Prima concept en ga zo door.

Hierbij positief over de producten die jullie aangeven/ prijzen. Misschien een klein dingentje, Als er korting gegeven wordt aan abonnementen moet er gekeken worden dat bedrijven zelf meer korting geven als jullie aanbieden.

Goede service,duidelijkheid en klantvriendelijk

nog niet getankt

De tankstations waar ik over het algemeen tank zijn goedkoper dan de stations waar ik de tankpas voor heb.

Je hoeft er niets voor te doen

Gegevens na tanken komen keurig per e-mail, wat je hebt getankt, hoeveel en wat de totale korting is.

Meer dan top!

Je krijgt hier en daar kortingen. Maar UC is het gewoon steeds meer!!! Gewoon Top.

Snelle afhandeling van de korting

Goede ervaring maar soms wel zoeken naar een deelnemend tankstation

Korting is altijd leuk en meegenomen

Korting is altijd leuk, ook deze euro's is meegenomen. Ik zoek het wel op waar ik korting krijg.

Uitstekend.

Beter kan niet.

Met de pas van unitedconsumers is het leuk tan ken en sparen tegelijk. Omdat de benzine/ diesel duurder is geworden is het daarom des teleuker dat je er toch voor beloond word door het kortingssysteem van unitedconsumers. Na gelang je tankt bouw je een leuk spaarpotje op wat altijd leuk is. Ben er uiterst tevreden over.

Helemaal top

Altijd goed geregeld en je kan ook mooi sparen voor kortingen

Is prima.

Heb er weinig aan toe te voegen.

Wordt correct geholpen

In en om het bedrijf is het schoon, bij evt. moeilijkheden wordt men correct geholpen.

Gewéldig vriendelijke service van een echt gewoon méns!

Wanneer je ze belt om iets te vragen helpen ze je uitermate efficiënt. En áltijd vriendelijk!

Altijd vriendelijk

Vragen per mail worden snel en correct beantwoord. Beloften worden direct uitgevoerd.

Het werkt snel , eenvoudig en bespaart geld

Al jaren goed en simpel!!

Goede ervaringen al jaren. Alkes wordt goed verwerkt geen onduidelijkheden wat mij betreft.

Door hoge prijzen geen voordeel

De kortingen gelden op de gemiddelde benzine prijs. Aanbiedingen bij prijsvechters zoals bv Digros zijn goedkoper dan de UC kortingen. De bewering dat UC korting aanbied klop wel maar dat 'u meer overhoudt voor een leuker leven' klopt over het geheel van brandstof aanbieders niet. Je houdt meer geld in je portemonnee als je bij prijsvechters tankt. Tank je bij een UC station dan betaal je per liter bijna altijd meer dan wanneer (dezelfde leverancier zoals Shell) er geen UC korting geboden wordt. Op die manier betaal je zelf een aanzienlijk deel van je 'korting'.

Korting met 3dagen al verwerkt

Ben er blij mee,want het leven wordt alleen maar duurder.

Gewoon goed

Ideaal je spaart tijdens het tanken.

Fantastisch!

Heerlijk in deze dure tijden bij iedere tankbeurt korting te krijgen.

Geweldige actie van UC.

Geweldige actie van UC. Vindt wel dat sommige deelnemende tankstations wat beter uitgelegd moet worden hoe het met de kaart werkt. Heb al een paar keer terug moeten gaan omdat de korting niet was bijgeschreven.

goede bediening

vriendelijk personeel

Tankpas is een goede keuze

Het tanken met een tankpas levert mij ongemerkt voordeel op in een spaarpotje. Ik ben er blij mee.

Heel goed service

Luchthavenweg 20