Soms wachttijden
Goede service, duidelijkheid over de kosten. Goede behandeling.
Ik ga met vreugde naar de tandarts ze helpen mij goed en daardoor ben ik niet bang
Goed persoonlijk contact met de tandarts, steeds dezelfde.
Vriendelijk en overleg over evt. behandeling
Terwijl ik lig komt de tandarts om in m’n mond te kijken Ik zou zeggen stel je even netjes voor Maak een kort praatje En dan in de stoel Voel me net een productiemiddel terwijl ik wel heel goed betaal voor de verrichtingen
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-523030, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected] Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, I.Rector Praktijkmanager Bedankt voor uw tijd en inzet!
Goed behandeld, eerst door de tandarts ivm half jaarlijkse controle en daarna door een kundige mondhygiëniste
Prima, goed geholpen en duidelijke uitleg wat er ging gebeuren.
Hartelijk personeel, je voelt je gauw op je gemak
Goed
Heel snel kon ik aan een afgebroken stuk tand geholpen worden. De restauratie verliep prettig en vlot De kosten vielen daarna mij nog mee
Zowel tandarts als assistente waren vriendelijk in contact, zorgvuldig in handelen. Duurde wel vrij lang toen de tandarts nogmaals terug moest komen. Ook is er vrij veel te horen van dingen die onderling besproken worden, en van andere patiënten
Uitstekend
Nette omgeving en informele omgeving
Ik ben als voormalig Harderwijker nog niet zo heel erg lang bij deze tandarts en ben hier nu in totaal 3 maal geweest; Tot nu toe is het mij uitermate goed bevallen en schrijf ik klant/client vriendelijkheid, alsmede professionaliteit toe aan de werkwijze van Tosk Tandartsen.
Prettig, professioneel en vriendelijk
De arts laat mij de opties weten voor de behandeling met daarbij de voor- en nadelen. Ook krijg ik te horen of het een noodzakelijke behandeling is. Zo kan ik zelf een beslissing nemen en wordt ik als patient in zijn totaliteit gekend.
In het bijzonder de mondhygiëniste, super. Maar Eddy ook altijd best hoor. maar ga niet aanbevelen, ben gewoon niet een aanbeveler. Moet ieder zelf uitzoeken
Alles volgens afspraak o
Prima geholpen, snel en vriendelijk, goede informatie over behandeling
een tandarts bezoeken is niet altijd iets waar je naar uitkijkt. Als dan ook nog blijkt dat je drie gaatjes hebt en je terug moet komen op de maandagochtend, dan kan ik me een leuker begin van de week voorstellen. Maar ik werd begroet door een zeer vriendelijke tandarts. Ze heeft me op m'n gemak gesteld en is professioneel aan het werk gegaan. Een half uur later stond ik met drie gevulde kiezen waar buiten.
Vriendelijke en nette behandeling.
Ik kreeg een heel slecht en verontrustend advies van de tandarts. Als Latino-Amerikaans is één ding in onze cultuur het hebben van een goede tandheelkundige zorg. Toen de tandarts het tegenovergestelde vertelde van wat ik altijd heb gehad, kreeg ik te horen dat ik wist dat dit een slechte plek is om te zijn. De mondhygiëniste heeft echt slecht werk geleverd, mijn tanden voelden niet schoon aan. Het advies dat hij gaf over het "niet te zorgen" voor deuken, afgestoken tanden of hiaten, "het is een big deal, bacteriën krijgt in de gaten en scheuren en non reparatie tand is propense om gaatjes, vlekken of de tand van kleur veranderen zoals krijgen grijsachtig. Nu begrijp ik waarom veel mensen loopt rond met een slecht gebit, omdat ze de slechtste advies krijgen van hun tandarts. De plaats niet aan mijn verwachtingen voor het geven van een goede hygiënische praktijken te houden.
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-523030, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected] Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, I.Rector Praktijkmanager Bedankt voor uw tijd en inzet!
Als ik met pijn klachten kom,en er een begroting moet worden gemaakt ivm de dure wortelkanaal behandeling, verwacht je dat je die 1/2 dagen erna in de bus te hebben. Echter 1 week erna weer gebeld en kon dezelfde dag nog komen. Eenmaal daar aan gekomen werdt mij verteld dat ze deze behandeling niet konden doen en naar een specialist in Groningen moest. Ik ben erg voorzichtig met mijn gebit en heb duidelijk aan gegeven dat ik de kies niet wou trekken. Achteraf toch laten trekken, ivm de pijn. Ze hadden mij van te voren moeten inlichten. Neem ze het zeer kwalijk
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-523030, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected] Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, I.Rector Praktijkmanager Bedankt voor uw tijd en inzet!
Gewoon oké
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.