Ben super tevreden

Werkt uitstekend.

Tankbeurten worden snel bijgewerkt.

Altijd goedkoper tanken

Zonder moeite heb ik na een tijdje toch een leuk financiëel extraatje .

Snel en gemakkelijk tanken met voordeel

Snel en gemakkelijk tanken zonder rompslomp met besparing op tankkosten. Dat is geweldig en beveel zeker iedereen aan. Mohamed El Abdellaoui

Al jaren lid

Weinig korting

Je krijgt eigelijk helemaal geen korting ik tank nog goed koper bij sommige andere pompen zonder korting!! En wat je er voor te goed krijg is steeds paar een paar cent!?

Ik ben super tevreden over jullie

Elke keer na het tanken kijk ik met plezier naar mijn winst bij het tanken.

Niet echt voordelig

De prijs bij de betreffende benzinepomp houder ligt ruim boven de andere aanbieders. Zelfs met de korting via het bankpasje, betaal ik meer dan bij Shell of andere merken.

Prettige mensen, word snel en correct geholpen.

Er is 1 pompstation in mijn directe omgeving

Er is 1 pompstation in mijn directe omgeving en daar is het meestal te druk en daardoor niet veilig en handig om op je beurt te wachten. De niet te pakken korting neem ik dan voor lief. Jammer want de formule van UnitedConsumers is op zich niet verkeerd.

In dure tijd, fijn deze korting aan de pomp.

Eenvoudig pas laten scannen en binnen 24 uur een mail met de korting die is toegepast. Op de site was het in de vakantie makkelijk zoeken naar een benzinestation die is aangesloten.

N.V.T.

N.V.T.

Prima levering van gas en ekectriciteit

Goed cintact, goede overzichten, prima adviezen

altijd snel en makelijk sparen

zijn best veel plekken waar je UnitedConsumers kunt Tanken.

altijd goed nooit geen klacht

Werkt goed en je bespaart werkelijk, meesteal ook goedkoper dan elders

Geeft goede service.

redelijk tevreden

Gezien het huidige prijzen klimaat zie je op de tijdelijke korting van Den Haag graag een hogere korting daar bovenop van UC (bijv.: 20 ct/ltr)

Heel goed.

Hele goede ervaring .

super

gewoon een super goede leverancier en je wordt altijd netjes te woord gestaan

Is oke

Alles wordt goed bijgehouden.

Zeer makkelijk

Ik tank met de scooter niet veel, vaak rond 6-8 liter, soms met 2 jerrycans 18liter, maar dat is wel maximaal, en 1x de pas vergeten, maar toen zei de pomp medewerker, dat als ik deze bon de volgende keer mee neem, dat ze dan ook die liters erbij zou gaan tellen. En de volgende keer inderdaad netjes bijgeschreven. Sparen gaat met scooter niet zo snel, uitbetalen nog niet uitgevoerd dus daar kan ik niks over zeggen. Sparen zelf gaat prima

Ipv de tankreuzen aan te pakken heult men mee

Jullie lullen met de grote oliemaatschappijen mee, ipv ze aan te pakken. Olieprijzen zijn wel eens net zo hoog geweest, de benzine prijs veel lager. Daarnaast kunnen jullie nog een extra vuist maken tegen de accijns, doen jullie ook niet, idem de btw over de accijns, dat niet eens wettelijk toegestaan is. KNOKKEN MOETEN JULLIE!!

perfect

geen commentaar jullie doen het goed.

Uitmuntend

Erg tevreden met United Consumers zou niet meer anders willen.

beste service

Luchthavenweg 20