Respectvol, meelevend en meedenkend

Pieter voelde precies aan wat wij nodig hadden. Voelde als een warme deken. Bedankt voor je steun, Pieter.

Nu wat minder in het verleden goed

Ik heb 3x met monuta te maken gehad. 2x was alles perfect, de laastste keer hadden wij een uitvaardbegeleider die te weinig communiceerde en niet ontzorgde.

Is erg goed

Ik zou daar weer zo bij monuta doen

Professioneel en betrokken

Zoals verwacht zijn de mensen van Monuta betrokken en zeer kundig. Absoluut noodzakelijk in een tijd van groot verlies.

Heel goed en prettig

Alles was geregeld zo als wij dit graag wilden. Keurig netjes en geheel volgens wens.

Ik zal Monuta Uitvaart zeker aanbevelen.

Fantastisch Jet

Topper

De begeleiding was perfect en de nazorg was/is geweldig

Helder duidelijk vakkundig en empathisch

Zeer vakkundige dame die ons heeft geholpen om de uitvaart te regelen….

Mede door Monuta hebben wij op een indrukwekkende wijze afscheid kunnen nemen van mijn vrouw en moed

De uitvaartverzorger Corine de Korte heeft ons gedurende de hele afscheidsweek op een heel aangename en cordate wijze bijgestaan in het organiseren van de afscheidsdienst van mijn vrouw en onze moeder. De uitvaart was tot in perfectie afgestemd en uitgevoerd. Haar begeleidende toespraakjes tijdens de afscheidsdienst waren uitstekend voorbereid. De condoleance in het crematorium was tevens erg sfeervol en uitstekend verzorgd, mede georganiseerd door Corine de Korte.

alles perfect geregeld

de score spreekt voor zichzelf

Goede begeleiding

Irma is een hele lieve en fijne vrouw in de omgang. Ze heeft ons heel fijn geholpen met de uitvaart van onze moeder.

Zeer betrokken

Uitstekende begeleiding. Prachtige uitvaart. Kijk er met liefde op terug.

mijn ervaring is erg goed

betrokken en begripvol

Heb met uitvaartverzorger Daniëlle Kronmöller zeer prettige ervaring gehad met betrekking tot alle wensen rondom het afscheid. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd en besproken. En alles is verlopen volgens wensen.

Met veel respect voor de wensen van de nabestaanden is het uitvaartgesprek gevoerd. Alles is adequaat geregeld en aan alles is gedacht. Een zorg minder voor de nabestaanden.

Geweldige begeleiding door monuta.

In 2001 met monuta te maken gehad en in 2024 wederom. Net als de eerste keer was de begeleiding weer geweldig. De rustige, duidelijke en uiterst respectvolle manier waarop de medewerkster van monuta te werk ging was uiterst prettig en gaf steun in de moeilijke periode. Ik kan monuta aan een ieder aanbevelen.

Wij zijn er zeer tevreden over

Het is allemaal heel goed en verzorgd verlopen

Goed verzorgd.

Zeer goed bij mijn vader top geregeld bij mijn moeder ook echt top

Dat alles is goed geregeld mensen zijn vriendelijk.

Monuta is goeie uitvaart verzekering. Alles is goed geregeld na het overlijdt van mijn zus. Vriendelijke groet, Antoi. H.

Superfijn contact en alles prima geregeld.

Hopelijk zijn alle medewerkers van Monuta net zo lief en zorgzaam als wij hebben ervaren. Snelle reactie en alles zorgvuldig geregeld. Duidelijke uitleg. Inspelen op de situatie. Contact voor vragen perfect.

Een onderneming met veel praktijkervaring en correcte uitvoering

De gehele begeleiding vanaf de verzorging direct na het overlijden tot en met de crematie was zeer goed

Loolaan 67

7314 AH Apeldoorn