Filters

10

Fijn, duidelijk en afspraak is afspraak

Fijn, duidelijk en afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
4

Afspraken worden niet nagekomen

We hebben de auto een keer gebracht voor een beurt . We hadden na aflevering van de auto geen achteruit camera . Deze is achteraf geïnstalleerd . Met de beurt de auto gebracht en de achteruit rij camera deed het niet Deze is gemaakt maar de in parkeer strepen waren niet aangezet . Gemeld moesten maar een keer terug komen . Wij wonen in Epe niet naast de deur . Ik was vorige toevallig in de buurt dus gebeld . Afspraak in gepland . Kom ik zeg de receptionist u bent wat eerder we drinken zo eerst koffie . Duurde nog al voordat de auto klaar was . Werd er gezegd we weten niet of de camera het goed doet en of de storing is opgelost . Als dit niet het geval is moet u maar een keer terug komen . Sorry maar dit zeg je niet . Je repareert een auto en zegt dit niet !!

  • Aanbevelen? Nee
9

Super netjes geholpen!

Prima service, netjes geïnformeerd over wat er gedaan moest worden aan de auto. Ik kon prima werken op locatie, met lekkere koffie en binnen enkele uren kon ik weer rijden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed en vriendelijk geholpen leuk compliment dat ondanks de leeftijd van de auto (19 !) deze motorisch (280.000 km) nog wel een tijdje mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

voor elkaar

ik had goed gecontroleerd tevoren dat het laden niet wilde lukken. Na 5 mi!nuten kreeg ik het bericht dat het laden probleemloos verliep. Klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn Leeuw

Mijn Leeuw is super mooi! De motor tja is en blijft een gevoelige punt. Peugeot had nooit met deze motors in hun voertuigen moeten stoppen.. Ze moeten hierdoor een extra service verlenen om de naam Peugeot hoog te houden. Met 5 sterre help ik een handje mee. Want de auto blijft voor mij gewoon een mooi model Peugeot 3008. Heb je ze snuitje wel is gezien? Als je er overheen aait gaat hij spinnen als een tijger....

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon goed

Uurtje volgens afspraak geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en vakkundig personeel

Goede contacten met uitstekende service,!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Komen afspraak na en gastvrije hoek met koffie en thee

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke toelichting over de situatie en reparatie snel uitgevoerd

Mede vanwege mijn verhuizing was mijn auto in onderhoud geweest bij verschillende garages. Bij de laatste controle werd me verteld, dat de (natte) distributieriem vervangen moest worden en dat dit een bekend probleem van bij de PureTech 1.2 motor. Daarom wat geGoogeld, uitzending van Kassa gezien etc. en besloten om hierover uitleg te vragen aan de dealer waar ik de auto gekocht had. Deze kwam met een uitgebreid rapport, waar onder meer in stond, dat de distributieriem nog niet vervangen hoefde te worden. Uitgelegd dat ik deze zomer wel naar Italië ga rijden en dat ik dat met een gerust hart wil kunnen doen. Dat werd me verzekerd. De reparatie werd binnen enkele dagen uitgevoerd. Eventuele toekomstige problemen met de distributieriem zal ik opnemen met Stellantis (het vroegere PSA). Over de communicatie en het werk van Peugeot dealer Nefkens ben ik absoluut tevreden. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede services en fijne auto

Dankzij de goede service en ook dankzij de fijne auto rijdt ik zorgeloos rond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Gewoon zoals het hoort en je mag verwachten van een garage: fijn en correct geholpen door een vakman, mijn bus weer de weg op zonder problemen en een lekker bakkie koffie erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Bij Nefkens Nijkerk zijn ze klantvriendelijk, meedenkend en leveren zij goede service. Ik ben dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Het duurde lang ivm met niet geleverde materiaal

En er was iets niet goed vastgezet wat op de terugreis storing en problemen gaf bij het rijden

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon doen wat er is afgesproken!

Het eerste telefonische contact was al vertrouwd. De incheck tbv. onderhoud van de auto verliep ook vlekkeloos en het vervangend vervoer stond al voor me klaar. Met een vriendelijk woord en een vriendelijke gelaatsuitdrukking aan de “receptie” werd ik zeer goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Gewoon goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Super service en vriendelijk personeel echt kennis en klant gericht ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
10

Merkbaar verbeterd.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos

Altijd goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, jammer de banden

Een beetje toevallig bij Nefkens in Nijkerk terecht gekomen, kwam door een plaatselijk autobedrijf die een Peugeot te koop aanbood en zo kwam het. Ik kijk wel rond naar een andere garage … of Nefkens in Doorn of een lokaal autobedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer onzorgvuldige diagnose en veel te duur

Toen ik de afspraak maakte voor het onderhoud werd me de vraag gesteld of ik wilde wachten. Het bleek echter ca 2 uur te duren en dat vond ik te lang maar gaf me wel het idee dat het een kleine beurt zou zijn. Mede dat ik vorig jaar ook een onderhoudsbeurt heb laten uitvoeren voor ca €550,- Nu werd ik gebeld met wat er allemaal moest gebeuren en de kosten zouden ca €750,- bedragen. Daar snapte ik niets van dus de persoon ging het nog even nakijken. Er bleken inderdaad een aantal handelingen in te staan die vorig jaar zijn gedaan en nu niet nodig waren. De kosten waren alsnog ruim €600,-. Ik heb toen aangegeven dat er maar niets moest gebeuren. Ik moest wel de kosten van de diagnose betalen van 0,5 uur. Bij het afrekenen werd er een uur in rekening gebracht nl €142,-. Hier was ik wederom zeer ontstemd over. Het uur is toen gecorrigeerd naar een half uur. Kosten dus €71,- wat ik ook een belachelijk tarief vind. Ik heb toen aangegeven dat Nefkens zich op deze manier uit de markt prijst. De man achter de Bali was alles behalve vriendelijk. Alles bij elkaar voor mij een reden om een ander bedrijf in de arm te nemen voor het onderhoud van de auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

top garage, goede service.

werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak. enthousiast en gemotiveerd personeel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.