Prima ervaring

Vanmiddag gebeld door Ylona, het eas een zeer prettig gesprek, met als resultaat een afspraak met een Adviseur

Verfrissend

Ik heb een heel leuk gesprek gehad alles werd duidelijk uitgelegd en ze nam ook alle tijd.

Heel prettig gesprek

Zeer klantvriendelijke dame, die echt de tijd neemt voor de klant. Duidelijke vragen. Zonder druk. Komt heel professioneel over. Op basis van het goede gesprek, besloten om mij verder te laten informeren.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Goed en vriendelijk gesprek.

Goed gesprek.

top

prettig geholpen

prettig geholpen

Duidelijk en flexibel

Fijn contact gehad, denkt goed mee. Flexibel en vriendelijk. Niet opdringerig en goede kennis van zaken.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Glasheldere communicatie, waarbij alle informatie vast tot een perfect financieringsvoorstel leidt

Na een eerste contact, een uitgebreide mail ontvangen waardoor ik de juiste informatie kon verzamelen en terug zenden, daaruit volgt nu een adviesgespek met een adviseur waar ik een passend en haalbaar financieringsvoorstel ga verwachten

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren. Deze vrouw kwam erg vriendelijk en behulpzaam over en heeft me erg goed geholpen. Fijn ook dat er een gesprek in de avond mogelijk is zodat we de aandacht erbij hebben zonder de kids.

Tevreden

Snel en duidelijk

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Kort, maar ter zake doende

Fijn

Zeer prettig gesprek

Deskundig

Begrip, netjes , kundig , zoals je eigenlijk zou willen .

Mooi gesprek

Vriendelijke mevrouw geduldig

Helder,simpel en adequaat!

Kon telefonisch snel contact maken en snel tot een afspraak komen. Eigenlijk zoals het moet maar ik heb de laatste jaren meermaals een kwartier moeten hangen voor er een stem aan de lijn kwam.

Super fijn gesprek

De dag nadat ik online mijn gegevens had ingevuld werd ik gebeld, super fijn gesprek gehad en alle gegevens doorgenomen met de vraag of ik geïnteresseerd was in een vrijblijvend advies gesprek. Uiteraard daarmee akkoord gegaan. Fijn dat ze ook aan huis kunnen komen. Ben erg benieuwd naar het gesprek en de mogelijkheden.

Zeer professioneel behandeld

Zoals deze Dame zouden er in deze branche meer moeten zijn. Zeer vriendelijk en erg duidelijk in gesprek.

Fijn informatief gesprek

Fijn gesprek

Prima info.

Een correcte- en accurate informatie resulterend in een afspraak middels digitale communicatie met Sandra Bosbaan!

Zeer professioneel en vriendelijk

Een uitstekend gesprek , helder , uitstekende uitleg. Echt een visitekaartje voor het bedrijf.

Als prettig ervaren

Vriendelijke dame. Goed gesprek gehad en er was ruimte om ook te kunnen lachen

Vriendelijk, behulpzaam

Had een vriendelijke, behulpzame mevrouw aan de lijn. Ze heeft me geduldig te woord gestaan

Prettig gesprek

Ilona is een vriendelijke, vrolijke dame met een prettig stemgeluid. Zij geeft duidelijke informatie en alleen de informatie die nodig is. Ook is zij telefonisch goed te bereiken en komt belafspraken na.

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.