tanken bij UC maakt het rijden naar een witte pomp niet nodig

tanken doe je het liefst bij een tankstation dicht in de buurt voor het tanken bij een witte pomp moet er vaak kilometers worden omgereden, waardoor het voordeel snel verdwijnt en het prijsverschil met UC steeds minder wprdt.

ik ben een zeer tevreden klant

ik word altijd op elke tankstation vriendelijk geholpen door de kassiere mijn dank hiervoor.

Heel Goed

Directe korting aan de pomp en toch meedoen aan een spaaractie. Deze is vooral prettig omdat je na verloop van tijd kan kiezen voor contanten. En het kan aardig oplopen.

Gewoon makkelijk,kaartje inleveren en de korting is geregeld

Het leuke is dat je het gewoon kunt laten staan en op een gegeven moment over laten schrijven naar je rekening

makkelijk en leuk

Tanken moet ik toch, dus extra voordeel sparen is leuk meegenomen.

Weinig deelnemende tankstations

In mijn ervaring zijn er weinig deelnemende tankstation en zijn de prijzen inc korting niet bijzonder aantrekkelijk tov. De concurrrentie. Duszzz

Tevreden

Voorlopig alleen voor benzine.

Betrouwbaar en snel

United Consumers belooft...en doet dat ook.

Houden hun klanten goed advies geven.

Krijg regelmatig bericht waar ik tanken kan hier in de omgeving of elders.

zinnig, goed uitgevoerd en snelle kortingsreactie

Prima.

Zijn erg goed

Goede ervaring

Voordeel van bankpas en vlotte service op tankstation

Degelijk, betrouwbaar en handig

Je kunt er altijd terecht, de prijs is goed en het tankstation is handig in de combi met de carwash die ook goed is.

Geweldig, dat je via United Consumers voordeliger kunt kopen en kunt sparen.

Wegens Corona wordt mijn kaart bij avia Deventer niet aangepakt

Mijn kaart werd bij de laatste tankbeurt weer geaccepteerd.

Overzicht van korting op product, al na een dag.

Je hebt snel een overzicht van de korting die wordt doorberekend wat betreft tanken van E10. Informatie e.d. is helder.

Te weinig getankt!

Zoals U in uw mail opmerktnemen we vanwege de corona minder de auto .Als 70+ ben ik vanwege mijn slechte gezondheid volledig in zelf quarantaine gegaan.Daar ik onlangs een mail kreeg dat vanwege te weinig km de administratie kosten van 5€ in rekening zal worden gebracht vind ik de km overmacht en daarom verwacht ik van U dat het bedrag niet in rekening gebracht zal worden. Hoogachtend Wim van den Hurk

korting op brandstof

Het laten bijschrijven van de korting gaat makkelijk middels het aanbieden van de pas

Alles goed voor elkaar

Goed vermeld op de website en naderhand een mail wat je voordeel is geweest. Prima!

Met gebruik van het pasje van United consumers krijg ik 1 eurocent korting per liter. Wekt prima!

Weinig te doen voor 1 eurocent korting per liter. Nu zijn de benzineprijzen laag. Maar Nederlandse brandstofprijzen zijn het hoogste in Europa. Dus een pasje van United Consumers is gunstig als de brandstofprijzen hoog zijn.

Altijd goed, jammer dat we niet zo veel meer autorijden (oud)

Goedemiddag, ja ik ben tot op heden erg blij met jullie bestaan en acties. Echter, het is jammer dat we niet meer zoveel autorijden, mijn man helemaal niet meer (85) en ik nog wel maar niet meer op de snelweg (82) . Toch gebruik ik altijd jullie pasje met tanken en dat is niet meer zo vaak maar dat gaat wel ten koste van de Airmiles. Ik kijk altijd direct hoeveel is al gespaard heb. Voor de rest zijn de acties voor ons niet meer zo interessant (zie boven) en spaar ik maar wat voor een kleinkind t.z.t. Veel succes en vriendelijke groeten, Maria.

Te duur in Epe

De prijs inclusief korting is nog steeds hoger dan bij een willekeurige onbemande pomp.

Voortrevelijk

Goede omgang van Personel met Klanten en goede bedining

Alleen je pas afgeven en de korting wordt op je consumerrekening bijgeschreven. Loopt na een tijdje best op dus kan je zeker 1x per jaar een gratis tank benzine tege.oet zien.

uitstekende en betrouwbare ervaring met u.c.

na het tanken direct via email een overzicht van het getankte bedrag..Ik vind dit prettig en daarom blijf ik gebruik maken van de gratis tankpas van U.C.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven