Prettig rustig gesprek

Eén dag na het invullen van mijn gegevens via de mail die ik had ontvangen ben ik gebeld door Sandra die mij heel prettig te woord stond. Ze inventariseerde op een rustige en goede manier onze situatie en wensen. Het bleek dat zij een soort voorgesprek deed om te beoordelen of een gesprek met een adviseur zinvol is. Dat is het geval bij ons en al begin volgende week kan deze adviseur langskomen bij ons. We zijn benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

goede en snelle reactie

Ik was op m'n tablet aan het zoeken naar boetes voor oversluiten en heb de gevraagde data ingevuld. De tablet was nog niet afgesloten of ik werd al gebeld door Sandra. Alle punten systematisch doorgenomen en Sandra gaf aan dat het mogelijk is om een vrijblijvende afspraak met een adviseur te maken binnen op korte termijn. Afspraak is gemaakt.

goede informatie,aardig

Prettig gesprek

zeer vriendelijke dame en in het bezit van informatie over het onderwerp waarover het gesprek ging!

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Weliswaar is mijn contact maar kort geweest maar mijn eerste indruk is uitstekend. Geeft een stimulans om verder met dit bedrijf door te gaan!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Goed gesprek. Heel behulpzaam en duidelijk.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Correct en bondig te woord gestaan

correct en bondig te woord gestaan

Het gesprek was prettig

Mevrouw Gouw heeft duidelijke info gegeven, met voldoende informatie.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Kordaat, snel, vruchtbaar en vriendelijk gesprek

Zie boven.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Ik ben deskundig en vriendelijk geholpen

Terzake deskundig en vriendelijk geholpen

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Zeer prettig gesprek gehad.

Marianne Gouw kwam direct heel sympathiek en klantvriendelijk over. Ik voelde me gelijk op mijn gemak. Het was ook heel fijn om al mijn financiële gegevens grondig door te nemen, waardoor ik zelf ook weer een duidelijk overzicht had.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Een niet druk en opdringerig gesprek gehad

Rustig gesprek gehad en duidelijke afspraken gemaakt.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Denken in oplossingen i.p.v. hindernissen! :)

In mijn situatie ben ik op zoek naar een hypotheekspecialist die bereid is mee te denken buiten de gebruikelijke kaders. Zonder hierom te moeten vragen werd me een creatieve oplossing aangeboden waardoor de oplossing beter haalbaar bleek dan gedacht. Heel erg bedankt daarvoor.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Correcte vragen ten opzichte van de hypotheek

Een prettig gespreek met mevr. M. Gouw.

uitstekend

duidelijke informatie op een zeer goede en vriendelijke manier,

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

een zeer goed en prettig gesprek

Ik heb een prettig en helder telefonisch gesprek gehad met Marianne over mijn huidige hypotheek.. En het is zeker de moeite waard om een gesprek aan te gaan en het even met haar door te nemen. Ze nemen er de tijd voor en geven behoorlijk wat informatie om je er verder in te verdiepen. Een aanrader!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

ik ben op een vriendelijke wijze benaderd en kreeg goed advies van iemand die goed luistert.

Heldere en duidelijke uitleg gekregen en een goed deskundig advies.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Een gezellig vriendelijk gesprek met voldoende zakelijke informatie!

Goed gesprek met voldoende informatie en een afspraak te maken met Een van jullie adviseurs

Prettig gesprek

Er werden goede vragen gesteld. De persoon had geduld op het moment dat ik informatie moest opzoeken

Goede ervaring

Hele fijne ervaring. Zeer vriendelijk Duidelijk. Komt afspraken goed na. Kortom zeer tevreden

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Deskundige persoon heeft duidelijke informatie

Persoon was duidelijk en transparant in haar communicatie en informatie verstrekking

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Keurige afhandeling van mijn vraag en snelle afspraak

Werd netjes te woord gestaan en zij begrepen mij goed.

Buitengewoon vriendelijk en kundig

na een eerste telefoontje ben ik volgens afspraak later teruggebeld. mevr. Marianne Gouw wist nog alle details van ons eerste gesprek en heeft mij op een heel heldere manier kunnen informeren over mijn mogelijkheden. als ik mijn plannen doorzet, en ik heb dan advies nodig over de financiering, dan zal ik zeker weer contact opnemen met mevr. Marianne Gouw. vriendelijke groet en dank voor het fijne gesprek. Jack van Mierlo

Prima geholpen

Helaas zonder resultaat, maar daar kon de medewerker niets aan doen.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Prettige evaring met een positieve insteek

Mijn ervaring is een keurig net en zakelijk gesprek met een positieve insteek op hetgeen wat ik voor ogen heb en om te kijken wat er mogelijk is.

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.