Vakkundig en bekwaam geholpen Enige dingetje ., maar dat speelt al ruim 35 jaar haha , stoelen mogen best wat langer ., ik ben 1,99 lang .
Je wordt altijd goed en snel geholpen.
naar tevredenheid
Jarenlang ben ik niet naar de tandarts geweest uit angst. Met een hoop moeite ben ik naar dooper tandartsen gestapt en heb hier aan kunnen geven dat ik angst heb en voelde me hierin serieus genomen. Door de benadering en behandeling van de tandarts ben ik ondertussen over die angst heen. Ik kan weer lachen en ben daar super blij mee bedankt!!!
Dooper is een prachtige praktijk, straalt rust uit. Alles zit bij elkaar, fijne tandartsen, veel geduld.
Goed
goed
Uiterst vriendelijke ontvangst, die me om mijn gemak stelt. Hierna een vakkundige controle met uitleg waar dit nodig was. Ik kon mijn vragen stellen en deze werden netjes beantwoord.
Goede uitleg over wat er gaat gebeuren
Goed
Professioneel/ vriendelijk / snel Goed.
geen
Trauma opgelopen Te veel miskleunen in tandvlees en wang Afstandelijke en onvriendelijke vrouw Communiceerde niet Een bezoek a d tandarts hoeft niet eng en pijnlijk te zijn. Jullie slogan was ver te zoeken Deze behandelingmag nietbij vgz in rekening worden gebracht Ik weet niet of ik zal blijven
weer andere mensen aan de stoel. Een discussie over de functionaris die de gebitsreiniging verrichtte. Ze wilde persé mechanisch, terwijl ik steeds bij mijn vorige tandartsen handmatig behandeld werd. De tandarts, mevr. Visser, begon meteen over het plaatsen van een kroon. Ik werd volgens beide dames niet behandeld door de mondhygiëniste, maar door de "goedkopere"????? preventieassistente. 6 Eenheden, kosten 96,68 euro.. Tijdens deze 6 eenheden hield de tandarts ook nog haar praatje en ze keek ook nog even in mijn mond. Een moment van met code 03 is m.i. dan ook onterecht. Al met al, ben ik met een ontevreden en onvoldaan gevoel huiswaarts gegaan. Jammer, want bij de tandartsen Henk de Boer en daarna Jan Geraedts heb ik nooit problemen gehad.
Er moesten twee kiezen getrokken worden. Een kies kon gewoon getrokken worden en de andere hebben ze met de boor uit mijn kaak geboord. Mijn hele kaak was gekneusd. Het is nu nog steeds niet helemaal genezen waar de kies er met de boor uit is gehaald. Het zal niet anders gekund hebben, maar het was niet prettig. Hopelijk hoeft zoiets nooit weer. Een minpunt vind ik dat de assistente zei dat ik niet verzekerd ben. Ik ben zeer zeker verzekerd. Als u wilt, kunt u zelfs een kopie van mijn polis krijgen. De rekeningen van de tandarts hebben wij altijd betaald, waarom zo'n gedoe? Verder vind ik dat ik een goede tandarts heb. We hadden gewoon pech dat de kies er iet uit wou.
Ik was erg nerveus voor mijn verstandskiezen te laten trekken. Ik zou eerst naar de mondhygienste gaan. De assistente overviel me met de vraag of ik het goed vond, dat eerst verdoofd werd. Na de mondhygienste moest ik nog een half uur wachten, terwijl verdoofd was. Ik was nogsteeds erg nerveus en had tijdens verdoving al moeten huilen van de spanning. De assistente aan de balie ging navragen wanneer ik aan de buurt was. Ik hoorde ze achter de balie praten, ze waren me vergeten. De tandarts bood zijn excuses aan en gaf toe dat het niet handig was om mij te vergeten ivm de zenuwen. Ik weet de naam van de tandarts niet meer. De assistente hield goed rekening met mijn gevoel en checkte tijdens de extractie hoe het met mij ging.
Relax en goede zorg.
zou wel iets meer info willen over de behandeling
Zie boven.
Eerst kreeg ik dezelfde tandarts waardoor je een vertrouwensband opbouwde en dezelfde behandeling kreeg. Nu krijg je verschillende tandartsen en de behandelingen zijn in mijn belevenis verschillend van aard.
Zie hierboven
Ben nog niet zolang bij de tandarts, maar ben tot op heden, tevreden
Prima.
Mijn bezoek aan Dooper voor een periodieke controle was prettig en aangenaam als altijd.
Mijn eigen tandarts is met pensioen waardoor ik in mijn dorp een nieuwe tandarts kreeg. Communicatie was niet meer goed. Daarop besloten mij aan te melden bij Dooper tandartsen in Blerick. Wat een verschil! Praktijk komt bijzonder professioneel over. De rest van mijn gezin zal dan ook snel volgen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.