Leuk gesprek, goed geholpen!

Positieve ervaring. Er werd goed geluisterd en alles werd goed begrepen!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Er wordt super snel contact met je opgenomen.

Ik had een foutje in mijn telefoon nummer staan dan wordt er snel met een mail gereageerd.

snel duidelijk en correct

zeer klantvriendelijke benadering

Prima ervaring

Vriendelijk gesprek Goed geholpen

Goed info

Het enige minpuntje was dat ze heel moeilijk was te verstaan, weet niet of de telefoon op de speaker stond. Verder een recht door zee gesprek goede vragen en vriendelijk

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Vriendelijk, positief en heel klantvriendelijk

Mijn vraag werd duidelijk en correct beantwoord en ik kreeg een eerlijk antwoord op mijn vraag.

Deskundig en vriendelijk

Duidelijk en deskundig. Geen loze beloften maar ook goed afspraken na komen. Snelle afhandeling. Prima.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

goed gesprek

duidelijk

Goed meegedacht in mogelijkheden

Ik had een niet zo gangbare vraag over het aanhouden van het huis van mijn moeder..... na een wat stroef begin waarin uitgangspunten nog niet helemaal duidelijk waren, uiteindelijk met wat sparren met Anja tot een aantal opties gekomen.

professioneel

Ben zeer tot tevredenheid geholpen. Deskundig en aangenaam. Geen moeilijke onbegrijpbare technische zaken. Alles was duidelijk.

uitstekend

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Een prettig en aangenaam gesprek

vriendelijk geholpen met een duidelijk verhaal ...zeer tevreden

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Zeer goed, heel duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag

Ik wilde mijn oriënteren op de mogelijkheden die ik heb om eventueel de overwaarde van mijn huidige woning te gebruiken voor het aanvragen van een nieuwe hypotheek of investering voor de toekomst. Hierbij ben ik zeer goed geholpen, ik heb een goede uitleg gekregen en het is voor mij zeer duidelijk geworden wat mijn mogelijkheden zijn.

duidelijke en helder communicatie

ik heb eerlijke en goede antwoorden gehad op mijn vragen, top

Erg vriendelijk en duidelijk

Erg vriendelijk

Prettig en vriendelijk

Fijn gesprek gehad , zeer vriendelijk geholpen

Positief

Snelle reactie op mijn aanvraag.

Accuraat

Vriendelijk, afspraken nakomen en eerlijk

Prettig gesprek

Het was een beetje onduidelijk wat de aanleiding van het telefoontje was. Ik heb welliswaar een aanvraag gedaan maar dit via hypotheekrente tarieven. Hier werd de naam Designhypotheek of nationaal bespaarcentrum niet genoemd. Dit geeft verwarring.

een hele vriendelijke deskundige

u heeft mij deskundig en duidelijk, helder, beknopt, en professioneel alles uitgelegd.

Goed advies gegeven!

Ik was aan het onderzoeken of het rendabel is om op dit moment de hypotheek over te sluiten vanwege de lage rentes. Ze heeft een korte berekening gemaakt en een hoop duidelijkheid verschaft, waarvoor dank!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Prettig en adviserend telefonisch gesprek

Ik had een goed gesprek met de medewerkster Anja, op al mijn vragen had ze duidelijke antwoorden waar ik iets aan had. Ook had ze suggesties waar ik nog niet aan gedacht had. Ik ben een stuk wijzer geworden en heb meteen een afspraak laten maken voor een oriënterend gesprek met een hypotheekspecialist.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Professionele ondersteuning

Gewoon een goed gesprek met duidelijke info

Goede duidelijke vragen

Duidelijk, zakelijk, concrete vragen

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.