Alles was prima in orde!

De medewerkers zijn heel vriendelijk en mijn auto zag er fantastisch uit: meteen ook even gewassen! Ik moest even wachten, maar de koffie was heerlijk!

Prima geholpen

Vriendelijk, goede service!!

Prima uitleg over werking nieuwe auto.

Fijne afhandeling over aanschaf nieuwe auto!

Prima service!

De receptioniste zorgde goed voor mij. Ik liep op krukken. Het mankement van de auto was snel verholpen.

Zeer vriendelijk geholpen!

Service is uitstekend, vriendelijk personeel! En de koffie is heerlijk + koekje erbij!

perfecte service

dik te vreden!

bijzonder vriendelijk geholpen!

Aardig ontvangen en de klacht serieus genomen. De klacht via de computer uitgelezen. duidelijke uitleg na afloop. En heerlijke koffie!!

Zeer klantvriendelijk!

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Oplossingsgericht geholpen!

Vriendelijke, snelle en behulpzame medewerkers die de kwestie binnen 15 minuten hadden opgelost

Zeer positief

Altijd vriendelijke ontvangst bij de aanmelding

Goede zitplaatsen met lekkere koffie. Rustig wachten (puzzel boekje pakken) tot de onderhouds beurt klaar is. Soms een praatje met een verkooper over een auto die opvalt enz.

Goede garage

Mijn lease-auto is daar in onderhoud. Goede ervaringen. Komen de auto halen en brengen. Auto rijdt weer top

Geweldig, klantvriendelijk bedrijf

Altijd vriendelijk en informeren je altijd goed!

Nette service, goed geholpen.

service goed

service goed geregeld

Prima service.

Je voelt je echt geholpen bij Visser en de koffie is ook nog eens goed. Ze staan voor je klaar en informeren je over de voortgang en te maken keuzes tijdens het onderhoud van de auto. Je gaat weer vertrouwd op weg als je de sleutels terugkrijgt.

Slecht bereikbaar

De telefoon van de werkplaats receptie was niet bereikbaar. Slechte communicatie oppikken auto 30 min voor sluiting gebeld dat auto klaar en leenauto terug moet terwijl ik niet in Nijkerk woon.

Snelle service

Op vrijdagmiddag geholpen met 2 nieuwe lampjes in koplamp. Ondanks drukte toch tijd voor gemaakt.

Keurig volgens planning

Van te voren krijg je een indicatie over de eventuele kosten, en kom je niet voor al te grote verrassingen te staan

Goede communicatie

Prettige en goede communicatie

Goede service, prompt, op tijd en vriendelijk met heerlijke koffie.

Suggestie om de auto een wasbeurt te geven als service.

Duidelijke informatie over de werkzaamheden die uitgevoerd zullen worden.

Vriendelijk personeel. Duidelijke instructie over wat gedaan gaat worden. Ruimte voor overleg. Wel een verzoek: ik had een leenauto gereserveerd. Nu bleek dat het een electrische auto en een automaat was. Aangezien ik daar geen ervaring mee heb, heb ik het niet aangedurfd om met deze auto te gaan rijden. Wellicht is het mogelijk dat er toch een aantal handgeschakelde leenauto's beschikbaar blijven.

Al jarenlang een tevreden klant

Al jarenlang een tevreden klant. Veel dank voor altijd meedenken.

Prima ervaring

Indicatie van duur werkzaamheden slecht. Emaangegeven er op te wachten. Na garage stond de auto buiten te updaten dit zo ongeveer 30 min tot uur dire. Uiteindelijk nog 2 uur zitten wachten. Is niet beoaald een wacht afspraak 3 uur voor werkplaatst bezoek 1e onderhoud 13000 km electrische auto

Ontzettend klantvriendelijk, ik rij er graag wat kilometers voor om!

Tevreden

Na bijna een half jaar niet tevreden ben ik na de reparatie auto eindelijk tevreden. Dank aan Hans voor de bemiddeling reparatie.

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.