Geweldige organisatie, die mij duidelijk informeert over de aanbiedingen.

Op dit moment maak ik geen gebruik van United Consumers, maar ik vind het een betrouwbare organisatie, waar ik in he verleden wel gebruik van heb gemaakt, waardoor ik extra kortingen spaarde.

(Be)sparen terwijl je tankt, makkelijker kan niet!

Als je een auto hebt moet je tanken! Dus kijk ik ook altijd naar de prijzen, als je dan ook nog ongemerkt kan sparen is dat toch geweldig! Ik ben blij dat ik ermee begonnen ben, toch weer ongemerkt een spaarpotje!

Zeer te vreden.

Snelle berichtgeving zodat je goed op de hoogte blijft en duidelijke omschrijving.

Ik spaar en hoef er weinig voor te doen

Ik tank ongeveer 1 keer in de 2,5 week bij de bp in lopik en ik spaar zo per liter geld uit en dat word om gezet in een spaartegoed waar ik als ik dat wil leuke cadeaus voor kan.kopen of ik kan het uitlaten betalen. En dat vind ik super handig

het is meegepikt

het is meegepikt

Te weinig korting

Tank bijna niet meer via United Consumers daar er te weinig korting is. Moet speciaal naar deze pomp(en) rijden wat mij extra benzine kost en het voorddel wegvalt.

Niet de volledige 5 sterren, omdat het jammer is dat als ik maar 2 of 3 liter tank voor de scouter dat de pas dan niet werkt, maar verder zeer tevreden erover :)

Klant vriendelijk worden goed geïnformeerd.

sparen zonder na te denken

door te tanken bij aangesloten stations tank ik ongemerkt een leuk spaarcentje bij elkaar

Goed en duidelijk

Alles werkt zoals het hoort en kost geen enkele moeite

Betrouwbaar

Corecte en snelle afwikkeling

Mooie kortingen zonder veel moeite

Goed en betrouwbaar.

PRIMA

Altijd direct op de computer wat er getank is.

Goede en betrouwbare dienstverlening

Goede en betrouwbare dienstverlening

Giede verzekering

Heb een paar keer een aanrijding gehad deze was door hun zo opgelost

prima zaak

Wordt er goed geholpen

Als er een tankstation in de buurt is ga ik daar benzine tanken.

Schoon en snel. Afrekening op veilige en goede manier.

Helaas wordt geen rekening gehouden met coronacrisis

In "normale" tijden aantrekkelijke tankpas. Maar helaas verschaft United Consumers geen enkele compensatie voor de € 5,00 kaartbijdrage (bijvoorbeeld verlenging van termijn) vanwege het minder tanken / rijden ten gevolge van de coronacrisis.

goede service

lage prijs, goede bereikbaarheid, vriendelijk personeel

Korting krijgen zonder moeite

Ik maak gebruik van tanken met korting en dat is simpel : bij het afrekenen het kaartje laten scannen en het gespaarde bedrag wordt bijgeschreven

Als ik benzine getankt heb, is er al heel snel een mailbericht dat ik getankt heb en mijn nieuwe tegoed

Ongemerkt spaar je dubbel bij iedere tankbeurt

De deelnemende maatschappijen geven ook al kortingen welke nog worden verhoogd met het voordeel via UnitedConsumers

Handig om benzine te kopen

Ik vind het handig dat ik een reductie op de prijs van benzij´ne krijgen kan.

Bij de huidige prijs is het nog altijd voordeliger.

Je moet tanken dus waarom niet bij een pomp die is aangesloten bij UC.?.? Makkelijk verdiend toch, je hoeft er niets voor te doen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven