In Dubio

Ik kan als lid van United Consumers niet goedkoper tanken als gewoon als particulier! Dus ik blijf twijfelen of ik van de diensten van UC gebruik (ga) maken.

Staat volgende dag al op mail wat de korting was en je nieuwe tegoed

Heel goed initiatief

Zo hoef je niet naar één vaste pomp om te (be)sparen, maar kun je door het hele land (be)sparen.

Prima geregeld dat pasje.Makkelijk in gebruik.Geen probleem bij de pomp.

Bij de pomp is het makkelijk en niemand doet moeilijk. Wel je pasje meenemen als je gaat betalen.

Elke keer tanken met korting, is mooi meegenomen

Elke keer tanken met korting, is mooi meegenomen.

Simpel korting krijgen.

Heel makkelijk om nog effe een centje meer korting mee te pikken.

Helder en duidelijk.

Waar ik ook tank, altijd goede service en registratie.

UnitedConsumers is een eerlijke en vriendelijke organisatie.

Tank maar heel weinig, omdat ik bijna geen auto rijd. Daarom kom ik over als of overal zo'n beetje tank. Maar dat is niet zo, als ik tank, dan doe ik dat via UnitedConsumers.

Goedkoop tanken en achteraf nog eens een paar kwartjes per tankbeurt op je saldo en later er iets leuks mee doen!

Goed systeem, kan beter

Hier in Den Helder U C tanken alleen te gebruiken bij de duurdere tankstations ⛽️ zodat het voordeel niet echt te merken is. Dat is wel jammer.

Zeer te vreden

IK tank altijd bij Argos in gorinchem zeer te vreden

bij vragen krijg ik een goed antwoord

mijn deelname aan uw activiteiten bestaat uit de afname van brandstof, benzine, voor mijn auto. ik val in de categorie: particulieren. Ik maakte nog niet mee dat de voorraad uitverkocht was. de dame achter het glas en bij de kassa is altijd vriendelijk. Het werkt dus prima. H. de Kok

Prima service bij het tankstation.

Tankstation is dichtbij en ongemerkt spaar je een leuk bedragje bij elkaar door hier te tanken en een spaarkaart is snel vol, dus ook nog eens een gratis wasbeurt voor de auto!

Mijn ervaring is positief.

Mijn ervaring is goed.

goede service.

Ik ben van 2013 tot september2019 al lid geweest maar kom nu toch maar weer terug,want het voelt beter zo.

Tanken bij UC stations is goed voor de klant

Juist op de weg naar mijn werk was er een tankstation die aangesloten was bij UC. Dus ik heb ze veel als mogelijk daar getankt.

UC performed as they say

Beginfase wat zoekende en induudelijkheden. Daarna geen centje pijn.

Buiten de coronacrisis om erg goed!!

Sinds het coronavirus rondwaait Kan ik bij de benzinepomp geen punten meer scoren: dan moeten ze nl. Steeds het pasje schoonmaken!! Mijn suggestie om handschoenen aan te doen wordt niet gewaardeerd dwz ook dat kunnen ze niet doen geeft men aan. Dat is dus spijtig! Zonder Corona en deze actie daarop vd benzinepomp bevalt het tanken middels united consumers prima!!

Alle kleine beetjes helpen, geweldig.

Ik ervaar het als heel prettig. Niet de service van tanken, maar ook mijn overige zaken die ik via UC heb. De service via mail of telefonisch mankeert ook niets aan. Wordt keurig en deskundig te woord gestaan.

Jullie ondersteunen me met goede administratie.

Als ik ergens getankt heb ontvang ik een overzicht wat de kosten zijn en e korting. Ook zo af en toe goede voorstellen voor meer korting. De mag wel wat minder als reclame.

Klantvriendelijk personeel

Ik tank graag bij een bij UC aangesloten tankstation

zeer positief

ik doe mee aan de besparing op benzine kosten wat mij als AOW er goerd van pas komt

Benzine tanken.

Benzine tanken moet ik toch en het is lekker meegenomen als ik ongemerkt een korting-saldo opspaar, zodat ik zomaar opeens een hele tank gratis heb. Leuk toch?

Als ik dan toch moet tanken! Dan maar gebruik maken van uw service en het is voor mij uiteindelijk goedkoper.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven