Heel goed.

Als ik tank, staat nog de zelfde dag het saldo erop .PRIMA! Verder heb ik er niks mee.

De United Consumers tankpas is een goed idee!

Al jaren zeer tevreden

Ik ben al heel wat jaren een zeer tevreden klant. Je betaalt nooit teveel via United Consumers en je spaart jaarlijks ook nog een leuk bedrag bij elkaar.

gewoon goed

geen reden om het niet te doen

Wordt goed geholpen

Ik mag niet klagen.

Prima servies

Prettig en nuttig

Is heel goed

Korting stelt niks voor

Ik heb al een paar keer getankt bij Argos in Zutphen voor meer dan 150 euro, je krijgt dan maar een extra korting van 48 cent. De andere korting krijgt iedereen. Verder heb ik een paar keer een voorstel gekregen voor een voordelige autoverzekering, in alle gevallen was de premie meer dan dat ik nu betaal. Ik heb 5 euro betaald voor een pas van jullie, die kosten haal ik er zo nooit uit.

Alle kleine beetje helpen

UC helpt echt om het goedkoopste te tanken. Het scheelt op adviesprijs heel veel op de actieprijs een stuk minder maar alle kleine beetjes helpen.

prima service en alles in een

Leuke acties met korting en heel goede service

Reuze tevreden!

Als zeer tevreden klant.

ben al jaren lid.

ongemerkt bouw je een leuk zakcentje op en korting is altijd fijn, zeker in deze tijd...

Scheelt toch steeds weer een cent per liter

Tank meestal bij hetzelfde AVIA station, bij mij in de buurt. Vriendelijk personeel. Tankstation behoort tot de goedkoopste in de buurt. Met de extra korting vaak het goedkoopste. Goed bereikbaar.

Leuk sparen

Op een leuke manier sparen.

Korting op brandstof: Alle beetjes helpen!

Het spaartegoed wordt snel bijgeschreven, er zij voldoende deelnemende tankstations in mijn omgeving.

Tanken extreem voordelig

Ik gebruik tot nu toe alleen de optie voor het tanken. Veelal in Tilburg centrum. Nergens in mijn omgeving goedkoper. Het spaarprogramma wordt steeds uitgebreider.

Direct korting aan de pomp

Met duidelijk overzicht per mail

Zie hieronder

Het begint goed maar dan wordt het minder wat betreft de vergoeding.

De organisatie heeft een zeer goede indruk bij ons gemaakt. Goede website... Maar vooral klantvriendelijk telefonisch contact is kenmerkend.

Alles goed geregeld !

Wij zijn al "tig" jaar bij de UnitedConsumers en allen maar alles positief !

TOP DIT

BEN HIER AL LANG BIJ TOP

Nooit gebruikt

Ik heb deze pas nooit gebruikt. Dus ik kan er niets over zeggen.

altijd goedkoper tanken

ik vindt het belangrijk, dat goedkoper kan tanken, en vooral in deze tijd, ik vindt de dienstverlening, van united consumers geweldig, en een klantenservice die mag wezen, als je getankt hebt, krijg je altijd een mail, toe gestuurd, waar je alles kan zien, wat er gebeurd is, en de goede informatie, zoals de liters die je getankt hebt, en de korting, die gekregen hebt, dus alle informatie, die wil weten, staat er op, en dat is wel zo handig, ik vindt het een fijne website, met veel kortingen, voor nu ,en in de toekomst, echt klasse.

heel goed

het is een goede instantie

Snelle reactie op de vaste kortingen

Super goede kwaliteit

Luchthavenweg 20