Nette service, lekker besparen

Afgelopen jaren al duizenden (guldens) euro's bespaard, en toch zijn de premies niet hoger dan gemiddeld. Meestal zelfs een van de laagste. Graag zou ik andere verzekeringen ook via UC afsluiten zoals inboedel, reisverz. e.d.

Korting gaat automatisch

Bij elke tankbeurt lever ik het pasje in en de korting wordt dan bijgeschreven. Zowel aan de pomp als op je saldo.

L.S., Ik kan hier niet aan meedoen. Excuses.

Geen. Ik ben bijna niet weg geweest dus ik heb geen aankoop gedaan. Excuses. Ik stop dus.

Goede ervaringen

Handig dat je gelijk aan de pomp korting krijg en en ook nog spaart. Beetje jammer dat je echt veel moet tanken om de pas niet te hoeven betalen.

Nooit problemen met tanken en afrekenen. Momenteel tank ik niet i.v.m. corona maatregelen en omdat wij in de gevaren groep horen.

goede actie om te onderzoeken of overstappen voordelig is

Verstrekte informatie is kort en bondig. Op basis van calculatie is gemakkelijk te berekenen of overstap financieel interessant is.

positief

krijg keurig na elke tank beurt overzicht

Werkt prima

Gaat goed en snel

Werkt prima. Volgende dag al melding dat tank totaal is bijgescheven

Volgende dag al melding dat het tegoed is bijgescheven

Gewoon goed geregeld

Gewoon goed geregeld 👍👍

Tetevreden

Een dikke PLUS

Op een hele prettige manier (be)sparen voor een onverwacht extraatje

Natuurlijk wil ik korting, als het maar echte korting is. Korting die ik niet direct zie, maar waar ik in geloof door de jaren lange ervaring. Via de ANWB destijds gebruiker geworden. Hoe dom van deze club om hiervan afscheid te nemen. Ik ben tot vandaag zeer tevreden met mijn kaart, de afwikkeling en de organisatie van United Consumers.

Tanken met korting is altijd leuk.

Zeker in deze tijd is elke dubbeltje welkom.

Is een leuk iets om wat terug te krijgen de brandstof kosten

Leuk

Handig en prettig

Probleemloos tanken met korting: handig en prettig

prettig en vriendelijke bediening

altyd vriendelijk

Laagste prijs en nog korting ook !

Altijd lage prijs, korting ook nog, wat wil je nog meer ?

Pech

Dat is nu verkeerde tijd om ervaring opbouwen met UnitedConsumers. Ik werk minder en rijd ik ook dan voor de corona

super

het is super en goed geregelt

Het kortingssysteem werkt prima.

Wij tanken zoveel mogelijk bij aangesloten stations, dichtbij huis. Omdat we ieder een auto hebben, heb ik een tweede kaart aangevraagd, omdat 1 kaart steeds wisselen niet bleek te werken. Helaas staan we nu ivm ziekte vanaf half februari en daarna nog het coronavirus erover heen gekregen, al 2,5 maand stil. Het gaat nu niet lukken om met die 2de kaart 250 ltr te tanken voor 1 mei, dus zullen we voor de 2de kaart ws 5 euro extra moeten betalen........

Elke tankbeurt geld (be)sparen.

Elke mail na een tankbeurt bekijk ik met een glimlach

Tikt lekker aan ongemerkt

Werkt als een tierelier. Na het tanken en het scannen van je pas staat de extra korting al snel bijgeschreven. Je spaart zo ongemerkt een leuk bedrag op wat je voor van alles kan gebruiken. Makkelijk en kost geen moeite.

Netjes geholpen

Extra korting. Prima toch :-))

Eenvoudig extra korting krijgen. Wie kan daar nou tegen zijn. Ik moet m'n opgebouwde korting maar eens gaan verzilveren.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven