Meer dan top!

Voor mijn grote beurt en APK bij Autoservice Camps geweest. Alles in orde gemaakt voor een concurrerende prijs en zelfs een schade kosteloos zo goed als opgelost. Ik raad hun bij iedereen aan!!

Servicegericht en vakkundig autobedrijf dat met je mee denk!

Naar mijn mening een topklasse bedrijf voor het onderhoud van je auto. Autobedrijf Camps is vakkundig, flexibel en klantgericht. Je krijgt er naar mijn mening een goed en eerlijk advies. Werkzaamheden worden goed en volgens de gemaakte afspraken uitgevoerd. Bij afwijkingen wordt er altijd vooraf overlegd. Prijzen zijn redelijk en transparant. Helaas worden dit soort bedrijven steeds schaarser.

Topbedrijf!

Netjes geholpen, vriendelijk personeel.

Vriendelijke mensen, goede duidelijke uitleg van de problemen en goede oplossing

Prima snel geregeld

Snel een afspraak kunnen maken en als volgens afspraak gedaan.

Alles volgens afspraak.

Gewoon zoals het hoort alles volgens afspraak En fijne behandeling door personeel

Uitstekend geholpen

Correct geholpen en uitstekend van te voren geïnformeerd over de kosten.

Vakmanschap uitgevoerd met passie en plezier!

Eerlijk en goed advies, fijne communicatie en top service!

Goede afspraken die nagekomen worden

Goede service extra's worden vooraf via een offerte toegestuurd Vriendelijk behulpzaam personeel Correcte behandeling de prijs voor één beurt is behoorlijk niet buitensporig echter Kortom tevreden klant

Vriendelijke mensen, no nonsense en een top product afleveren. De service is top en de prijs is zeer concurrerend.

De werkzaamheden zijn goed uitgelegd

Correct, vriendelijk, ga zo door

Correct, vriendelijk in een zin: ga zo door.

Prima service.

Keurig telefonisch ingelicht over de evt kosten. Prima elektrische fiets gekregen om naar huis te touren. Prima opgelost.

Goede snelle service en klantvriendelijk

Mijn auto starte niet de accu was leeg. Aangezien ik erg afhankelijk ben van mijn auto voor mijn werk was ik erbij gebaat om weer snel geholpen op weg te kunnen. Als vervangend vervoer kreeg ik een fiets mee waar ik mij goed heb kunnen behelpen kortom goede service en zeer klant- vriendelijk

Super service.

Vakmensen die goed werk leveren met een goede service.

Erg prettige garage

Erg netjes geholpen bij het intake gesprek. Hierna krijg je netjes een update van de voortgang per whatsapp. Erg fijne garage

Goed, flexibel en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Een zeer goede eerste ervaring met de APK keuring van de bedrijfsauto.

een 10+!!!!

super sevice bij een accuut probleem met de camper; gelijk geholpen

Helemaal top.

Met een moeilijk te vinden probleem bij hen gekomen (water lekkage) en ze hebben echt alles op alles gezet om alles grondig uit te zoeken en 100% in orde te maken. Enorm meedenkend, begripvol en vriendelijk. Enorm dankbaar! (En sowieso is het reguliere onderhoud ook altijd top, ondanks dat we verhuisd zijn en niet meer echt in de buurt wonen, blijven we hier komen omdat het een garage is met kennis en met ons volledige vertrouwen!)

Goede en prettige service

Ook op de nieuwe vestiging de vertrouwde service

Super.

Perfect like always see you next time.

Goeie afspraken en perfect geholpen

Ik zal iedereen aanraden bij deze garage je auto te laten repareren

De van te voren gemaakte afspraken werden correct uitgevoerd en ook de nota was conform de afspraken. Maar de uitsmijter was dat als service, ik had er niet voor gevraagd, de hele auto uitgezuigd was. Daar kun je nog eens mee thuis komen. Zo hou je de klanten tevreden. Proficiat nog met jullie nieuwe home het ziet er professioneel uit.

Californischeweg 6

5971NV Grubbenvorst