Uitstekende service en hulp bij vragen.

Zo wel bij tanken als ook bij de energie is het bij UnitedConsumers uitstekend geregeld.

Afgelopen jaar prima, nieuwe tarieven mysterieus!

Afgelopen jaar scherpste tarief gehad wat ik toen kon vinden, super want het scheelde cht! Nu het contract bijna afloopt wil men maar geen nieuwe tarieven geven, waren die niet per 1 juli bepaalt? Nee schijnbaar wordt het hoger dan dat ivm de alsmaar stijgende prijzen op de markt. Pas de dag dat ik van vast naar variabel ga kan ik de nieuwe tarieven krijgen. Niet handig dus om nu met andere leveranciers te kunnen vergelijken om eventueel tijdig over te stappen!

Zeer slecht

De tankstations waar ik mag tanken zijn de duurste in de regio. Het tankstation bij ons in het dorp is goedkoper dan jullie geselecteerde tankstation met de korting er al a!

ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen

ik heb alleen maar positieve ervaringen met United Consumers en dus kan ik deze organisatie van harte aanbevelen

Doe al jaren mee

Leuk spaarpot

Goed service

Goed service

Goede hulp en goed bereikbaar

Al vanaf het begin lid , nooit problemen Veel acties !

redelijk goed

gebruik van de tankkaart is gemakkelijk echter weegt het prijsvoordeel van deze kaart niet op tegen onbemande tankstations waar de standaard liter prijs al vele centen goedkoper is dan het voordeel met UC

Mooi meegenomen!

Al vele jaren tank ik met mijn UnitedConsumers tankkaart. De korting is toch maar mooi meegenomen. Tegenwoordig, in deze dure tijd, helpen alle kortingen.

Keuken korting

Alle voordelen bij UnitedConsumers zijn Top

U doet wat u beloofd

Heldere informatie. Handige overzichten. Diverse mogelijkheden om te besparen op uitgaven

Gemakkelijk korting krijgen bij het tanken.

Gemakkelijk korting krijgen bij het tanken.

Geweldig tanken bij jullie.....

Ik vind het heel erg jammer dat er toch van die kloojoos rond lopen die als je de banden spanning wil doen het apparaat weer kapot is.

Fijne organisatie

Goede service en lekker snel geholpen

Werkt Prima!!

Tot nu toe gaat alles Prima,adm.klopt altijd!! Ik heb UC nog nooit hoeven te bellen voor " problemen" oid. Ga zo door UC!!

Nooit problemen

Nooit problemen maar wel altijd korting!

Prima ervaringen...

Altijd prima voorlichting over voordelen geleverd door U.C., zowel brandstof, gas en elektra....

GOED !!!

Valt verder niets aan toe te voegen ...

Mijn ervaring is alleen maar positief. Korting wordt snel berekend en als je dat wilt uitgekeerd.

Super die tank korting

Gewoon heel tevreden.

Zie hierboven

Al jaren een prima organisatie

Voldoend tank gelegenheid waar ik het kortingspasje kan gebruiken

sparen

Je kunt heerlijk sparen zonder er omkijken naar te hebben. Prima

verschil te weinig

loop vaak tegen goedkopere stations aan te vaak

Goede ervaringen qua prijs en bereikbaarheid

Naast de korting op brandstoffen een extra korting….Niet gek in deze financieel lastige tijd. Vooralsnog geen negatieve ervaringen qua bereikbaarheid vwb service.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven