Anita is een prettige gesprekspartner

Het was een duidelijk gesprek met Anita. Zij heeft mij vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ook heeft ze haar best gedaan om mn gegevens te toetsen. Haar werktijd zou om 20.00 uur eindigen, ze heeft mij terug gebeld om door te geven, dat het mogelijk is om mn hypotheek over te sluiten. Ik ben tevreden over haar handelswijze. Ze heeft een afspraak voor mij gepland met de hypotheekadviseur. "Vanwege mn privacy lees AVG wil ik het bovenstaande review vertrouwelijk houden, dus niet publiceren, bvd.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

kort en duidelijke uitleg en vragen

het eerste contact was snel online gemaakt.

Snelle adequate reactie.

Ik werd héél snel teruggebeld na het invullen van mijn gegevens op internet. Het gesprek was duidelijk en alle vragen waren ter zake doend. Er klaar een afspraak met een hypotheekadviseur gemaakt op korte termijn.

Duidelijk

Netjes omgegaan met gegevens

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

In t gespeek dat ik had met Sandra bleef ze steeds heel erg vriendelijk en geduldig! T is een bekwaam persoon die heel goed weet waar ze het over heeft! Kortom een aanwinst voor het bedrijf ! M vr gr m v meegen

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Een duidelijk en informatief gesprek.

Wij hebben een gesprek gehad over de mogelijkheden van voortzetting van onze huidige hypotheek en gebruikmaking van de overwaarden van ons appartement. Ik heb duidelijke informatie gekregen.

goede ervaring

juiste en alerte antwoorden, goede snelheid van handelen en organiseren

Gewoon goed en deskundig

Mijn ervaring van het informatie gesprek is duidelijk. Er is goed en deskundig gevraagd wat we wilden. Stap voor stap is het traject doorlopen. We hadden veel ruimte om tijdens het gesprek vragen te stellen. We hebben na afloop er een goed gevoel aan over gehouden.

Goed gevoel.

Telefonisch contact gehad met Danielle en binnen 3 dagen gesprek met hypotheek adviseur. Leuk gesprek gehad over de mogelijkheden. Super snel geregeld.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Een fijn contact met een spontane medewerkster

Het contact was direct positief na een gezellig gesprek met deze medewerkster en gaf direct een goed gevoel over het vervolg van het proces die werd afgesproken

Snelle adequate reactie

Nadat ik een bericht had achtergelaten op de site, kreeg ik al snel een bericht wanneer er even telefonisch contact kon worden opgenomen. Er werd netjes gebeld op het afgesproken moment en alles doorgesproken. Vervolgens een afspraak met een adviseur. Goed en snelle service!

Goed en uidelijk geholpen

Het gesprek verliep prima. Duidelijk en verstaanbare uitleg over de vraag die ik had gesteld.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ons telefonisch contact was prettig en duidelijk

mijn ervaring met de telefoniste was prettig en vriendelijk

Aardig en geduldig

Vriendelijk en goed uitgelegd wat de volgende stappen zijn die ik kan nemen

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Super tevreden over snelle en prettige (gezellige) behandeling

Ik ben heel snel benaderd (volgende morgen na mijn mail), daarna op mijn app bericht direct terug gebeld. Heel prettig gesprek en een vrijwel nergens meer voorkomende persoonlijke benadering. Afspraak thuis daarna over 2 dagen al vastgezet. Kan niet beter, super tevreden.

Uitstekend!

Na de aanmelding is contact snel opgenomen. Gesprek met Sandra was heel fijn en er is tijd genomen om vragen te stellen en te beantwoorden. Afspraak met een adviseur is snel gemaakt.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Ik heb een prettig gesprek gehad

Het was een constructief gesprek zonder druk. Een vervolg afspraak zie ik met een goed gevoel tegemoet.

Prettig

Een vriendelijke en bekwame persoon. Was zeer correct en behulpzaam.

Snel en correct

Super snelle reactie en keurig geholpen telefonische

Duidelijke communicatie

Helemaal prima

Zeer vriendelijke dame met een luisterend oor en verstand van zaken

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ik ben vlot en vakkundig te woord gestaan

Er worden Goede en relevante vragen gesteld

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Fijn gesprek gehad met mevr.Sandra Bosbaan.

Wij hopen dat het vervolg op het gesprek met S.Bosbaan net zo positief verloopt

• Contact gehad over? Overig

Goed en duidelijk geholpen

Snel gereageerd op mijn aanvraag via internet. Netjes en duidelijk uitgelegd. Direkt een afspraak met een adviseur geregeld. Top!

top gesprek

top gesprek heel duidelijk en snelle service dank u wel

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.