handig

gebruik het al jaren.

Prettig dat je al voordelig tankt en tegelijk spaart.

Als je enkele tankstations op je route kent, houd je er bij het tanken rekening mee. Je tankt (vaak al voordelig). Bij het afrekenen laat je je UC pasje scannen. Even later staat je gespaarde bedrag er al bij.

Met ze,n allen doen.

Vooral in deze tijd is het voor velen belangrijk om goedkoop te tenken.

Nu ivm het corona virus het pompstation weigert de klanten kaart te scannen, zend ik altijd een kopie naar UC die het dan netjes op mijn kaart toevoegt Respect hiervoor

Ik ben blij, dat ik lid ben geworden.

Ik word altijd keurig geholpen bij mijn tankstation in Velserbroek.Heb diversen al aanbevolen. Het leuke ervan je spaart ook. Dat houden jullie netjes bij. Keurig !!!!

altijd korting,als ik getankt heb.

ik ben al jaren lid van de tankkorting,dat is 'n prettig gevoel. en dat ik gelijk tank saldo,ontvang zodat ik weet wat ik spaar.

Het voordeel is beperkt

Ook al geldt er enig voordeel, er zijn bij mij in de beurt veel tankstations waar goedkoper getankt kan worden

zeer goed

Altijd als ik getankt hebt de volgende dag de korting op mijn mail .

snel antwoord

als je iets wil weten redelijk snel beantwoord

je krijgt korting dan kan je lekker sparen

je kan lekker sparen en je tankt goedkoper

Gemakkelijk en eenvoudig in gebruik bij verschillende tankstations in Den Haag en omgeving. Eens in de zoveel tijd ga ik cashen!

Goede prijzen met leuke medewerkers

Altijd goede prijzen aan de pomp. Het is altijd schoon en de medewerkers zijn altijd vriendelijk. En met de extra korting word het alleen maar meer aantrekkelijk.

Super overzichtelijk

Net op en erlijk

Mijn auto rijdt zo zuinig, dat als ik een keer weg ga,de tank op het zelfde streepje staat.

Ik heb een diesel-auto, maar die rijdt zo zuinig. Nadeel is wel de wegenbelasting. Maar dat kan ik wel betalen.

Gewoon goed

Je krijgt ook echt wat ze je beloven top bedrijf

is gied

ben tevreden

Makkelijk besparen.

Makkelijk te vinden waar je met korting kunt tanken, tikt snel aan. Leuke manier om te (be)sparen.

Toppie

Leuk om korting te krijgen op het Tanken

Helemaal top met die extra korting. En altijd weer leuk achteraf weer wat extra poen retour.

IK heb goede ervaring

n.v.t., omdat ik dit al aangegeven heb.

Oké

word ik blij van

mooi systeem, nooit gedacht at dit kon. compliment

Doojytre ui hynken

Jika Arti Bubu gjiyts ni kutas o pedlir o ruhas cool

Aardige service; geen hoogvlieger

Sinds een aantal jaren maak ik geen gebruik meer van mijn tankpas omdat in mijn huidige woonomgeving de service niet nabij is. Daarvoor tankte ik eigenlijk altijd via UC bij Berkman in Spijkenisse. Het viel mij wel op dat de benzineprijs zeker niet de laagste was, ondanks de belofte van minimaal 1 cent onder de tankprijs van het tankstation. Dan nog bleken andere aanbieders vaak goedkoper.

Voordelig tanken is nog nooit zo fijn geweest.

Met United Consumers bouw je een leuke korting op via je United Consumers kortingskaart, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is. :)

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven