Vriendelijk en efficiënt

Er is moeite gedaan om contact met mij te krijgen en tijdens het contact is op een open en adequate manier uitleg gegeven over de mogelijkheden een werkwijze. Gesprek met adviseur binnen 1 dag ingepland. Kortom zeer tevreden

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Een correct, vriendelijk en accuraat onderhoud.

Het contact was prettig en ter zake kundig voor zover ik dat kon beoordelen. Er werd vriendelijk gereageerd op mijn, wel of niet foute veronderstellingen!

Vriendelijke, en bekwame dame

Zeer vriendelijke dame, die de tijd neemt om te luisteren en de afspraken nakomt

Servicegericht

Sympathieke servicegerichte medewerker denkt met je mee.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Duidelijke communicatie en zeer aangenaam gesprek

Ik werd gebeld door Anneke n.a.l. van mijn verzoek. Het gesprek was zeer aangenaam en zonder enige opdringerigheid. Mijn twijfel werd hierdoor weggenomen en ik besloot om een afspraak te maken met de adviseur. Heel fijn!

uitstekend

Snelle reactie, vlot geholpen, prettig contact.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Zeer vriendelijk te woord gestaan.

Sandra luisterde naar wat wij wilde, liet ons uitpraten. We hadden niet het gevoel dat ze iets wilde verkopen.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk gesprek en meteen een vervolg afspraak in kunnen plannen.

To the point

Kort en duidelijk gesprek.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Prima geholpen en te woord gestaan

Uitstekend te woord gestaan

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en perfecte seeviceverlening

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Snel en gericht geholpen. Klantvriendelijke mevrouw met prettige telefoonstem. Pretiige te

- Snelle reactie -gerichte en relevante vragen - humor -echt geïnteresseerd

Goed info

Prima geholpen

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Contact gehad met een vriendelijke, duidelijke, behulpzame dame.

Prettig en duidelijk. Goede sfeer in het gesprek zonder valse verwachtingen.

Prima.

De dame was ter zake kundig, beleefd, vriendelijk en niet te beroerd om dingen te herhalen of uit te leggen.

Iedere dag spam

Jaren lang golven aan spam. 'klik svp op de afmeld link onderaan de email' is het devies. Dan ben je helemaal verloren omdat dit een bevestiging is van het bestaan van je mailadres. Deze club maakt zich simpelweg schuldig aan heling van persoonlijke data, gewoon aangifte bij ACM en politie doen als je een mail van deze ambachtelijk gebakken malafide bende krijgt. Van zonnepanelen tot energie boeren, aangifte doen! PS natuurlijk nooit in zee gaan met de opdrachtgevers van deze club, zij hebben dit soort 'affiliates' (dikke spam) gewoon nodig om handel te drijven. Ze zijn te zwak zelf klanten te vinden en hopen een visje te vangen in het grote net dat ze uitgooien door o.a. jouw mailbox te bombarderen met onophoudelijke rotzooi. Op een dag zullen er wel celstraffen geëist worden tegen dit soort praktijken, nog even geduld.

• Contact gehad over? Overig

sympathiek vertrouwenwekkend gesprek

Ik had een ontspannen, ongedwongen gesprek met Marianne Gouw

• Contact gehad over? Overig

Goed en duidelijk gesprek.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Keurig netjes en adequaat optreden.

Keurig en snel antwoord ontvangen/

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Ik ben uitstekend te woord gestaan.

Ik heb uiteindelijk zelf de afspraak geannuleerd omdat ik eigenlijk financieel geen extra lasten op mij kan nemen. Ik vind dat natuurlijk niet netjes, maar vond het ook raar om de afspraak door te laten gaan, terwijl ik wist dat ik geen extra financiële middelen heb.

Leuk en helder gesprek

Ondanks de slechte ontvangst per telefoon heb ik gesprek als positief ervaren.

Duidelijk en direct

mijn vraag en antwoorde goed wergegeven.

Duidelijk en klantgericht

een zeer klantgerichte medewerker belde mij

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Duidelijk

Goede uitleg

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.