Goed en goedkoop

Prima adres om te tanken voor een redelijke prijs en vriendelijk personeel.

Keurig

regelmatig vind ik toch 2 tot 3 ct. goedkopere gelegenheden

op mijn weg tussen het noorden en bijvoorbeeld UTRECHT vind ik in Utrecht goedkopere adressen die niet zijn aangesloten bij een korting verhaal zoals UnitedConsumers of de ANWB.

Goed.

Het scheelt veel met tanken en als je gespaard hebt krijg je geld of iets anders terug. Is dat nou niet lekker? Het kan altijd beter, b.v. door nog meer tankstations mee laten doen. Het zijn er veel maar kan meer.

Tanken

IK kom er al jaren bij van de Oetelaar:Nette bediening en klantvriendelijk

Ik ben heel tevreden over UnitedConsumers - Tanken

Na een tankbeurt zie je al snel hoeveel korting je hebt ontvangen. Prima service!

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijk.

Het is fijn, dat je bij elke tankbeurt spaart, om geld terug te ontvangen. De website is heel gebruiksvriendelijke en makkelijk.

Niet naar wens

Zonder pas direct meer korting

Goed initiatief

Heb in het verleden wel vaker gebruik gemaakt van de UC-pas. Mijn reiskosten woon-werkverkeer worden minimaal vergoed. Dit betekend dus voor mij dat maximale korting op brandstof duidelijk telt. Al tijden tank ik bij onbemande pompstations voor 15 tot 20 cent korting op de Landelijke adviesprijs. Door middel van een applicatie wordt ik geholpen om in elke omgeving waar ik ook ben, de goedkoopste benzinepomp te vinden. Op jaarbasis heb ik dan meer voordeel dan bij United Consumers. Het voordeel is ook direct en niet achteraf. Toch vind ik wel dat het hebben van de pas een voordeel kan opleveren en hoop dat er nog velen deze zullen aanschaffen. Succes met uw campagne en groei.

Tanken en korting krijgen. Wie wil dit nu niet. Een leuk spaarpotje. Je wordt meteen op de hoogte gehouden via de mail, je ziet meteen je korting. Super fijn. Voor mij 5 sterren

normaal prima maar actie Esso rietvelden slecht.

Normaal prima. 24-04-2020 getanked rietveldenweg 2 den bosch. Men zegt in corona tijd niet mee te doen met tankkorting. Normaal zou ik tankkorting aanbevelen. Maar vanwege de actie ven esso rietvelden dus niet.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven