Gemakkelijk en dichtbij

Ondanks dat er in mijn Gemeente een tankstation op 500 meter is, waar ik met mijn U.C.-pas de korting ontvang, is het niet de voordeligste manier van tanken. Dus ik doe dit omdat het de meest dichtbij gelegen mogelijkheid is

Het werkt, maar levert weinig op

Na iedere tankbeurt krijg ik keurig een e-mail met een opgave van de bereikte besparing. Op de site kan ik zien wat ik in totaal gespaard heb. Dat is echter minimaal. Maar ach, wie het kleine niet eert.....

Goede service.

perfect

snel handelen leuke aanbiedingen

Vriendelijk personeel een lekkere gehaktballen.

Zoals gezegd ervaring met personeel uitstekend. Prima wasstraat kom er jaren.

Makkelijk

Het digitale administratieve gedeelte ziet er keurig uit

Mijn auto gebruikt Euro 98, V-Power, er zijn maar twee tankstations in mijn omgeving waar ik gebruik van kan maken helaas zijn het geen meerdere. Ivm de Corona crisis maak ik duidelijk minder gebruik van mijn auto ik weet niet of hier rekening wordt gehouden om aan je Max aantal kilometers te komen zodat je het gespaarde voordeel niet terug hoeft te betalen, voor de uitgereikte tankkaart misschien kan die periode tijdelijk verlengt worden tot nu toe heb ik €2,53 gespaard dat komt omdat ik pas begonnen ben net voor de crisis.

Super alles goed geregeld dus ga zo door

Ik ben uitstekend geholpen aan de pomp.

Ik tank altijd in de buurt,ik wordt uitstekend geholpen en na het tanken word ik altijd veilig op weg gestuurd.

Tevreden

Niet altijd de goedkoopste benzinepomp waar ik tank,, kom ik er toch al jaren.maar door het sparen bij United Consumers vergoedt het veel. Ik ben al jaren klant in volle tevredenheid bij U Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail als je getankt hebt

----

besparen is altijd goed

net voor de corona crisis de pas aangevraagd. besparen is immers altijd goed. ik tankte regelmatig dus binnen een half jaar zoveel liters tanken zou geen probleem zijn dacht ik... nu werk je vooral thuis, de auto/scooter en motor staat stil dus ja, wat tank je nog? nu moet ik straks vijf euro betalen omdat ik niet vaak genoeg tank! daar gaat je eerste jaar winst... hopelijk komt er hiervoor een coulance regeling oid, anders heb ik het alweer snel gezien.

Helemaal top eenvoudig

Tanken afrekenen en binnen uur korting erbij

Was prima, tot je in onze plaats geen tankstation meer had die aangesloten is

Ging altijd mooi, 3 cent extra korting bijschrijven. Het tankstation kreeg een andere naam en werd onbemand. En de united consumers hebben het nakijken. Jammer. Tank nu alleen nog diesel bij Esso. Daar rijdt mijn auto het lekkerst op. Gebruik mijn pas nooit meer. Spaar de punten wel ipv die ene cent per liter.

perfecte regeling met een bekroonde klantenservice!

Mijn ervaring met en over UnitedConsumers is goed geweest, waarbij toen nog in het zakelijke circuit ik hiervan, veel gebruik heb gemaakt, aangezien wij op 14 km van de Duitse grens wonen, moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen af en toe hier ook te hebben getankt tegen een lagere prijs als in Nederland.

Prima organisatie

Prima organisatie die wel wat meer naar buiten mag treden.

Redelijk

Alles prima tot de uitbetaling aanvraag, ik vind 1 maand wel lang hoor.

Mijn ervaring met tanken is goed.

Prima!

Toen er zich wat probleempjes voordeden een tijdje geleden, werden die op een allervriendelijkste wijze voor me opgelost.

Makelijk tanken pasje laten zien en klaar

Aantrekkelijke korting bij iedere tankbeurt

Gemakkelijk een extra korting binnen halen

Het systeem werkt goed. Maar het is wel een sigaar uit eigen doos. Omdat de prijs van brandstof elders 10 tot 15 eurocent goedkoper is.

Heel positief

Ik tank vaak bij Avia in Soest. De benzineprijs is daar gemiddeld al heel laag. Als ik mijn consumerpas laat scannen, krijg ik naast alle bestaande kortingen ook nog € 0,03 extra korting. Het is dus en-en.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven