Er werd netjes vroegtijdig contact met mij opgenomen wat ik belangrijk vind

Mijn ervaring met mevrouw Vonk was perfect zij heeft mij goeie raad en advies gegeven, ze nam de tijd voor mij wat heel belangrijk is, ik zal ter zijner tijd zeker weer contact met mevrouw Vonk opnemen om over onze evt afspaak te realiseren Mvg Johan

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Een goed gesprek dat hopelijk tot voor mij goed gevolg leidt

Naar aanleiding van het invullen van een formulier op internet met Oud&Nieuw had ik zojuist al een gesprek met Anja Vonk, de agendaplanner van Nationaal Bespaarcentrum. Twee minuten later kreeg ik mail van een adviseur. Vanaf dat gesprek wordt het spannend. Volg ik zijn advies, of niet.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Doet wat ze zegt en denkt mee

Een afspraak was snel gemaakt

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Positieve informatie om je huidige hypotheek te ijken.

Met de snelle veranderingen op de woningmarkt is het verstandig om je hypotheek eens te laten vergelijken door mensen die daar dagelijks mee te maken hebben. Als blijkt, dat er voordeel uit te halen valt is het goed om verder te laten onderzoeken waar dat voordeel zit.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Snel gekomen tot een afspraak

Na een korte toelichting op mijn situatie en het doorgeven van enkele gegevens kwamen we tot een afspraak voor een verkennend gesprek

Goed geïnformeerd

leuk gesprek

Ben zeer tevreden

Heel goed gesprek waar alle mijn vragen duidelijk werden beantwoord. Bedankt Anneke

accuraat, vriendelijk en behulpzaam

duidelijke informatie zeer accuraat

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Snell, duidelijk en prettig contact!

Je wordt snel geholpen. Prettige en duidelijke uitleg geven vertrouwen.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Bijzonder prettig gesprek. Of het iets wordt zal in de toekomst blijken wanneer er een oriënterend gesprek met een adviseur plaats vind.

Duidelijk en vlot

Na inschrijving binnen half uur gebeld Gesprek verliep duidelijk en vlot en begrijpelijk.

Vriendelijk en duidelijk

Aardige mevrouw; duidelijk in het verhaal en de antwoorden

• Contact gehad over? Overig

Heel bekwaam en aandacht voor de klant

De gesprekken gingen soepeltjes en Sandra heeft een prettige benadering naar de klant toe.

Prettig telefoongesprek

Prettig gesprek gehad met Silvia Eggink. Ze liet duidelijk weten hoe de vork in de steel zat.

• Contact gehad over? Overig

Snel en vriendelijk te woord gestaan.

Laagdrempelig gesprek

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Komt direct tot de kern van de zaak, geen overbodige vragen. Geen verkooppraatjes.

zeer duidelijk

aardige dame , geeft prima uitleg over alles. zeer tevreden.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Een fijn eerste telefoongesprek, ook de adviseur in huis was zeer goed voorbereid en zette me aan tot kritisch denken over mijn situatie. Fijne kennismaking, kijk uit naar het volgende gesprek.

Duidelijke antwoorden

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Duidelijke info op vriendelijke wijze

Sandra Bosbaan heeft heldere informatie verstrekt en deed dit niet dwingend en haar benadering was klantgericht en klantvriendelijk.

Vriendelijk en professioneel

Aardige planner, die vlot door alles heen ging.

Super goed geholpen

Fijn persoonlijk contact zowel via de app als telefonisch. Duidelijke afspraken en uitleg.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Prima en helder te woord gestaan.

Dame was vriendelijk, helder en kwam vakkundig over. Had er een goed gevoel bij en alles werd duidelijk uitgelegd.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

duidelijk en prima uitgelegd, to the point

heb een prettig gesprek gehad met mevrouw Bosbaan Op de vragen die ik had heeft ze duidelijke antwoorden gegeven.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ik ben tevreden hoe ik ben benaderd door Anja, Anja is erg duidelijk en weet waar ze over praat. Ik heb een prettig telefoon gesprek gehad en heeft wat dingen voor me uitgezocht. Heel erg bedankt voor de hulp.

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.