Fijne eerlijke ervaringen

Prima oplossing om te sparen

Fijn om zo de brandstofprijzen een beetje lager te krijgen.

Echt top om met korting te tanken

Echt fantastisch om met korting te kunnen tanken, er zouden best nog wel meer tankstations mee mogen doen, ook van andere grote merken, want dan kun je nog meer geld besparen en misschien op een gegeven moment leuke dingen doen met het geld wat je hebt bespaart.

Eenvoudig geld besparen goed geregeld

Eenvoudig geld besparen goed geregeld

Goedkopere benzine voor weinig moeite.

Ik heb de kaart besteld en gebruik deze voor het tanken. Je wordt er niet steenrijk van maar je bespaart wel op brandstof.

Ik gebruik de pas te weinig.

Wat zeker zou helpen om de pas te gebruiken is dat ik kan zien bij het aankomen van een tankstation dat ik daar mijn Unitedpas kan gebruiken.

Geweldig initiatief

Geen moeilijkheden

Prettig om korting te krijgen voor brandstof., en prima aanbiedingen

Leuke aanbiedingen, waar ik nog geen gebruik van heb gemaakt. En korting op brandstof is altijd prettig.

het is heel simpel om een kaart af te geven terwijl je je diesel afrekent,

gewoon goed.

duidelijk

Geeft geen problemen

Wordt goed bijgehouden

gemakkelijk en maakt het rijden iets goedkoper

gebruik het gewoonlijk wekelijks gaat snel en handig

Goed geregeld

Het is voor ieder aan te bevelen zo simpel je kaartje altijd mee nemen als je gaat tanken.

heb geen klachten

Tanken met de UC-tankpas bevalt mij zeer goed.

Het gebruik van het pasje is weinig extra moeite bij het afrekenen en je bent er zó aan gewend om het erbij te pakken. De opbouw van je korting is ook prettig om snel te kunnen zien via de mail. Het enige nadeel is dat ik voor het tanken iets verder van huis moet naar het betreffende tankstation.

Makkelijk geld verdienen met tanken

Ik heb nu 2 tankpassen en heb al veel geld bespaard inmiddels

Misschien niet zo gelukkig.

In mijn postcode gebied 5011 zitten zelftank pompen met een flinke korting waar U.C. niet onder komt. Of zie ik dit verkeerd? Graag een reactie.

Goede plek om te tanken en vriendelijk personeel

Prettig en snel, ook om mijn auto een wasbeurt te laten ondergaan.

Fijn

Super leuk sparen voor een spaarpotje

Bij elke keer tanken laat ik mijn pasje scannen en word er geld op mijn spaarrekening bij united consumers gezet. Het gaat niet heel hard met sparen maar het is wel een leuk spaarpotje wat je, als je het nodig hebt, kan laten uitbetalen.

Vanwege de corona heel weinig gereden, dus ook weinig getankt.

Nog weinig getankt. ( zie bovenstaand regel.)

Nu is het waardeloos

Ze accepteren de korting kaart niet ivm. Corona Jullie moeten overgaan QR of barcode app Met vriendelijke groet, A.licht

Prima, fijn spaarpotje opbouwen en als t weer mag na de Corona narigheid, misschien van het geld op vakantie gaan.

Makkelijk en overzichtelijk spaarsysteem

Het is een eenvoudig maar doeltreffend systeem.

voordeel is belangrijk

makkelijke manier om korting te krijgen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven