Klantenservice goed bereikbaar: vriendelijk, begripvol en kundig.

Als ik vragen heb word ik altijd goed geholpen: sta nooit lang in wacht bij klantenservice als ik bel. Kan niks benoemen wat een beter kan.

Geen aanmerkingen, want geen ervaring

Wij zijn lid van UC, maar maken geen gebruik meer van uw diensten. We benutten ons lidmaatschap van UC alleen bij de benzinepomp. Echter: wij tanken niet meer bij deze pomp, omdat deze pomp - aan de Den Elterweg in Zutphen- best gevaarlijk gelegen is.

geweldig die extra korting

super

perfect

gaarne MEER aangesloten tankstations

Altijd goedkoper dan bij de buren

De extra korting maakt tanken bij mijn UnitedConsumers tankstation altijd goedkoper dan bij de andere tankstations in mijn omgeving.

Verkeerde indruk

Heb de pas gratis gekregen en kreeg de indruk dat ik meer korting kreeg als naderhand bleek. De korting aan de pomp staat wél duidelijk op het overzicht als verstrekte korting op je kaart, maar die korting krijgt iederéén die bij die pomp tankt, ook zonder kaart! Blijft over de 1 cent korting per liter die je tankt! Na een jaar tanken staat mijn totale kortingsbedrag op ruim € 50,- waarvan uiteindelijk maar iets meer dan € 4,- daadwerkelijk kan worden bijgeschreven op mijn rekening. Een teleurstellende conclusie!

Top Bedrijf!

Klantvriendelijk, aandacht, geduldig, goede en correcte informatie. De medewerkers weten waarover ze het hebben.

U C doen wat ze beloven

Prettige ervaring

Ben zeer positief over het bijhouden van mijn te goeden en meldingen van nieuwsbrieven

tanken met korting :'uit de kunst'

na afrekenen met overlegging van de tankpas volgt altijd een mail met de behaalde korting.

Zeer te vrede

Zeer te vrede met de uitleg op de verbruikers mail iedere maand en ook met het spaarpotje

Gewoon geweldig

Er blijft meer over in mijn portemonnee

Te weinig tank stations

In mijn omgeving alleen deelname door Shell station Nw Buinen. De € 0,25 die ik hiermee bespaar, steekt zeer ongustig af, indien ik tank bij een dichterbij zijnde veel goedkopere tankstation ( b.v. Fieten Stadskanaal)

Tijdig op de hoogte van zaken

Al jaren mijn energie leverancier, gewoon een top bedrijf.

Zeer tevreden, almeer dan 10 jaar, gewoon top.

Fijne uitstraling en bediening.

Dit is al jaren mijn benzine station in Wageningen.

In deze dure tijden een redelijk alternatief!

top

altijd goed

Zo gek weg en ongemerkt leuk bedrag opgebouwd, Hoef je niets voor te doen Dus geen prijs winnen waar geld bij moet! Fantastisch

Fantastische organisatie

Zeer fijne organisatie, ben blij met hun. Bieden ons veel.

Het spaarsysteem Tanken van UnitedConsumers is eenvoudig én belonend!

Het aanvragen van een pasje voor deze dienstverlening is heel eenvoudig. Daarna hoef je niets meer te doen, alleen tanken én af en toe een leuk geschenk uitkiezen voor het bedrag dat je gespaard hebt. Als ik eerder kennis had gemaakt met UC, dan had ik meerdere diensten afgenomen van UC (autoverzekering, mobiel abonnement). Nu moet ik even wachten tot mijn huidige abonnementen/verzekeringen aflopen/opzegbaar zijn.

tot nu toe prima

wordt keurig te woord gestaan goede uitleg

Prima sparen

Leuk extraatje bij het tanken, zonder veel moeite te hoeven doen! Eigenlijk ongemerkt spaar je en je wordt op de hoogte gehouden van het resultaat.

Elders goedkoper tanken

Ik dacht goedkoper uit te zijn met united consumers. Helaas kun je vaak beter een tankstation verder rijden. Door elders te tanken al snel de kosten van de kaart terugverdient. Geen aanrader.

Perfect en eerlijk

Goede club mensen