk dicht bij de buurlanden wonen. Hierdoor verdienen we meer aan de tankbeurten dan bij UC. Die gaan nmm uit van de prijzen die boven de rivieren gehanteerd worden.

Je

De eigenaar van het tankstation is nou niet echt vriendelijk.. de vrouwelijke medewerker daar tegen heel vriendelijk.

Tanken is duurder, dan bij andere stations

De tankstations die meedoen in mijn omgeving zijn duurder dan andere tankstations die niet meedoen met United consumers, zelfs met de korting eraf zijn ze nog duurder, dus tank ik ergens anders.

Aanbiedingen zijn scherp, maar jullie 'luisteren' niet naar je klanten.

Qua aanbiedingen zijn jullie aantrekkelijk, dat staat buiten kijf. Echter, die paar keer dat ik telefonisch contact met jullie heb gehad, is mij opgevallen dat jullie erg vast zitten aan de procedures en weinig trainingen gehad hebben om dat op een 'empatische manier' kenbaar te maken. Want op zich is er niets mis met het volgen van procedures. Het zou zinvol zijn om het personeel wat aan de telefoon zit, eens een training te laten volgen 'hoe overtuig ik mijn klanten op een empathische manier ?' ipv stug en bot vol te houden, en te verwijzen en te verwijzen naar de procedures.. Heel jammer, want een tevreden klant die besteedt meer € dan een klant die zich niet serieus behandeld voelt.

Va!t tegen.

Ik vind het misleidend. Je denkt leuke korting te krijgen. Uniek is het zeker. De korting die aan de pomp, dus voor iedereen, verkregen wordt, wordt bij hetgeen je van UC krijgt geteld. Het lijkt dan aardig wat. Het stelt dus niet veel voor. Ik ben weer gaan sparen voor een gratis wasbeurt voor de auto. Dit gaat vele malen sneller.

Geen pomp dichtbij

Pompen in Maassluis en omgeving liggen niet direct aan de doorgaande wegen!

tankkaart biedt mij geen voordeel !

In de beginfase was ik blij dat ik deze kaart in mijn bezit kreeg. Doch in de praktijk bleek dat deze kaart alleen bij bemande tankstations enig voordeel heeft. Vaak is de benzineprijs bij onbemande stations veel lager dan bij bemande en daar is deze kaart onbruikbaar ! Derhalve maak ik er nu praktisch geen gebruik meer van. Ik vind het achteraf een teleurstelling !

Te weinig deelnemers

Ik ga geen kilometers rijden om te tanken te weinig deelnemers.

Klacht wordt goed opgepakt

Ik vergeet mijn pas te tonen bij het tanken maar ontvang net bericht dat ik de bon dan kan opsturen naar UC en dan schrijven zij de punten bij.

Geen meerwaarde

Bijna alle benzinestations geven maar 1 cent extra korting per liter in je tegoed, en dit zijn niet eens de goedkoopste benzinepompen. Tank je bij Lukoil of bij Tinq dan ben je veel goedkoper uit. En de meeste goedkopere bemande stations doen niet mee met United Consumers. Uiteindelijk betaal je de extra korting van United Consumers indirect zelf.

Geen pomp in de buurt

Helaas is de enige tank gelegenheid in mijn omgeving gestopt En dat in een gebied waar 100.000 mensen wonen

Gebruik hem nooit, rij er niet voor om.

Niet makkelijk om er snel achter te komen waar je hem kunt gebruiken.

Te weinig korting

Op mijn ANWB VISA card krijg ik 5 cent per liter korting en punten. Jullie geven 1 cent korting en dan moet je nog je punten inleveren.

Als ik united wil gebruiken krijg ik geen spaarpunten van benzine merk

Tank regelmatig bij shell en total..., op moment dat ik unitedpas aanbied krijg ik geen spaarpunten van deze merken. Daarom denk ik dat ik binnenkort united weer op ga zeggen.

Grote misser!!!!

Ik woon in Hoofddorp en daar is ook het enige tankstation in de omgeving waar je met die pas kan betalen. Het is een Shellstation, waar de prijs van benzine 15 cent hoger is dan bij alle andere stations in de omgeving!!! Dan krijg je met je pas 5 cent korting, nou dat is mooi meegenomen!!!! Waardeloos!!!

Matig, enorme korting tov de ADVIESprijs.

De werkelijke opbouw van de korting is veel ongunstiger.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven