Prettige Bediening, vooruitstrevend bedrijf, doet veel voor de klant

Prettig personeel, ziet er schoon uit, zorgt voor extra dingen voor de klant.

prima actie

het telt wel op je moet eens kijken na een jaar gebruik van het pasje mooi mee genomen.

Elk extraatje is welkom

Mooi dat dit kan. Ook de gegevens worden goed verwerkt en leuke site. Had gehoopt dat de korting iets meer was dan 1 cent/liter

Leuk ongemerkt een spaarsaldo opbouwen

Ik maak al jaren gebruik van deze spaarmethode. Ik ben niet de persoon die wekelijks zijn kortingsbedragen bij houdt. Het is dan ook leuk om eens per jaar het bedrag bij te schrijven en je zelf te trakteren op iets leuks.

leuk (be)sparen zonder moeite!

Bij veel tankstations kun je terecht en je hebt binnen 24 uur zicht op je besparing.

Ik heb de pas nog niet kunnen gebruiken. Ben ziek geweest

Ben ziek geweest

Goed .

Met afrekenen zie je altijd vrolijke gezichten .

snelle verwerking

Ik ben sinds kort klant van UnitedConsumers-Tanken. Het is eenvoudig sparen met deze pas en de verwerking is snel en netjes van informatie voorzien.

lekker ongemerkt sparen.

2 x laten uit betalen . 1x zakgeld voor de vakantie andere x voor de kerstdagen

Ik ben zeer tevreden met UnitedConsumers tanken

Ik heb hier boven al gemeld dik tevreden te zijn met United Consumers tanken. En andere zaken met jullie heb ik niet. Maar vind dit wel voldoende.

Prima geregeld

Een goed tankstation waar ik tank

leuk om te doen

Tanken met mijn snorscooter levert toch een paar centen op.

Prima.

Bij het afrekenen geeft je die pas aan kassamedewerker en die scan het en je korting zie je online. Die spaar je op. En kun je later overboeken naar je bankrekening. Zo heb je weer extra geld.

toppy

samen een groep vormen om een hoge korting af te dwingen. eendracht maakt macht.

Kaarft makkelijk te gebruiken

Als tanken moet doe ik dat meestal bij mijn vaste station . Dichtbij . De tankkorting die op de pas krijg spaar ik meestal op voor een vacantie. Is een ideale spaarpot.

Leuk om te sparen

Geen problemen

Al jaren gebruik maken van de pas

Makkelijk , voordelig

goede bediening

schone pompen

fantastisch

Ik ben al een tijdje klant bij UnitedConsumers en dat beval mij prima, ik weet zeker dat ik nog een lange tijd klant blijft.

Fijn dat er ook in andere plaatsen met korting getankt kan worden.

Het tankstation is vlak bij ons in de buurt en je wordt er altijd goed ontvangen het is niet zon groot station maar daarom wel persoonlijker ze kennen je daar.

Handig in gebruik

Met weinig moeite korting bij je vaste benzinepomp

Tot nu toe geweldig.

U hou alles goed in de gaten en berekend en laat het ons weten.

Goede service .Heel blij met jullie

Beste mensen .Ik heb al jaren united Consumers bij m’n tel abonnement en sinds kort ook tanken .Bevalt me prima👍

Alles is meegenomen.

He is leuk om te sparen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven