Makkelijk

Je voordeel spaar je gemakkelijk en zonder zorgen.

Kortingen prima geregeld!

Ik tank indien mogelijk steeds bij tankstations die zijn aangesloten bij United Consumeren. Altijd een mooie korting bij het tanken. Na verloop van tijd laat ik mijn saldo uitkeren en kan dan lekker exclusief met mijn wederhelft uit eten gaan, of wat dan ook kopen! Ik ben erg blij met mijn lidmaatschap.

Bevalt goed

Helaas is de tandpasta niet bij elk pompstation te gebruiken, dus opletten, dat je’m bij je hebt!

ik heb nog wenig ervaring 2x getankt toen corona

keek op mijn afschrift en zag tot mijn verbazing de korting ik ik in twee keer had opgebouwd. bij aanvang werd geschreven dat ik binnen een aantal maanden verschillende malen getankt moest hebben,maar door corina haal ik dat niet .rest mijn 5euro boete???

ik vind een leuk ding voor iedereen

Veel mogelijkheden om korting te krijgen

Wij gebruiken de energie/auto verzekering en brandstof voordelen

Het helpt bij het kiezen van het juiste tankstation.

In de periode maart-oktober rijd ik vaak naar Friesland. Ik tank het liefst Shell benzine. ik kan precies zien, waar ik voordelig tanken kan

Tanken met korting klopt

Ik ervaarhet zeer goed nette korting en een snelle mail met korting overzicht

super

het is duidelijk wat je te goed is, en zo spaar je ook nog onbewust,

Handig en voordelig

Fijn gebruik te maken van korting op brandstof

ben tevreden

ben tevreden

Een goede ervaringen

Bijzonder goed

Fijne pomp

En een mooie korting aan de pomp

Tanken en nog geen dag later een mail met je korting erop. En direct op je rekening gestort. Aanrader om de tankpas aan te vragen.

Super goed!!!

Als goed

je wordt er prettig geholpen

prettig bedrijf

fijn om met korting te tanken

Hood

ales good

Gemengd gevoel

Korting op tanken is natuurlijk altijd goed, maar € 5,00 betalen voor de pas als je niet binnen een bepaalde periode aan 250 ltr brandstof komt is een beetje misleidend. Geef gewoon aan dat de aanschaf van een tankpas € 5,00 kost en er is niets aan de hand. De consument kan dan een betere keuze maken of de pas aangeschaft gaat worden. Uiteindelijk verdien je de korting wel terug. Ook jammer is dat je alleen of de tankpas of de Freebeespas of de Airmilespas kunt gebruiken en niet gecombineerd. Het is wel fijn dat je de kortingen kunt opsparen voor een later moment om het dan vervolgens op je rekening te laten storten, soort spaargeld, of kunt gebruiken voor andere aankopen van producten bij UnitedConsumers.

No nonsense en goede service

Prima service. Een helpdesk die reageer en prompt de juiste acties uit zet. Dat lijkt zo normaal, maar dat ervaar ik zelden tegenwoordig. Maar UnitedConsumers is een positieve uitzondering. Prima, ga zo door.

zeer tevreden echter met alleen tanken loopt je tegoed niet zo erg hard op wat wel jammer is

zie mijn zin

Je tankt altijd goedkoper, en spaart ook nog eens voor leuke artikelen. Zou van mij alleen iets duidelijker gemaakt mogen worden waar je met je kaart terecht kan.

Goede service.

Voor het tanken in de regio zijn er voor mij 2 mogelijkheden. Ook voor de collectieve zorgverzekering een prima adres. Hierin maak je een individuele keuze.

Prima tot november 2019

Door verhuizing woon ik niet meer bij een tankstation op mijn route. Dus maak er bij na geen gebruik meer van. Ook is hier een zeer concurrerend pompstation.

Uitstekend zeer tevreden

Prima en houden zo