Goed en eerlijk bedrijf. Vriendelijk en behulpzaam

Wanneer ik een probleem heb kan ik altijd even langskomen. En waar dat mogelijk is wordt er snel een oplossing gezocht. Mijn ervaringen zijn altijd positief.

goede service prima

Helemaal goed

Prettig, netjes en ontspannen. Bemerkingen of vragen na de proefrit worden netjes opgepakt, beantwoord of nagevraagd. De auto wordt snel en professioneel gereed gemaakt voor het ophalen. Bij het ophalen staat de auto al blinkend bij de ingang op je te wachten als een cadeautje waarbij de puntjes op de i zijn gezet. Bij het wegrijden nog de opmerking dat ze altijd bereikbaar zijn voor vragen zodat je wegrijdt met het gevoel dat het helemaal goed zit.

Een betrouwbaar autobedrijf

Bijzonder vriendelijke, vakkundig en afspraken worden correct nagekomen. Ik ben zeer tevreden.

top tent

staan altijd voor je klaar

Betrouwbaar.

Duidelijke uitleg en prima advies.

Prima service.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn auto sputterde. Belde Jordy en kon gelijk komen en las mijn auto uit. Er moesten een paar onderdelen besteld worden, er werd goed gecommuniceerd met mij over wat er moest gebeuren. Ook toen de auto klaar was belde hij gelijk. Fijne man die Jordy. Zal deze garage graag aan iedereen willen aanbevelen

goede en behulpzame service

bij laatste reparatie extra aandacht en persoonlijke service waren subliem!

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar, professioneel en prettig bedrijf

Voor het eerst hier een auto gekocht. Prettig en ongedwongen ontvangst. Problemen met auto binnen de garantie zonder problemen verholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk geholpen en fijne service

Heb bij Vreeken een auto gekocht en ben vriendelijk en fijn geholpen.

Een warm gevoel

Wij kwamen voor het eerst binnen bij Vreeken en ze gaven ons gelijk een warm gevoel, ook de bezoeken later. Ze waren niet opdringerig, maar lieten ons lekker gaan. Bedankt daarvoor en we genieten van onze "nieuwe"auto. Bep en Sjef

Professioneel!

Zorgvuldig te werk. Ik kon tijdens de check van mijn klacht hierop rustig op wachten in de koffiecorner. Er werd mij zeer duidelijk uitgelegd wat het probleem was en hoe het werd opgelost. De monteurs zijn altijd zeer vriendelijk en er hangt een goede sfeer in de garage. Mijn auto kreeg ik weer probleemloos terug en ging weer als een tevreden klant weg. Dankjewel mannen!

Geweldig zoals gewoonlijk!

Zeer goed en snelle afhandeling van mijn probleem

Super service

Ben door een nood reparatie bij Vreeken gekomen, direct en vakkundig gerepareerd. En sindsdien heel tevreden. Vakkundig, vriendelijk en altijd klaar staan. Fantastisch garage bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

12 maanden garantie maken ze waar!

Na 11 maanden werd mijn airco gemaakt, de condensor, geen goedkoop onderdeel.

Goede service, klantvriendelijk

Mijn eerste auto gekocht! Erg goede service en ze denken met je mee. Klantvriendelijk en als er iets is met je auto zijn ze er om te helpen. Er wordt met je mee gedacht. Erg blij met m'n nieuwe aanwinst!

• Prijs/Kwaliteit

Vlot en zeer betrokken, al vele jaren!

Kom er al jaren, Jacques denkt echt met je mee in alternatieve oplossingen. Hoop dat hij dit ook aan zijn monteur collega's leert.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vakkundig bedrijf en houdt zich aan afspraken.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd zeer goed en vakkundig geholpen

Zie boven in 1 zin. Ik heb mijn auto bij Vreeken gekocht en auto is ook bij hen in onderhoud. Zij hebben mij nog nooit teleurgesteld. Zeer vriendelijk en vakkundig. Top!!

Heel erg goed geholpen.

Deskundige hulp, spontaan en geven de ruimte om rustig rond te kijken, maar staan ook klaar om alle vragen te beantwoorden.

Voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk personeel Nette service

Prettig, duidelijk en snel

Goed en duidelijk geholpen. Een paar extra dingen die wel noodzakelijk waren. Erg prettig

Top bedrijf

Michiel en zijn medewerkers leveren vakwerk, netjes, eerlijk en vertrouwd en een uitstekende service. Altijd even een belletje voor overleg en goedkeuring zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Grote pluim en een absolute aanrader!

Geen

Nijverheidsstraat 27