Total velserbroek weigert kaart

Ik tank regelmatig bij total velserbroek, ik spaar ook totalpunten en daarnaast bied ik mijn voordeel kaart aan die werd geweigerd men zei of de een of de ander, als dat zo is dan lever ik mijn voordeelkaart weer in want dan heeft het geen zin om voordelig te tanken.

Goede aanbiedingen,prima service.

Prima bedrijf

Scheelt weer in de portemonnee

Fijn tanken zo!

is verders goed

het komt nogal eens voor dat de korting niet bijgeschreven . Verder is alles goed. Hoe komt het dat de brandstof in Rotterdam zuid goedkoper is

Probleemloos en lekker voordelig tanken.

Dankzij de United Consumer pas tanken we iedere keer lekker voordelig en dichtbij.

uitstekend

alles verloopt naar wens.

Tanken met korting in Wageningen bij Haan, al een voordelig tankstation, top

United Consumers werkt heel snel. En doen wat ze zeggen

Eenvoudig profiteren

Pasje laten scannen en weer 1 cent per liter verdiend!

Niet opdringerig, goede begeleiding, Open fizier, erg prettig.

Ja,ja, ik maar schrijven...….. maar goede wijn behoeft geen krans.

Prima!

Al vele jaren doe ik tanken met UC en krijg ook nog een financieel voordeeltje.

altijd prima tanken daar

Amazing

Ik heb pasje van united consumeer Wat ik sowieso beter vind dan boekjes vol plakken en sparen,pasje in knip en klaar.

Extra korting

Door mijn kaartje bij de aangesloten bemande benzinestations te geven, krijg ik extra korting. Door de coronatijd rijd ik minder, dus geen idee of ik aan het aantal liters kom , om geen 5 euro voor het kaartje te hoeven betalen. Misschien nu een verlenging vanwege deze vreemde tijd? Er komt na elke tankbeurt een mail over de korting die je erbij hebt gekregen.

hele goede ervaring

ik heb alleen een tankpas en ik moet zeggen: nooit enig probleem gehad.

een geweldige service

de behulpzaamheid van de medewerkster heeft mij verbaasd doen staan,omdat normaal gesproken iemand hup hup snel weer geholpen moest zijn maar hier een geweldige service en behulpzaamheid, Geweldig gewoon,je bemerkte dat de klant weer koning was, Ga zo door.

Alles is duidelijk en goed uitgelegd, bij vragen krijg je snel en een duidelijk antwoord. Ik ben er zeer goed over te spreken

Bij iedere tankbeurt kan ik met plezier aan United Consumers denken.

Korting krijgen is voor ons van boven de leeftijd van 80 jaar leuk meegenomen. Hulde aan jullie!

Ik ben gewoon te vreden

MIJN ERVARING MET UC IS ALLEEN MAAR ZEER POSITIEF

BEHOEFT GEEN VERDERE OMSCHRIJVING!

Goed geregeld allemaal

Meteen 1 dag na een tankbeurt krijg ik mail dat de korting is bijgeschreven, ook krijg je bericht dat je een gespaard geldbedrag kunt uit laten keren

GEWOON GOED.

fijn tankstation, oor voor de klanten.

Leuke korting op elke tankbeurt

Bij elke tankbeurt wordt er korting gegeven. Zo spaar je toch een keer gratis tanken bij elkaar.

Pompstation, goede afhandeling tank-beurt

Prima personeel