Goed en duidelijk gesprek

Duidelijk verteld wat de mogelijkheden zijn van de aanvraag.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Zeer vriendelijke en fijn persoon om mee in gesprek te zijn

Ik heb zojuist een van de collega's aan de telefoon gehad. Ze klonk heel opgewekt en dat bevorderd ook de de voortgang in het gesprek. Merk aan alles dat je een ervaren persoon aan de telefoon hebt.

Goed gesprek gehad.

Vriendelijk en duidelijke uitleg

vriendelijk en duidelijk

Een vriendelijk gesprek waarin duidelijk werd wat de mogelijkheden zijn.

Zeer aardig en behulpzaam. Al mijn vragen zijn netjes beantwoord

Zeer aardig en behulpzaam. Al mijn vragen zijn netjes beantwoord

Fijn gesprek

Goed gesprek gehad

• Contact gehad over? Overig

Superklantvriendelijk, meedenkend en snel

Ik heb een super prettig, effectief gesprek gehad en een meteen afspraak gemaakt.

Vriendelijk en met respect

Ik werd gebeld door het bespaarcentrum en te woord gestaan door Sandra. Tot op heden correct, vriendelijk en hopelijk ga ik in gesprek met een onafhankelijk hypotheek adviseur. Afspraak was snel gemaakt, dus ik reken op een goed gesprek. Tip om toch even te weten wanneer iemand ongeveer belt. Had nu geen gegevens voor mn neus. Met dank

Keurig netjes geholpen

Ik had wat hypotheek vragen en deze zijn netjes beantwoord en een goed vervolg gehad

Vriendelijk

Komt afspraken na, vriendelijk .

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

vriendelijke dame en goede informatie

Duidelijke uitleg en snel handelen.

Fijne eerste gesprek gehad

Wij zijn aan het overwegen om de overwaarde van onze woning te verzilveren en in het eerste telefoongesprek wat wij hadden, werden we zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

vriendelijk, duidelijk, helder gesprek met positieve uitkomst

Ik heb een positieve ervaring, specifiek met mevr. Anja Vonk. Zij nam de tijd voor mijn situatie, was vriendelijk en vooral ook helder en duidelijk over de mogelijkheden. Daarnaast heeft zij voor mij alles op dezelfde dag uitgezocht. Het is prettig te ervaren dat mijn kwestie en vragen direct behandeld werden en prioriteit hadden. Dit alles resulteerde voor mij in een positieve uitkomst met een duidelijk doel voor ogen gelet op de toekomst en heeft helderheid verschaft waar mijn actuele focus hoort te liggen en hoe verder aan te pakken.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Vriendelijk en to the point.

Anneke heeft mij op een prettige wijze te woord gestaan en gaf mij een goed gevoel om met ze in zee te gaan!

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Keurig en vriendelijk te woord gestaan.

Prettig gesprek gehad met Sylvia. Geen gepush en keurig te woord gestaan. Reageerde snel op de aanvraag en snel een vrijblijvend kosteloos gesprek ingepland.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Vakkundig aardige mevrouw

Een mevrouw die supersnel reageert op vragen en daar een juist antwoord op geeft

Na 2 minuten weet u meer

Na twee minuten heb ik idd alle velden ingevuld maar weet ik nog helemaal niets. Door het vrijgeven van mijn e-mail zal ik waarschijnlijk worden verder geholpen, vermoedelijk met het ontvangen van SPAM. Klinkt erg negatief maar voel mij helemaal niet geholpen op deze wijze. Het is misleidend en niet integer, er wordt ingespeeld op je gevoel en na twee minuten weet je nog niets. Alleen NBC weet iets en zal op de een of andere wijze met een verdienmodel weer geld verdienen aan je persoonsgegeven.

Duidelijk en heldere uitleg bij Nationaal Bespaarcentrum

Snelle respons na mijn inschrijving en daarna een heldere uitleg en een stap voor stap procedure om tot een eerste beoordeling te komen naar aanleiding van mijn hypotheekwensen.

helder gesprek

zij kwam als vriendelijk en met alle juiste vragen over, zij dacht mee over de mogelijkheden, top

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Prettig gesprek, duidelijke vragen, veel geduld.

Goed gesprek gehad en duidelijke vragen en antwoorden. Uiteindelijk afspraak gepland voor een gesprek.

Prima en duidelijk

Vriendelijk te woord gestaan.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Ze was duidelijk heeft goed geluisterd en stelt de juiste vragen

Helder en duidelijk

De vraagstelling is helder en duidelijk aan de orde geweest en heeft tot goede antwoorden aanleiding gegeven.

prima duidelijk

kort en bondig en zeer duidelijk

Helder, snel, correct

Prima geregeld, belofte waargemaakt.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.