Filters

10

Service weer prima zoals altijd

Vriendelijke service. Ik kon gewoon werken in een van de kantoortjes terwijl mijn auto werd nagekeken. Ideaal!

  • Aanbevelen? Ja
10

doen wat er wordt gezegd.

Doen wat er wordt gezegd daardoor weet je van te voren wat er gaat gebeuren.;

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Doen wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

De jaarlijkse onderhoudsbeurt en APK goed uitgevoerd. Na telefonisch overleg zijn nog 2 voorbanden geplaatst. Zeer correcte uitleg over de kosten, en de auto werd keurig gewassen weer afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het duurde een beetje lang.

Ik kwam voor een reguliere kleine buurt. Mag ik een voorstel doen? Ik had het prettig gevonden als er vooraf tegen mij gezegd was “als we onverhoopt iets vinden, dan kan het natuurlijk uitlopen”.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Wederom mijn complimenten aan dhr. Rob Zwart. Deskundig, voorkomend, vriendelijk en denkt met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service. Denken goed mee. Ben zeer tevreden over de geleverde service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en vlotte service

Afspraak maken is eenvoudig, auto eerder brengen geen probleem. Was daardoor zelfs eerder klaar. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Ik kon snel terecht met mijn auto. Bij de service balie werd ik vriendelijk door de medewerker geholpen. En kreeg een kopje koffie aangeboden. Mijn auto had een terug roep actie en kon daar even opwachten. Na 45 minuten was de auto klaar. Nogmaals dank voor de goede service. Mvg. Mevr Rekers

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte duidelijke behandeling

Meedenken over mijn 15 jaar oude Peugeot zonder te pushen om meer reparaties uit te laten voeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

nette service

De auto werd op tijd opgehaald. Ik kreeg een telefoontje over wat er nog te doen was.

  • Aanbevelen? Ja
10

9

Goede ontvangst ervoor de rest was alles prima in orde ook het onderhoud aan de auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en eerlijke service

Makkelijk online een afspraak regelen en al vrij snel een bevestiging van de afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Heel erg klantvriendelijk en meedenkend met de cliënt

  • Aanbevelen? Ja
10

aardige mensen en professionele aanpak

ik kan het verder niet beter omschrijven

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal tevreden.

Mijn auto is weer in topconditie gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede service en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
10

prima zoals altijd

Onderhoud gehad, auto netjes gewassen en leenfiets is ook altijd een prima oplossing

  • Aanbevelen? Ja
10

Al 53 jaar vertrouwd.

Keurig en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Zeer mee denkend personeel

  • Aanbevelen? Ja
6

Zie onderstaand

Tijdens de onderhoudsbeurt ook de Airco installatie opnieuw laten afvullen e.d. (kwam naar voren tijdens het onderhoud). Hiervoor € 160 betaald. Het zelfde bedrag zou ik betalen los van een onderhoudsbeurt. Ik vind dat niet in verhouding met de € 275 voor een basisbeurt. De auto staat al op de “brug” dus zijn de arbeidskosten bijna te verwaarlozen. Mijn auto door een wasstraat rijden kost jullie meer tijd. De standaard tarieven daar het ik minder moeite mee maar bied wat coulance bij meer te verrichten werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen! Zo kan ik weer een jaar voort!!

Prima geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Heel goed geholpen. Dat was heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage

Prima, men houdt goed rekening met mij als klant, zijn aardig begripvol en denken mee. Toch reageer ik t.a.v. Peugeot zelf, daar ik deze keer zeer ontevreden ben. Los van de prima score voor garage Nefkens Visser zelf, ben ik absoluut niet tevreden over de wijze waarop Peugeot (Stellantis) omgaat met de coulance-regeling t.a.v. het aanschaffen en vervangen van het zgn. AdBlue reservoir. Kosten hiervoor ca. €950,- ex btw waarbij Peugeot 30% voor eigen rekening neemt omdat het systeem, reservoir met pompje, van inferieure kwaliteit is. De klant mag voor dit inferieure systeem 70% betalen. Waarom? De werkzaamheden stellen met het vervangen en inleren van het systeem met ca. €90 ex btw. relatief weinig voor. Dat zaken slijten wordt niet bestreden en dat een auto (508 sw hdi 2.0) onderhoud vraagt is een gegeven maar, dit is buiten proporties! De regeling zou andersom al een forse kostenpost hebben opgeleverd. Het komt op zijn minst redelijk voor dat Peugeot zelf 70% voor eigen rekening neemt en de klant 30% in rekening brengt. En dan nog afwachten hoe lang het vervangen onderdeel meegaat want de coulance regeling is niet voor niets, het product is inferieur. Een ontevreden klant over Peugeot! Een tevreden klant over Nefkens Visser! Jammer tenslotte dat deze beoordeling waarschijnlijk niet bij Peugeot zelf terecht komt…

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd super service

Word hier altijd super geholpen. Heb heel wat Peugeot's gehad en ook diverse Peugeot garages, maar word nergens zo fijn geholpen als bij Visser Nijkerk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.