Prettige sfeer
Prima behandeling
Snel en netjes, graag meer uitleg vooraf en tijdens de behandeling
Controle gebit was prima en efficiënt. De receptie is altijd vreemd. Dit keer een verwarrend bordje op tafel, dat we eerst moesten registreren. Hing een schermpje aan de wand. Als vakidioot wat mee gespeeld, maar snapte niet waarom ik persoonsgegevens moest achterlaten. Mensen achter de hoge balie konden het ook niet echt uitleggen. Iets over jongeren die hun 06-nummers vaak wisselen. Ben afgehaakt. En waarom bij hitte de airco aan maar de deur open?
Mijn tandarts lok is echt de beste tandarts ik ben er trots op
Goed, alleen de tijd tussen afspraak maken en behandeling zijn dramatisch aan het worden 3/4 jaar is echt te veel
Klacht aan kies kwam voort uit het feit dat ik een mentaal probleem niet meteen kon oplossen en dan in de nacht mijn tanden op elkaar zette (bruxisme). Tandarts stelde aan kies opvallende krasjes vast, die duidden op oneffenheid. Daar was iets aan te doen. Aanvullende vragen en suggesties hadden betrekking op slaappatroon en ontspanning. Dat is waar tandheelkunde overgaat in geneeskunde.
De praktijk zelf en het personeel is super vriendelijk en doen hun werk goed. Verbeter punt is communicatie via de mail. Vaak word er niet op gereageerd, bel je er achter aan vertellen ze dat de mail wel is gelezen.
Positieve ervaring
Ik had voor de eerste keer een gaatje en wist niet goed wat ik kon verwachten Maar de uitleg was duidelijk en er werd rekening mee gehouden. De behandeling verliep soepel en pijnloos.
Geen
Ben fijn geholpen
Ik heb zeker twee maanden geleden contact gehad over mijn prothese. Die is niet goed. Ik had een afspraak staan bij tandarts Lok. Toen Bleek dat ik een andere tandarts zou krijgen heb ik uitgelegd waarom dat deze keer niet zou gaan. Dat ik echt tandarts Lok zelf nodig had. Nu was meneer Lok net voor langere tijd op vakantie vandaar dat we op 20 juli uitkwamen voor bespreking prothese en gelijk controle. Daar Dhr. Lok dan even tussen door weer in de praktijk zou zijn. Tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van infomedicus. Ik denk dat de assistent vergeten was om de oude afspraken te verwijderen uit te agenda. Dit kan gebeuren. Maar ik zou teruggebeld worden. Daar is idd één poging toe gedaan. Ik was onderweg in de auto. Toen ik terug belde was het pauze, vrijdag waren jullie dicht en aan het einde van het liedje heb ik zelf net zolang moeten proberen tot ik jullie te pakken kreeg. Dit vind ik geen service. Verder altijd zeer tevreden met tandarts Lok, dat verklaard dan ook het aantal sterren
Eerst werd de afspraak verzet en kregen een andere tandarts deze heeft duidelijk andere methodes dan die ik gewend ben vond de assistente erg ongeïnteresseerd en zwijgzaam kwam water in mijn nek waar je dan van schrikt verkeerd materiaal of materiaal was leeg tandarts ging door als assistente weg liep deze liet ook de deur open staan er viel ook materiaal op de grond .Zal wennen zijn maar weet niet of ik hier verder door behandeld wil worden in deze praktijk.
De nieuwe Meneer was aardig maar smeerde fluoride (waarvan de werking en de noodzaak nog maar de vraag is) niet alleen onsecuur op mijn gebit maar ook op mijn lippen waardoor ik de rest van de dag plakken lippen had. De rest van het gezin was er ook niet erg over te spreken. Heb mijn komende afspraken afgezegd en ga helaas na trouwe klant te zijn vanaf mijn geboorte naar een andere tandarts in een andere stad. Wel wil ik mijn complimenten geven aan dr zelf en de collega's die er al jaren werken. Ookal is dit anoniem is het wellicht door de omschrijving bekend wie ik ben en ik wens iedereen het beste toe en het is bedoeld als opbouwende kritiek/hint om een van de nieuwe medewerkers evt te laten gaan
Adequate behandeling bij pijnklachten. Zorgvuldige diagnose en vervolgstappen. Heldere uitleg
We hadden een vervangende tandarts onze eigen tandarts was op vakantie!!Er was in het begin wel netjes vermeld dat onze afspraak vertraagd was. Ons hele gezin was heel snel klaar, geen grondig onderzoek (wat we normaal altijd wel hebben) en de conclusie was dat de kinderen allemaal naar poets les moeten en ouders naar de mondhygieniste
Ik ben zoals altijd weer prima geholpen!
Ik was met mijn 3 kinderen op controle. Mevrouw de Ruijter heeft bij iedereen uitgelegd wat er ging gebeuren en duidelijk verteld wat er aan de hand was. Met een spiegeltje heeft ze laten zien waar in het gebit iets aan de hand was. De uitleg over tandsteen zal ons bijblijven. Dank daarvoor.
moeilijk contact met arts die matig nederlands spreekt
Snel en correct ook in de vakantie van dhr lok
Er was iemand uitgevallen, dus kon de volgende dag al terecht voor een controle samen met mijn zoontje. Zoontje vond het spannend, daar gingen ze relaxt mee om. Fijn!
Het is altijd onwennig een andere behandelaar te treffen en ik was best wat nerveus. Echter de behandeling was gewoon erg goed en bijzonder vlot en ruim binnen de gereserveerde tijd uitgevoerd. De volgende afspraak heb ik ook bij de nieuwe tandarts gedaan. Het zou fijn zijn gezien het aantal behandelaars reeds in de schriftelijke afspraak de naam van de behandelaar aan te geven. De behandelaar zal ongetwijfeld zich hebben voorgesteld maar dat ben ik zo weer vergeten.
Fijne tandarts en mondhygiënist en medewerkers
Geen opmerkingen
Buchnerweg 7
2803GR Gouda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.