Prima, gemakkelijk en wat extra sparen.

Positief. Klein spaarpotje wat in deze dure tijden welkom is.

Supergoed en fijn dat het uitzoekwerk al gedaan is voor je!

Fijn dat er vooraf gecommuniceerd is wat de keuzes zijn, tarieven, en de besparing. Je kan altijd zelf besluiten wel of niet mee te doen. Uitbetaling gaat zoals aangegeven.

Goed en schoon

Klant is koning bij ze

qua automatisering goed voor elkaar

geen ervaring met persoonlijk contact

Goedkoper, duidelijker en overzichtelijker

United consumers is voor ons de juiste maatschappij. Geen enkele andere kan er tegenop! Goedkoop, eerlijk en nog sparen ook.

Ongemerkt sparen

Souper

Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Je spaart onbewust toch wat geld bij elkaar.

Via de App kan ik zien waar de tankstations zijn, die aangesloten zijn bij jullie organisatie.

Makkelijk sparen

Sparen zonder omkijken

Tanken met korting via UnitedConsumers is zeker aan te bevelen, je tankt met korting èn je spaart vooriets leuks!!

werkt prima .

werkt prima ,pasje tevoorschijn halen en er wordt bij geschreven

Goed, omdat ik de service en website goed vind.

Heb niet veel inkomsten voor de dure benzine prijs

Doordat unitedconsumers niet de prijzen van de meeste " bemande " tankstations weergeeft en wel die van onbemande, is mijn keuze voor deze snel gemaakt. Jammer dat deze site niet echt veel keuze en voordeel bied bij diverse onbemande tankstations, hopelijk maken jullie dit ook mogelijk voor de consument.

fijn idee

goede ervaring, zeker in deze tijd. jammer dat er niet meer tankstations mee doen.

“Slapend “rijk” worden.,,

Iedere maand wordt het bedrag van de korting op tanken en ziektekostenverzekering bijgeschreven en dat loopt lekker op.

Makkelijk toe te passen.

Kaart is makkelijk toe te passen, helaas niet bij alle tankstations. Wat ik raar vind is dat bijvoorbeeld niet alle Total-tankstations dezelfde card accepteren.

goede service en correct en snel bijhouden van de korting.

Genoeg keuze in aangesloten pompstations. Vriendelijke bejegening door de mederkers van het pompstation. Ongemerkt opbouwen van korting.

alleen maar even je pasje tonen

Ongemerkt sparen bij iedere tankbeurt.

Mijn spaartegoed groeit gestaag, zonder dat je dit zelf betaalt. Het is echt extra korting.

FIJN TANKEN MET KORTING EN DAN IN DEZE TIJD

Wij tanken regelmatig en dan deze korting dat is toch geweldig

Te duur

In mijn woonplaats duurder.

uitstekend

uitstekend, altijd wel voordeel

Okidoki

Ongemerkt sparen door leuke korting

Na elke keer tanken direct email met de gespaarde korting en de details van de tankbeurt geven telkens een goed gevoel. Ongemerkt spaar je met die leuke korting een mooi bedrag per jaar.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven