uitstekende service alle maandprijs is erg duur.

mijn ervaring is goed met Uw.alleen de maand premie gaat steeds meer omhoog wat jammer is.

Een heel goed initiatief

Na iedere tankbeurt ben ik weer benieuwd naar mijn voordeel.

leuk extraatje

doe allang mee en vindt het leuk om zo iets extra's te sparen zonder dat je er moeite voor moet doen, dan heb je ook altijd iets achter de hand als het nodig is.

vriendelijke bediening

vriendelijk personeel

Bij onbemande tankstations tank je vele euro’s goedkoper.

Door de aanschaf van de kaart dacht ik te besparen op het tanken. NIET dus. Dat is jammer, want de bedoeling is prima. Nu nog de onbemande tankstations toevoegen en dan haal je echt voordeel. Er zijn langzamerhand steeds meer onbemande tankstations.

Korting valt zwaar tegen, aan de pomp betaal ik hetzelfde als iedereen!

Ben gestopt pomp nu gewoon bij de makro

Weet geen nadelen te bedenken

Ik heb goede ervaring hiermee dus ik ben een tevreden klant.

niks mis mee

gewoon een goed tankstation, niet meer, niet minder En waarom kan ik bij de volgende vraag "Aanbevelen" alleen kiezen uit ja en nee ? En niet iets als "Misschien".

Nu in de corona tijd kun je bijna niet meer je je extra korting scoren omdat ze je pasje niet willen pakken en dan moet je jou bonnetjes maar bewaren voor later. Maar is er geen andere oplossing?? Hoor het graag

snelle verwerking gegevens na een tankbeurt

Enkele uren na het tanken staan de gegevens van de tankbeurt in een mailtje ter bevestiging van de tankbeurt en de genoten korting

goede srvice

al deze tijd dat ik abonne ben krijg ik altijd de juiste en goede informatie en ik word naar de juiste instantie verwijzen altijd voordelig.

Goede ervaring

ik spaar al heel lang mee, eerst met de ANWB en daarna met deze club. Nu rijd ik de laatste tijd niet veel meer, maar in het begin hadden 2 auto,s en dan was de opbrengst per jaar heel wat. Dus aan te bevelen.

Ben blij dat ik via UnitedConsumers kan tanken.

Elke keer als ik tank krijg ik automatisch bericht dat ik weer wat gespaard heb. Ook mijn elektriciteit wordt daar geregeld waar ik ook weer veel op kan sparen. Ook door de telefoon zijn ze altijd heel erg behulpzaam.

Leuk dat voordeel.

Het is een goede manier om wat korting te kunnen krijgen op de benzine die ik tank. De stations bij mij in de buurt die deze korting geven ken ik wel. Maar stations verder weg niet en dat moet ik dan gaan uitzoeken. Het zou fijn zijn als dit eenvoudig zou kunnen bijvoorbeeld via een app op je telefoon of zo.

Prima, mooie korting.

Altijd goede korting. Leuk tanken.

Kan voordelig zijn

Soms krijg je standaard korting bij tankstations. Soms niet en dan is dit even voordelig. Meestal maakt het niet veel uit.

Altijd goede acties !

Prima behandeling

Correcte , makkelijke afhandeling

Ongemerkt een lekkere spaarpot.

Door hem altijd te gebruiken bouw je ongemerkt een leuk spaarsaldo op die je weer voor iets leuk kan gebruiken. Je weet op een gegeven moment wel welk station deze kaart accepteerd. Bij een onbekend omgeving vraag ik het eerst bij het tankstation of zoek het op de site va UC op. Een sticker op de deur zou erg prettig zijn. Ik heb geen ervaring met onbemande tankstations.

het tankstation is zo al goedkoop maar met unitedconsumers extra

goedkope benzine en met extra korting

Tanken is noodzakelijk dus altijd leuk als je er iets voor terug krijgt.

Het is super leuk om iets retour te krijgen voor het tanken van je auto. Tenslotte om mobiel te blijven heb ik de auto dus de brandstof toch nodig.

dankzij korting in ieder geval niet te duur uit

bij vaste adressen, weet je dat je de korting krijgt. Met name omdat sommige benzinestations 'opeens' niet meer meedoen in UC is het jammer dat degene die wel meedoen niet herkenbaar zijn aan bijvoorbeeld een schild/sticker bij de pomp...

Heerlijk om ongemerkt te sparen bij tanken.

Het geld dat ik ongemerkt spaar bij het tanken is een appeltje voor de vakantie dorst.

Te weinig voordeel in de grensstreek.

Te weinig voordeel in de grensstreek, omdat daar de prijzen lager zijn. Er wordt van veel voordeel gesproken, maar dat is afgezet tegen de landelijke prijzen. Hier in de grensstreek is vrijwel geen voordeel te behalen. Een cent per getankte liter is niet veel!

Goed en leuke regeling. Besparing mooi meegenomen. Zeker doorgaan

Luchthavenweg 20