Reactie van het bedrijf
Geachte familie van Rooijen,
Wij hebben behoefte om uw uitlatingen van onze kant te belichten.
Na uw met klacht met foto's van beschadigingen (krassen) op het front en de zijden van een matzwarte kast hebben we een bezoek gebracht aan uw huis.
Daar is door één van onze medewerkers geconstateerd dat deze krassen niet door een productiefout of transportschade zijn opgetreden.
Hiervan hebben wij zelf ook foto's gemaakt, en deze naar de producent doorgestuurd.
Deze heeft de foto's beoordeeld, en u via ons bericht dat deze schade is veroorzaakt door montage, en uw klacht onderbouwd afgewezen.
U heeft zelf ook aangegeven dat de frontpanelen tijdens de montage op de laminaatvloer hebben gelegen,maar dat ze toen niet bekrast kunnen zijn.
Tijdens het telefoongesprek heeft u meedere malen aangegeven het met deze uitspraak niet eens te zijn, wij zij het echter met de producent eens.
Bekraste panelen komen niet zo uit de fabriek. Nadat u aangaf dat wij daar niet uit gingen komen, en meermaals dezelfde uitleg gaf, die wat ons betreft geen bewijs is van een beschadigde levering hebben wij het gesprek beëindigd.
Even laten worden we gebeld door een mevrouw die haar naam niet noemt, en vraagt hoe ze een officiële klacht kan indienen. Wij verwijzen haar vervolgens naar ons e-mailadres, maar dat blijkbaar niet afdoende.
Opnieuw moeten we uw standpunt aanhoren, maar daardoor verandert onze mening niet.
Dat u nu via dit medium uw gram wilt halen vinden we prima, maar wees dan wel eerlijk!
misterbed.nl