Positief gevoel

Kreeg uitgelegd wat de gevolgen waren van wijziging hypotheek naar een andere bank. In mijn geval bood dat na enig berekenen geen voordeel, met advies het in de huidige situatie zo te laten.

Vriendelijk en goed gesprek

Na aanvraag hypotheekadvies, ben ik binnen een half uur gebeld door mevrouw Sandra Bosbaan. We hadden een goed en prettig gesprek en konden een datumafspraak maken op kort termijnen .

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ongelooflijk dat ondanks de vele afmeldingen ik nog steeds die gore ongevraagde rottroep van jullie

Ondanks de vele afmeldingen nog steeds die ongevraagde rottroep van jullie nog krijg. Tevens is het onmogelijk om zoals uit recensies zou blijken dat je na 2 vragen al weet dat het oversluiten loont. Nepberichten. Uitkijken met deze sjacheraars. En volgens de zgn. Voorwaarden mag je alleen een review geven als je klant bent. Belachelijk.

• Contact gehad over? Overig

Vriendelijke dame, oplettend, nauwkeurig, serieus.

Ik vond het gesprek leuk en vond de dame oplettend en serieus en nauwkeurig. Meestal krijg je dames die de standaard vragen stellen, en die luisteren niet naar wat je zegt. Deze dame deed dat ook natuurlijk maar het viel niet zo op. dus dat doet ze goed. Dan heb je gelijk het idee dat je gehoord wordt, i.p.v. dat er informatie verzameld wordt alleen.

Zeer vriendelijk persoon

Sandra is zeer vriendelijk en houdt zich aan de afspraken

Correct en goed onderbouwd

Hoe en duidelijk gesprek gehad . Weten duidelijk waar over het gaat

Helder

Ik heb op internet een hypotheekverklaring ingevuld en een dag later terug gebeld door de medewerkster. Fijn gesprek gehad vriendelijk te woord gestaan. Alles duidelijk en helder. Nu een vervolg gesprek in de planning!!

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Deskundige advisering op een prettige wijze gecommuniceerd!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Prettig, adequaat, snel en correct

Er werd direct een afspraak gemaakt met een financieel deskundige die mij van de juiste informatie voorzag en meer mogelijkheden bood.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Een heel vriendelijk gesprek met goede uitleg

Een zeer goed en vriendelijk gesprek met goed advies

het gesprek verliep prima

het gesprek verliep prima

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

"nieuwsbrief"met unsubscribe naar deze pagina

Ik krijg ongevraagde nieuwsbrief met daarin een "click here to remove yourself from our emails list". Wanneer ik hierop klik dan wordt ik naar de pagina van het Nationaal bespaarcentrum geleid. Wat is dit voor gedoe? Blijkbaar kan dit zomaar...

• Contact gehad over? Overig

Correct en professioneel geholpen.

Correct en professioneel geholpen.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

netjes en correct te woord gestaan

naar alle tevredenheid na een goed gesprek een afspraak gemaakt

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

vriendelijk en duidelijk afspraak gemaakt

Werd zeer duidelijk en attent voorgelicht over de mogelijkheden ook zeer snel in het afspraken maken goed gevoel aan over gehouden

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Snel terug gebeld en met een duidelijk schema/

kon direct afspraak met adviseur maken, erg tevreden over de helderheid en snelheid.

Dat was snel!

Ik was resultaat nog aan het lezen en werd al gebeld! Was goed gesprek en duidelijk!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

heel prettig en zinvol gesprek

na een korte inleiding wist ze mij al te vertellen dat er een behoorlijke besparing mogelijk was hetgeen direct resulteerde in een afspraak .

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Fijn gesprek gehad dame zeer vriendelijk en bekwaam,gezellig gesprek

• Contact gehad over? Overig

Een beleefde correcte behandeling met een vriendelijke stem en een goed luisterend oor.

Is al in een zin bovenstaand verwoord.

Netje vakkundig geholpen.

Netje vakkundig geholpen.

Zinvol

Werd vlot teruggebeld na bezoek aan de website en een afspraak met een adviseur was snel geregeld

Snelle reactie en afhandeling

Na een reactie achter gelaten hebben op de website werd ik dezelfde dag nog gebelt. Er werd gelijk gekeken of het zinvol was om iets aan te passen. Dit was gelukkig het geval. Er werd een afspraak ingepland met een hypotheekadviseur binnen een week. Snel duidelijkheid over de mogelijkheden. En snelle afhandeling. Helemaal top!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Zeer professioneel en snel geholpen!

Ik heb mijn gegevens ingevuld op hun site en ben vrijwel direct teruggebeld door een professionele dame. Een week later zat ik aan tafel met een prettige hypotheekadviseur bij ons uit de buurt. Ons dossier is in goede handen! Dankjewel Nationaal Bespaarcentrum:)

Boogschutterstraat 1

7324AE Apeldoorn

055 204 81 90

Over Hypotheek Connect

Bij Hypotheek Connect houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.