Zinvol

Een actie om over na te denken

echt goed

Het is een goed systeem wat ze hebben bij United-Consumers! het werkt echt heel goed!

Maximaal voordeel

Ik rijd ongeveer 12000 km per jaar en tank bijna altijd bij hetzelfde bp tankstation bp ultimate . Voorheen spaarde ik met freebees 1 cent per liter en nu met united consumers altijd minimaal 10 cent per liter. Mooi spaarpotje want ik heb nu aan het eind van het jaar 150 euro extra , al 2 jaar .

Leuk en handig

Een leuke korting en een mooi spaarpotje.

super veel korting

kan je heel veel geld schelen als je hier aan mee doet

Goede service, fijn spaarpotje.

Prettig om op deze manier af en toe een extra te hebben opgebouwd.

Ik ben het met Uw keuze in het algemeen met U eens. Uitstekende dienst! Rob Tiepel

het bevalt mij prima

Geen slecht club

Ik heb me mateloos gestoord aan hun tankpas. Dat was echte verlakkerij

goedkoop tanken.

extra korting bij tanken.

eenvoudig besparen

met de pas bespaar ik eenvoudig op de benzinekosten.

Heel makkelijk en op veel plekken. Zelf kiezen of je uitbetaald word. Zeker aan te bevelen.

Heel fijn die extra korting , daar hoef je niets voor te doen !

Dat ik geen korting meer krijg op de zorgverzekering vindt ik heel jammer!

Goed zo!

Mijn ervaring is gewoon goed ..!

heel gemakkelijk in het gebruik

mooie manier om wat extra te sparen, en op een makkelijke manier

Snel een antwoord op mijn vraag

Zeer snelle reactie op een vraag van mij van de klantenservice.

geweldig, die tankkorting

Een kortingskaart voor elk station waar ik tank. Bindt me minder aan een merk en ik vergeet het niet.

Weinig gebruikt!

Alleen voor het tanken bij Tinq

Prima de korting wordt automatisch bij geschreven en via post wordt je op de hoogte hoeveel en wat je er mee kunt doen uitkeren of er iets voor kopen .

Hele goede sirvice bij UnitedConsumers

Ben met veel dingen bij UnitedConsumers verzekerd en tot nu nooit een probleem gehad. Ook kan je goed sparen met alles die je bij UnitedConsumers hebt aangesloten.

heel eenvoudig sparen

je kan zo gemakkelijk en ongemerkt voordelig tanken

Super goed

Werkt fantastisch

Geweldig en gebruiksvriendelijk produkt

Zo prettig om zo geld te kunnen sparen en niet meer gedwongen te zijn om aan allerlei spaaracties voor onzinnige cadeaus mee te hoeven doen

Mooi en snel sparen.

Mooi en snel sparen van geld of eventueel voor mooie cadeaus.

Makkelijk en voordelig

Het is erg eenvoudig om het tegoed van het tanken te sparen. Je ziet in het overzicht ook meteen hoeveel euro je rechtstreeks bespaard hebt bij het betreffende tankstation en hoeveel je nog extra spaart via de pas van United Consumers. Ook het uitbetalen van het opgebouwde tegoed gaat erg makkelijk

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven