Zeer goed en serieus geholpen

Ik werd op een duidelijke en positieve manier geholpen. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg gaf me echt het gevoel dat ze het wilde oplossen voor me, en dat heeft ze ook gedaan. Goede ervaring.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

helder en fijn gesprek zonder dwang

klantvriendelijk. doorvragend. helder en duidelijk. prettige stem en gevoel voor humor. totaal geen dwang tot iets willen verkopen maar klant staat voorop. er kunnen nog veel mensen iets van je leren. ik heb zelf veel medewerkers aangestuurd en leiding mogen geven, maar had deze medewerkster zeker in dienst genomen.

Waardevol

Voor mijn 1ste oriëntatie op mijn vraag heb ik veel informatie ontvangen alsook heb ik het meedenken als zeer nuttig en klantvriendelijk ervaren. Verder was de gemaakte afspraak ook direct uitgevoerd. Hartelijk dank!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Anja Vonk heeft me heel goed geholpen.

Anja Vonk heeft me heel goed geholpen.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Ik werd super goed geholpen!

Ik kreeg goede feedback en ben zeker wijzer geworden.

Een luisterend oor

Exact op de juiste datum en het juiste tijdstrip teruggebeld. Zeer informatief gesprek waarin ik mijn vragen rustig en helder kon stellen. Er werd goed geluisterd en er was aandacht voor de klant. Geen druk van opschieten etc. Er werd ruim de tijd genomen.

was een goede aanvaring

is vriendelijk aan de telefoon

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Zeer duidelijk en zeer vriendelijk

Goed en duidelijk gesprek en een spontane meid met verstand van zaken

uitstekend

prettig

Duidelijk en luistert goed

Vanaf begin situatie uitgelegd en begreep meteen wat de bedoeling was. Bovendien zeer vriendelijk.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Verhelderend

Vriendelijke stem en een duidelijke uitleg wat de bedoeling is. Gemaakte afspraken zijn in een separaat e-mailbericht toegelicht. Net geen 10, omdat Ilona extern moest overleggen. Dat duurde even, maar naar mijn idee was dat overleg niet nodig omdat ze zelf de beslissing wel kon nemen. Dus, in zo'n volgend gesprek kun je zeker zelf de conclusie trekken, dat een verolggesprek zinvol of zinloos is. Het bevordert de snelheid doordat er geen oponthoud is vanwege extern overleg. Succes verder.

Goed en correct

Ilona heeft snel gereageerd op mijn aanmelding via Facebook. Goed geluisterd naar mijn wensen en snel n afspraak geregeld met n hypotheek adviseur.

Ptofesioneel

Alles werd duidelijk uitgelegd, wat heel belangrijk is

Kort en krachtig

De ervaring is positief als ik de informatie en uitgangspunten voor een gesprek zoals hoogte rente, terug hoor bij de adviseur.

Zeer positief

Het telefoongesprek met Sabdra was heel prettig. Er werd goed geluisterd naar mijn redenen om een lening te nemen en er werd door haar duidelijk mee gedacht.

Positief en goed geholpen

Heel goed geholpen en heel goed megedacht meerdere ideeen gekregen en nieuwe oplossingen

Aangenaam contact.

Mijn kennis van hypotheken is zeer beperkt. Gelukkig was degene die ik aan de telefoon had heel geduldig en nam de tijd zodat ik allerlei informatie op kon zoeken.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

prima, niks op aan te merken.

Mijn ervaring was goed. Alleen natuurlijk de gegevens waar ze om vroeg, moest ik ook even over nadenken. Maar het ging prima aan de telefoon, duidelijk.

Klantvriendelijk

De mevrouw aan de telefoon heeft alles helder en duidelijk uitgelegd aan de telefoon.

Goed gesprek

Duidelijk en informatief gesprek

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Een vriendelijk maar professioneel gesprek

Een deskundig persoon neemt binnen een korte tijd de vragen door.

klantvriendelijk, meedenkend

Prettig contact gehad !

Erg vriendelijk en klantgericht

Ze heeft me goed te woord gestaan en was er vriendelijk en klantgericht

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.