Heel prettig te woord gestaan.

En de afspraak goed na gekomen prima verlopen.

Prima gesprek gehad

Mocht haar advies dat ik deze week ga voorleggen aan mijn adviseur helemaal in orde komen krijgt zij van mij 5 sterren

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

prettig, informerend to the point

prettig contact met duidelijke uitleg , en zeer vriendelijke ,benadering , zeker een aanrader voor andere gegadigden

Kort en duidelijk

Doelgericht

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ik werd snel, adequaat en op vriendelijke toon geïnformeerd

Vlot en kort telefoongesprek gehad met Ilona. Ze maakte het doel van het gesprek meteen goed duidelijk. Aan het eind van het gesprek direct een afspraak op zeer korte termijn gemaakt voor een vrijblijvend gesprek met een adviseur. (Ik was trouwens ook zeer tevreden over het achterwege laten van allerlei prietpraat en uitweidingen waar ik doorgaans niet op zit te wachten.) Kortom, het kon niet beter.

Duidelijk en transparant

N.a.v. van mijn bezoek aan de website, werd ik de volgende morgen terug gebeld. Geen mooie verkooppraatje maar verdere vragen, om te zien welke mogelijkheden er zijn. Verder werd duidelijkheid verschaft in het kader van m'n privacy.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

vriendelijk gesprek zonder druk.

Mevrouw heeft mij heel vriendelijk en zonder aandringen te woord gestaan. Zij adviseerde mij om toch een second opinion te doen, dan kun je vergelijken.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Een fijn en duidelijk gesprek

Klantvriendelijk en kennis van zaken

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

een zeer prettig, duidelijk gesprek

geen dwingende adviezen , maar wel duidelijke afspraak

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Op mijn vraag kreeg ik een erg goed eerste advies en Ilona gaf zeer goede informatie.

Prima gesprek gehad

Prettig gesprek met duidelijke uitleg. Afspraak met adviseur kon al vrij snel. Tot nu toe zeer tevreden.

Perfekt!

Uitstekend, helder, duidelijk en vriendelijk.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Geduldig, vriendelijk en duidelijk!!!

Duidelijk, transparant en eerlijk. Gelijk een afspraak kunnen inplannen op zeer korte termijn op een tijdstip buiten kantooruren om. Ik ben ook heel vriendelijk te woord gestaan.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Duidelijke uitleg en afspraken

Goed geholpen bij aanvraag tweede hypotheek en daarna direct gekoppeld aan een onafhankelijke hypotheek adviseur.

zeer vriendelijk en correct

Met enige aarzeling had ik mijn gegevens ingevuld bij bespaarhypotheek. Ik werd snel gebeld en kreeg een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn. Toen ik zei dat het even niet uitkwam heeft ze me teruggebeld op de afgesproken tijd. Nog even afwachten wie ons thuis komt bezoeken, maar ik heb er wel vetrouwen in.

Vriendelijk, snel en begripvol

Vriendelijk te woord gestaan, tevens snel geholpen!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

precies wat ik momenteel nodig had. goede timing en advies

ik wil toch weten hoe ik ervoor sta financieel en de zekerheid als ik een huis wil kopen. en zeer zeker welke bank is voordeliger.

attent, vriendelijk en snel

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Duidelijk, kort en zakelijk gesprek.

Prima, duidelijk en zakelijk gesprek.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Ervaring was prettig helder en leuk .

Open - helder en vriendelijk .

ben prima geholpen Sandra Bosbaan

Kon mij op het goede spoor zetten

Leuke spontane dame

Fijn gesprek, helder en duidelijk.

een fijn gesprek

telefonisch werd ik zo juist benaderd door Sandra Bosbaan. ik had dit gesprek zo snel nog niet verwacht, en was daardoor niet helemaal voorbereid, maar Sandra Bosbaan reageerde leuk en vriendelijk. het werd een positief gesprek. Sandra zette de juiste toon.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Zeer prettig en duidelijke uitleg

Mevrouw gaf duidelijke uitleg over de mogelijkheden en wat er van mij wordt verwacht als klant.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Goede ervaring met een keurig nette manier van afhandeling omtrent mijn vragen.

zou iedereen aanraden om contact op te nemen met NBC voor vragen over hypotheken.

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.