prima geholpen

goede en vriendelijke service

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

De service van Vreeken is prima.

Vriendelijke mensen. Komen de afspraak na. Goede nazorg van aankoop.

Netjes

Je wordt netjes te woord gestaan en weet wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn

Uitstekende service!

Ik kom al jaren bij Vreeken, altijd met goede ervaringen. Recent voor een beurtje, apk en de wissel naar zomerbanden. Banden liggen in opslag bij Vreeken, van te voren was al aangegeven dat er nieuwe op moesten omdat er onvoldoende profiel op zat. Die banden zijn op voorhand bestemd zodat ik niet langer dan nodig zonder auto zou zitten. Super service!

• Prijs/Kwaliteit

Ontzettende vriendelijke en vakkundige service.

Wij hebben recent onze occasion bij AutoFirst Vreeken gekocht en zijn ontzettend goed geholpen. Eerlijke prijs, auto met zorg afgeleverd en denken mee met oplossingen voor de klant.

• Prijs/Kwaliteit

Super vriendelijk, goede service en vakmensen

Een betrouwbaar bedrijf, al het personeel erg vriendelijk en verstand van hun vak. Daarom 5 sterren

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en deskundig.

Het geeft een vertrouwd gevoel, mensen denken mee. En geven naar mijn gevoel het juiste advies. Heel prettig bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Ondanks de drukte toch geholpen

De distributieriem moest vervangen worden, maar eigenlijk zaten ze vol. Toch heel snel gerepareerd.

Netjes en transparant.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed. Hier een tevreden klant.

Goed advies

Mijn auto kwam helaas niet door de keuring en ik kreeg goed advies wat te doen.

prima en deskundig advies

Snelle reparatie en open eerlijke prijs opgave vooraf.

Wederom geweldig

Mijn 2e occasion gekocht bij Vreeken Occasion center. In November vorig jaar aangeschaft echt een hele mooie auto. Weer een fijne proefrit kunnen maken zonder bijzonderheden echt geweldig gewoon. Na de proefrit alles verder afgehandeld mijn oude auto goed in kunnen ruilen. Een goede deal kunnen maken. Van een Citroen C1 uit 2007 naar een Opel Karl uit 2018. Geen betere overstap kunnen maken echt een wereld van verschil. Ik bedank dan ook weer alle medewerkers van dit goede bedrijf voor de super service die ook deze keer geleverd is !!!! Ga zo door.

geweldig

altijd vriendelijk, snel en behulpzaam

• Prijs/Kwaliteit

Ben netjes geholpen , beleefd en behulpzaam , een aanrader.

Goed opgelost

Rijd weer als een zonnetje

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Fantastische service bij Vreeken

Ik kwam bijna thuis na me avonddienst, en voelde dat ik een lekke band had. Zetten me auto op me parkeerplaats. De volgende ochtend heb ik garage Vreeken gebeld met de melding van de avond ervoor. Jordy kwam er meteen aan en heeft de reserven wiel erop gezet. En de band meegenomen. ( die was helaas door een scherp voorwerp kapot) Een paar uur later belde Jordy dat ik me auto kon brengen om de nieuwe band er weer op te zetten, en ik weer naar me werk kon. Ondertussen kreeg ik een kopje koffie en werd er een kacheltje aangezet. Bedankt voor de goede service Groetjes Wilma

• Prijs/Kwaliteit

Excellent service, snel en oplossingsgericht

Zeer goed en deskundig geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Vakkundig snel en communiceren en adviseren prettig.

Eerlijk, vriendelijk, meedenkend!

Ben al jaren klant, inmiddels meerdere familieleden die hun auto ook gekocht hebben hier, naar volle tevredenheid. Laatste bezoek onderhoud en winterbanden wissel. Weer prima geregeld allemaal.

• Prijs/Kwaliteit

Iedere keer weer de beste service en resultaten.

Auto Vreeken is een betrouwbaar bedrijf dat iedere keer uitmuntende service en vakbekwame diensverlening levert.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en informatie wat betreft de werkzaamheden en kosten

Uitstekende service en deskundige informatie wat de werkzaamheden en kosten

Vakgarage

• Prijs/Kwaliteit

Super kwaliteit en super service

Super kwaliteit en zoals altijd super service.

Super snelle vriendelijke service

Met veel stress met de vakantie plannen in het zicht, was ik al een tijdje opzoek naar de perfecte auto. Met hulp van Michiel was ik snel geholpen!

Nijverheidsstraat 27

2132AZ Hoofddorp