Prima ervaring, vooraf advies gekregen , afspraken gemaakt en uitvoering perfect alles volgens afspraak ik ben erg tevreden. Monteur erg vriendelijk, kundig en geduldig. Vakwerk geleverd, ik hoop er jaren plezier van te hebben en bij eventuele problemen terug te kunnen vallen op Feiken.
Beste Hans, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wij vertrouwen er op dat u jaren plezier zal hebben van uw nieuwe Intergas cv-ketel en geven de complimenten door aan onze monteur Jan. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken
Deze week is een nieuwe HR ketel geplaatst in onze woning, helder advies en zeer vriendelijke monteurs. Oude ketel en verpakkings materiaal netjes afgevoerd.
Beste Dirk, Fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw Nefit Proline hangt er netjes bij dankzij onze monteur Jordy. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Erg prettig dat er snel een goed advies kwam en er direct geleverd kon worden. Ook de monteur was erg vriendelijk en bekwaam in zijn vak. Wij wonen op een boot en dat is kruipdoor sluipdoor dus niet echt een fijn klusje dus petje af. We zouden iedereen Feiken aanraden.
Beste Roos, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij vertrouwen er op dat u jaren plezier zal hebben van de nieuwe cv-ketel. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken
Na dagenlange discussie met Feike of een onderhoudscontract bepalend is voor geldig zijn van garantie, via de concurrent een monteur geregeld. Feike kwam met niks, volgens hun moet je een onderhoudscontract hebben voor de garantie en dat is niet waar. Ze stelden een reparatie van EUR ***,- of een nieuwe ketel voor. Nul oplossing voor een reparatie onder garantie, dat moest ikzelf bij de concurrent aankaarten. Alles binnen een dag opgelost via een ander bedrijf. Tot overmaat van ramp heeft Feike provisorische reparatie verkeerd uitgevoerd. Nu zullen ze zeggen dat ze bij de concurrent te rade zijn gegaan maar dat is niet wat zij tegen mij hebben gezegd. Ik moest met mijn garantievraag maar zelf naar de concurrent. Heb alles zwart op wit.
Beste Attila van Dam, Wij betreuren uw reactie ten zeerste en ondanks onze inspanningen om uw klacht te verhelpen is dit helaas niet gelukt. Het is onnodig om een onderhoudscontract af te sluiten om aanspraak te maken op garantie, of om onze dienstverlening te kunnen inschakelen. Met een onderhoudscontract wordt u wél ontzorgt om zelf te denken aan het tijdig onderhouden van uw cv-ketel. Elke cv-ketel dient 1x per 2 jaar onderhouden te worden. Sommige toestellen zijn onderhoudsarm maar zeker niet onderhoudsvrij. Wij hebben vooraf contact opgenomen met Remeha om de mogelijke risico’s van een bezoek in kaart te brengen aangezien u sinds 2016 geen onderhoud hebt uit laten voeren. De onderlinge communicatie heeft u doorgestuurd gekregen waarbij Remeha zelf aangeeft dat als u geen onderhoud laat uitvoeren u geen aanspraak kunt maken op garantie. Uiteindelijk heeft een derde partij Remeha ingeschakeld op uw verzoek en is daar geen factuur uit gekomen. Dat is erg fijn voor u als gebruiker en ik ben blij om te lezen dat de storing is verholpen. Ik betreur de ervaring die u heeft gehad bij ons terwijl wij juist vooraf zo transparant mogelijk wilden zijn over mogelijke kosten. Ik wens u veel gebruiksplezier toe van uw Remeha ketel! Met vriendelijke groet Feiken verwarming
supersnel en netjes opgelost. Dankjewel Niels
In 2 dagen alles geregeld! Nieuwe ketel hangt en oude ketel en afval afgevoerd.. twee zeer vriendelijke monteurs die top werk hebben afgeleverd.
nog geen 2 weken geleden diverse offertes opgevraagd. Binnen een dag telefonisch contact met wat specifieke vragen gevolgd door een keurige duidelijke offerte zonder kleine lettertjes. Levering en montage van de ketel was al na 1 week gerealiseerd, erg snel dus. Ook de montage is uitgevoerd door 2 keurige heren met verstand van zaken. netjes gewerkt en alles naar volle tevredenheid opgeleverd. Zeker aan te bevelen.
Snel geholpen toen de CV sprong. Begrip en duidelijkheid en doen wat ze beloven! Van monteur tot leidinggevend persoonlijk en betrokken! Klasse!
Opdracht tot plaatsing nieuwe CV-ketel binnen 3 weken naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uitstekende monteur (Rik) die in zijn eentje (!) binnen een dag de installatie prima heeft gedaan. Nieuwe Intergas Xtreme 30/36 voldoet goed.
Nieuwe ketel geleverd en geinstalleerd in 2017, anno 2021 is de accu van de thermostaat al een tijdje defect. Accu van ATAG One thermostaat is opgezwollen, fabrieksdefect waarschijnlijk, aangezien deze accu laag belast wordt. ATAG geeft aan Feiken aan dat deze accu niet meer leverbaar is, opmerkelijk, van ATAG. Feiken heeft op een creatieve manier een nieuwe accu kunnen regelen.
Vrijdag ketel stuk die in onderhoud was bij E****O en die hebben mij laten zitten, belletje naar Feiken, zelfde dag offerte, volgende dag hang binnen 2 uur de ketel. Fijne monteur en goede uitleg over de ketel.
Feiten heeft de ketel 5 jaar geleden geïnstalleerd en geen klachten. Onderhoud voert men ook prima uit. Vriendelijke monteur. Wat ik minder vind zijn de kosten voor onderdelen. 2x zo hoog als regulier te vinden. Aangegeven dat wij de rekening niet zouden betalen. Sorry, per abuis arbeidsloon in de artikelprijzen. Niet erg plausibel in mijn ogen. Arbeidsloon wordt, als het van toepassing is, altijd apart verrekend. Vooraf dus laten informeren als men iets wilt vervangen en prijs checken.
Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens heel snel een offerte ontvangen met een prima prijs! En de volgende dag al werd de ketel geplaatst door een heel vriendelijke monteur! Ik ben heel erg tevreden en blij met de service. Ik zal Feiken dan ook zeker aanbevelen!
De installatie van de CV ketel werd perfect uitgevoerd ondanks dat de ruimte erg beperkt was. Het was duidelijk dat de monteur erg ervaren was en goed wist waarover hij het had.
Compliment voor Feiken, alles goed gedaan zoals afgesproken, aardig monteur met veel kennis van zijn taak, op tijd begonnen en snel klaar, netjes werk!
After 2 years of failing to find a good company to fix my boiler, I found Feiken B.V. They replied promptly and enthusiastically. The technician explained to me everything whenever I had a question. He even helped with the choices on how to keep the boiler in good shape for years to come. I will continue working with Feiken B.V and actively recommend it to family, friends and all my social contacts
Wij zijn al 4 jaar klant bij Feiken na aanschaf van een nieuwe Nefit ketel en afname van een jaarlijks onderhoudscontract. Tot nu toe tevreden over de service maar helaas toch recent een mindere ervaring. Bij het laatste onderhoud is preventief/proactief de flowsensor en de afdichting brander vervangen. De flowsensor was nog geen jaar geleden na een storing al door Nefit vervangen, de monteur bleek hier niet van op de hoogte. Deze is ook niet gefactureerd (netjes) maar de afdichting voor de brander stond voor een veel te hoog bedrag op de factuur (meer dan 2x de prijs die Nefit zelf op hun site aangeeft). Ik heb contact opgenomen met Feiken en zij gaven aan dat onderdelen inderdaad goedkoper op internet te vinden zijn maar dat zij een 'marktconforme winstopslag' hanteren. Omdat ik 109% opslag niet marktconform vind en er vooraf geen prijsopgaaf/overleg heeft plaatsgevonden (en zij dus zelf bepalen wat ze vervangen en vervolgens rekenen) heb ik mijn servicecontract opgezegd en een review geschreven. Na het plaatsen van de review heeft Feiken contact opgenomen en aangegeven dat het een fout betreft: er is onterecht arbeidsloon gerekend terwijl dit niet van toepassing is binnen een servicecontract. Aangezien dit niet gespecificeerd wordt op de factuur (er staat alleen een onderdeelnaam en prijs) is dit niet te controleren anders dan door contact op te nemen en als ik dat doe verwacht ik dat dit goed wordt uitgezocht en ik een juist antwoord krijg. Dat dit pas gebeurt na het plaatsen van een slechte review vind ik erg slordig! Tips: - Vraag altijd vooraf aan de monteur wat er vervangen gaat worden en wat het kost - Controleer (oude) facturen goed en check op internet wat een onderdeel kost, Nefit geeft de adviesprijzen aan op hun website - Als je het vermoeden hebt dat er iets niet klopt, vraag door en neem niet zomaar genoegen met het antwoord - Laat je (bijgewerkte) review staan ondanks dat een partij vraagt hem te verwijderen, zo hebben anderen er ook wat aan
Originele beoordeling
Reeds 4 jaar klant bij Feiken na aanschaf van een nieuwe Nefit Trendline ketel en afname van een jaarlijks onderhoudscontract. Tot nu toe tevreden over de service en bereikbaarheid maar helaas toch een slechte ervaring die me heeft doen besluiten het onderhoudscontract stop te zetten: bij het laatste onderhoud is preventief/proactief de flowsensor en de afdichting brander vervangen. De flowsensor bleek niet nodig omdat die nog geen jaar ervoor ook al was vervangen door Nefit zelf (via Feiken aangemeld), de monteur was hier niet van op de hoogte. Ik heb dit aangegeven bij de administratie en deze stond inderdaad voor 0 euro op de factuur. Alleen stond vervolgens de afdichting voor de brander voor 65,28 ex BTW op de factuur terwijl de Nefit adviesprijs 31,21 is, ruim 2x zo duur dus. Het lijkt alsof ze hiermee de kosten voor de flowsensor willen compenseren. Ik heb hiernaar gevraagd en als antwoord kreeg ik dat onderdelen inderdaad op internet goedkoper worden aangeboden maar dat ze de prijzen van Nefit hanteren met een winstopslag. Prima maar een winstopslag van 109%? Dat gaat best hard als ze op eigen initiatief en zonder overleg vooraf onderdelen vervangen..
voluit te vreden !
Zonder dat we al klant waren zijn we super snel geholpen en zeer deskundig. De monteur had alle te vervangen onderdelen netjes in z'n bus liggen en binnen het uur was er weer warm water. Een echte aanrader dus.
Monteur was top! Sfeer goed. Echter bij afdeling planning laat het te wensen over. Ze hadden op de bon van de monteur gezet dat de bewoner zou helpen tillen. Echter ben ik 162 cm een vrouw en was dit dus veel te zwaar voor mij en de monteur. Daarnaast hadden ze mij niet geïnformeerd dat dit de hele dag zou duren, waardoor ik geen extra boodschappen in huis had gehaald… Dit vond ik rot!
Beste Annemarieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Allereerst excuus voor de inschattingsfout vanuit de planning. Ons belangrijkste doel is dat u zich als klant ontzorgd voelt, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Jeroen Feiken
Ketel deed het niet meer en dit werd op korte termijn verholpen door Feiken. Een nieuwe ketel met de beste prijs, energiezuinig en fantastische werking!
Onze oude ATAG ketel had al enige tijd kuren, tot hij voor de zoveelste keer een storing gaf. Gezien de leeftijd en de veranderde gezinssituatie adviseerde FEIKEN de ketel te vervangen voor een nieuwe Vaillant met meer vermogen. Op vrijdag ontvingen we ons voorstel en maandag ochtend stonden twee man op de stoep. Alles keurig verzorgd en hopelijk 15 jaar storingsvrij gebruik. Warm aanbevolen!
We hebben 2 ketels in onderhoud bij firma Feiken. Erg tevreden over bereikbaarheid, service en kosten voor aanschaf van de laatste ketel. Ook als er onverwacht iets is (tussen de onderhoudsbeurten door) wordt je snel geholpen.
Beschaafde mensen aan de telefoon die geen onzin vertellen en open staan voor voorkeuren van de klant. De vakmensen die de installatie optimaal installeren gaan voor fraaie oplossingen, ook voor het oog. Het ziet er puik uit met sierlijke aangelegde leidingen.
Ik zocht een niet te grote, maar wel professionele installateur om een nieuwe cv te leveren en die te onderhouden. Die vond ik in Feiken. Prettige mensen die meedachten en een goede offerte uitbrachten. Ook de installatie verliep naar wens, door een kundige monteur. Helaas bleek in de opdrachtbon een onjuiste cv te staan. Die bleek toch goed te passen bij mijn huis en Feiken regelde deze onvolkomenheid snel en netjes.
Olmenlaan 1
3833 AT Leusden
Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.