Zeer aardige nieuwe tandarts

Hij begreep gelijk mijn probleem en was zeer aardig en attent om mij van mijn angst af te helpen

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee

deskundig en vertrouwd

deskundige en sympathieke tandarts en ze geeft goed advies

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja

Deskundige en vriendelijke behandeling

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Verwarrend

Het leek erop dat de tandarts niet wist dat hij te maken had met iemand die zich aan meldde als nieuwe patient .Dit veroorzaakte onnodige spanning bij mij. Verder vond hij het nodig om tegen mij te zeggen dat het om een onsamenhangend verhaal ging.Dit was in mijn ogen niet zo en vond ik niet respectvol want het feit dat je tandarts bent plaatst je niet boven de wet. Er werd een overzichtsfoto gemaakt en uitgebreid gesproken over een mogelijke behandeling,dit leek wel professioneel. Dat je na een zwaar antibioticum nog een kleine ontsteking ziet werd verder geen aandacht aan gegeven.Waar ik wel blij mee was dat ik nog gezien kon worden bij deze prakijk.De assistente had ook kunnen bellen dat de papieren nog niet binnen waren.Ik wacht nu tot ik gebeld wordt tot de papieren door gestuurd worden.Zelf overweeg ik of ik bij deze prakijk verder wil.

Teleurstellend

Na een halfuur niet te verklaren wachten wed ik door de assistente meegenomen. Nadat wij samen binnenkwamen in de behandelkamer zei ze: " Hij is er nog niet, ik zal hem nog een keer aan zijn jasje trekken". Nadat ik was gaan zitten kwam er iemand binnen. Ik ga er nog steeds van uit dat dit de tandarts was. Op de drempel mompelde hij iets van: " ik ben (de rest was onverstaanbaar). Vervolgens ging hij aan de slag. Hij stak veel tijd in het aandacht geven en krijgen van de assistente over de radiozenderkeuze van de assistente. Hij vindt zichzelf behoorlijk grappig. Ik kreeg niet de indruk dat de overige aanwezigen (assistente en ik) dit ook vonden. De assistente lachte wel plichtmatig maar volgens mij besefte zij op dat moment ook al dat dit niet de manier is om met klanten om te gaan. Tussendoor riep hij codes en een naam naar de assistente. Ik kreeg een aantal dienstmededelingen te horen. Omdat hij zelf kennelijk ook vond dat ik te lang heb moeten wachten heeft hij wel een klein gaatje direct gevuld (omdat ik zo lang had moeten wachten). Nadat hij klaar was en ik uit mijn stoel was opgestaan zei de de de assistente vervolgens dat ik klaar was. Geen woord meer van de tandarts. Ik begrijp ook wel dat wij geen vrienden hoeven te worden, maar nadat ik 32 jaar bij tandarts Stam ben geweest en vervolgens 32 jaar bij tandarts Lok (ik denk dat deze verhouding niet zal kloppen, maar ongeveer) lijkt het mij verstandig iets van sociale vaardigheid aan te wenden om even kort kennis te maken. Je hoeft het niet te menen uiteraard, maar wel even doen in het vervolg. Dus teleurstellend.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee en uitloop werd niet vermeld

Patiënt vriendelijke praktijk

Patiënt vriendelijk personeel die je op je gemak stellen.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) preventie assistent

Aardig en professioneel tandarts

Altijd attend en aardig. Nooit fouten of verassingen.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Prettig, eerlijk, fijne sfeer.

Goede behandeling gehad. Kordate aanpak, doortastend, no nonsens. Humor en gezelligheid tijdens de behandeling, lieve benadering van mijn kind dat mee was. Vrij duidelijke uitleg over het hoe en waarom van mijn behandeling. Enige minpunt: ik was graag van tevoren geïnformeerd geweest over de hoogte van mijn uiteindelijke (nogal forse) rekening. Verder heel tevreden.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Ik vond het heel fijn met mev Lok-Copper

Ik ben heel tevreden over mijn tandarts, en nu jammer dat mevr Lok-coper er mee is gestopt.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer

Aanfluiting

5 minuten in de stoel gelegen, de tandarts heeft 1 minuut gekeken en liet vervolgens zijn assistente alles doen om zelf koffie te gaan halen. Liep weg en liet de deur openstaan terwijl de wachtkamer vol mensen zat die naar binnen konden kijken hoe ik in die stoel lag.

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Nee

Prettig contact, vakkundig werk

Dhr Lok heeft weer een prima MRA beugel ( anti snurk) voor me gemaakt!

• de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Privacy en te lang wachten.

Mijn ervaring bij de nieuwe tandarts : Het open laten staan van de deur vind ik persoonlijk vervelend, patiënten in de wachtkamer kunnen je zien liggen in de stoel en kunnen gesprekken mee luisteren. Niet erg professioneel. De mondhygiëniste, zij komt laat binnen en vervolgens zit ik nog 10-15 minuten te wachten voordat ik binnen geroepen wordt.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygienist

Ik ben tevreden

Geen speciale opmerkingen

Slecht, teleurstellend

Ik ging er vanuit dat de kliniek nog onder beheer stond van tandarts lok. en was dan ook een beetje verbaasd een andere naam te zien bij de balie een week daarvoor kreeg ik te horen dat een vrouwelijke arts mij zou behandelen het verbaasde mij dan ook door een man te worden behandelt zonder uitleg Het Kontakt tandarts wat ik ervoer bij tandarts lok ontbrak hier totaal bij de afrekening bleek deze behandeling 3 keer zo duur als bij tandarts lok Ben benieuwd naar de volgende keer

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Nee

Vakkundig en tandarts gaf steeds een goede uitleg wat hij ging doen.

Vriendelijke en zeer goede behandeling in samenwerking met tandarts Meinardi.

Prima geholpen

Nadat er een vulling en deel kies was verdwenen snel geholpen.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

zeer goed

zeer goed zoals altijd

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja

vriendelijk, kundig en doortastend

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Goede, adequate en kwalitatief hoogwaardige mondzorg

Zie boven

Goede attente behandeling.

Netjes op tijd, zoals afgesproken geholpen.

Goeie behandeling.

Voor mij een nieuwe kennismaking met de nieuwe tandarts. Leuke kennismaking en goede behandeling.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Ik schrik elke keer van de rekening. Het lijkt erop dat zorgverlening een verdienmodel is geworden.

Goed.

Vriendelijk stellen me op m’n gemak ben zo nerveus.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Zoals altijd: prima, goed en vriendelijk

Zie boven

Heel goed.

Wordt snel geholpen en er werd gelijk een klein gaatje geboord.